AndroidHealthClinic

Big, Bigger, Animal-Legs!!

Ff over et brigden vriend..

Ik denk er ook soms over na om nooit meer off te gaan of iig een hele lange tijd niet..

Maar ben je niet bang dat stel dat je toch ooit is echt off wilt gaan dat et dan gewoon niet meer lukt je eigen productie op gang te komen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.343

Ik denk er ook soms over na om nooit meer off te gaan of iig een hele lange tijd niet..

Maar ben je niet bang dat stel dat je toch ooit is echt off wilt gaan dat et dan gewoon niet meer lukt je eigen productie op gang te komen?

Ja ik zit ook constant te denken ik ga nooit meer off. En anders ga ik over op TRT. Maar ik weet ook niet wat ik wil joh, net weer 1ml sust en 1ml test in mijn borst gezet als begin...

Dan is er toch geen man overboord?
1 prikje in de week voor de rest van je leven is toch niet zo'n probleem?
Ikzelf ga voorlopig ook niet meer OFF.:D

• #2.345
+1 :D Alleen heb ik al een heel schema liggen voor 35 weken...

Jij kan in je borst 2ml wegduwen?

Ik heb eens wat igf erin proberen te steken met een slin naald maar haalde hem er met de snelheid van het licht weer uit. Zo'n vieze pijnlijke steek.

Na deze kuur ga ik 2maand bridgen.
Kijken wat dat doet.
Hoezo in je borst?

• #2.349
Omdat ik gewoon eens geen zin had in mijn reet of been hahaha, plus dat ik vandaag benen train. Als ik er last van heb, kan ik iig wel squatten enzo. Plus 0,0 last van mijn borst! gewoon een 0,6x25mm naald in het dikst aangespannen stuk gestoken. Geheel pijnloos, echt een goeie voor mij!

Animal, check je mail ook ff :)

En in principe is je eigen productie de enige rede om off te gaan.. Zolang je bloedwaardes ok zijn natuurlijk..

Hmmm.. Ga er toch nog is over na denken..

• #2.352
bloedwaardes niet echt om een prijs voor in ontvangst te nemen :D Maar ga nu toch niet boven de 300mg test uitkomen, dus dan zullen de bloedwaardes ook weer beter worden.

Wat scheelt er dan wel aan? Cholesterol beetje zwaar van de kaart? Of andere zware problemen? Durf wedden dat de winny er voor een heel groot stuk tussenzit.

• #2.354
Cholesterol ja hehe, maar ik ga nu pitten jongens, morgen weer cardioen om 5u! mazzel!

Half 9? Goddamn wat een heerlijke tijd om te gaan slapen man!

laters

Pff, ik wordt nou pas wakker :P

das helemaal lekker :D

bloedwaardes niet echt om een prijs voor in ontvangst te nemen :D Maar ga nu toch niet boven de 300mg test uitkomen, dus dan zullen de bloedwaardes ook weer beter worden.

Owkee.. Maar dat ligt denk ik niet aan de test..

Denk dat als je van de orals afblijft en niet te veel tren ed gebruikt dat je wel lang door kan gaan met goeie bloedwaardes..

zoals ik al kon raden. Orals, aromatase inhibitors en goede cholesterol gaan niet goed samen.

Terug
Naar boven