Fitness Seller

Big, Bigger, Animal-Legs!!

Owja over die bridge ik zou gewoon idd 250mg om de 10 dagen zetten.
Die altijd gezellige LEAN weet hier wel meer van ik zal hem zo even pm'em.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.323
Hahaha das goed, (wel je eigen pak betalen, of ben je zoet geweest dit jaar? Nee, je hebt AAS gebruikt :D)

---------- Toegevoegd om 07:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:43 ----------

Zo, lekker ruim uurtje gefietst. Was om 06.05u eruit en heb net kipfilet met noten op, handje rozijnen en anderhalf liter water/siroop.

Dalijk hebben we een zware training voor de boeg. Borst/Hamstrings.
Voor mij word 'ie iig zwaar, want Mish haar been is beetje gezwollen van een B12 inject :D Ze wilde het daar eens proberen, maar die traint dus geen hams.
Borst doet ze wel vol mee. Heerlijk als je lief haar t**ten traint ;) Altijd goed om spieren ff te masseren erna toch? Whaha!

Maar met hams ga ik het bezuren. Ik had van de week geen zin en fut om te trainen, dus heb ik haar volledig gecoached de hele training en iets zegt me dat ik dat tijdens hamstrings terug ga krijgen and not on a good way ;)

Maar geeft niet, push en coach me maar schat, als je maar weet dat jij daarna mijn hams heerlijk met Arnica-zalf mag insmeren (das die zalf die ik had voor mijn kuit, blijft toch beetje huiverig ;))

Dus we zullen zien dalijk hoe het gaat!
Eerst ff scheren zo, anders denken ze dat er een zelfmoord terrorist zijn borst komt trainen hehehe!

5 flinke oefeningen voor borst, dus eens zien hoe we het er vanaf brengen!
Tot over een paar uur!

---------- Toegevoegd om 07:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:53 ----------

Trouwens, mogge Martijn! Ook al vroeg op zie ik :D Het was zeker geen hete nacht...

goed bezig op de vroege zondag Animal :thumbs:

• #2.325
goed bezig op de vroege zondag Animal :thumbs:

Gelukkig duren tegenslagen normaliter geen weken ;)
Heb deze week gewoon even alles qua trainen en voeding en cardio op zijn beloop gelaten en voelde zelf wel weer aan wanneer die vibe er weer was. Vandaag dus!

Gelukkig duren tegenslagen normaliter geen weken ;)
Heb deze week gewoon even alles qua trainen en voeding en cardio op zijn beloop gelaten en voelde zelf wel weer aan wanneer die vibe er weer was. Vandaag dus!

Beter man, meteen 5 gram test erin he!! :D

• #2.327
Nee man, rustig aan houden 2xpw 1ml sust en 2xpw 1ml test, 2iu hgh, 600 bold ;)

hardcore gek , zo vroeg opstaan op zondag nog wel terwijl meesten pas om 6 uur thuis komen van uitgaan echt respect

have fun with training ur chest

Hahaha das goed, (wel je eigen pak betalen, of ben je zoet geweest dit jaar? Nee, je hebt AAS gebruikt :D)

---------- Toegevoegd om 07:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:43 ----------

Zo, lekker ruim uurtje gefietst. Was om 06.05u eruit en heb net kipfilet met noten op, handje rozijnen en anderhalf liter water/siroop.

Dalijk hebben we een zware training voor de boeg. Borst/Hamstrings.
Voor mij word 'ie iig zwaar, want Mish haar been is beetje gezwollen van een B12 inject :D Ze wilde het daar eens proberen, maar die traint dus geen hams.
Borst doet ze wel vol mee. Heerlijk als je lief haar t**ten traint ;) Altijd goed om spieren ff te masseren erna toch? Whaha!

Maar met hams ga ik het bezuren. Ik had van de week geen zin en fut om te trainen, dus heb ik haar volledig gecoached de hele training en iets zegt me dat ik dat tijdens hamstrings terug ga krijgen and not on a good way ;)

Maar geeft niet, push en coach me maar schat, als je maar weet dat jij daarna mijn hams heerlijk met Arnica-zalf mag insmeren (das die zalf die ik had voor mijn kuit, blijft toch beetje huiverig ;))

Dus we zullen zien dalijk hoe het gaat!
Eerst ff scheren zo, anders denken ze dat er een zelfmoord terrorist zijn borst komt trainen hehehe!

5 flinke oefeningen voor borst, dus eens zien hoe we het er vanaf brengen!
Tot over een paar uur!

---------- Toegevoegd om 07:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:53 ----------

Trouwens, mogge Martijn! Ook al vroeg op zie ik :D Het was zeker geen hete nacht...

hehehe die kleine was om 6.30 al wakker, dus ik ook :mad:

• #2.333
Zo! Nu eindelijk eens even tijd om te updaten van vandaag.
Mish is niet meegegaan jammer genoeg, kon wel wat coaching gebruiken met de hams!
Maar goed, tis niet anders.

Net eerst even alle huishoudelijke taken gedaan (vaatwasser, kleren wassen, voorraadkast opruimen/schoonmaken en kattenbakken geschoond, je kent het wel...)

Borst/Hams dus vandaag.
Merk ten eerste dat mijn hams heel erg achter liggen qua kracht en vooral uithoudingsvermogen, waarschijnlijk nog vanwege de blessure toen.
Dus ik moet daar echt aan gaan werken, samen met mijn onderrug. Houding is goed met SLDL, maar hij zit na rep 7/8 al vol bij het eerste setje en ik pak geen hoge gewichten! Begin met 60kg, dus daar kan het niet aan liggen...

Maar goed, onderrug en hams heb ik in mijn schema ook verwerkt als zijnde zwakker punten, dus daar word goed aan gewerkt!

Hier dan de volledige update:

Flat Db presses
12x30
10x32
8x34
6x36
4x38

Incline wide smith presses (stang niet meegerekent)
15x10
15x20
15x30
erg zwak ik weet het, maar bij wijde grip en laten zakken tot op de keel rekt heel mijn borst uit! Pfff.

Flat Db flyes
8x20
8x22
8x20
8x20

Cable crosses
12x15
10x20
8x25
heel rustig en geconcentreerd uitgevoerd naar bovenkant borst toe.

Pullovers (tijdje niet gedaan! Pleurde haast omver :D)
8x22
8x24
8x26
8x28

SLDL
12x60
10x70
en toen kon ik ook al niet meer, rug vol, niet meer overeind staan van de pomp, dus voor de rest laten zitten.

Lying leg curls
15x20
15x25
15x30
hams doe ik wel heel lamgzaam en span ik zeer strak aan, vandaar dat ik niet aan de hoge gewichten zit.

Seated leg curls
12x40
12x30
12x25 (rustig en kort vasthouden onderaan)
12x20 (1 sec helemaal stilhouden)
10x55 om even vol te pompen.

En dan loop je weer als een groentje die een stukje zeep moest rapen in de gevangenis douche...
Dus zit lekker bij te komen, dalijk nog ff Mish beetje vertroetelen (heb duidelijk die b12 tegen een zenuw aangezet...) sorry poes!

Ben nu net klaar met mijn 3e maaltijd.
Eerste was 150gr gebakken kip met noten en 30gr rozijnen
Tweede was 30gr rozijnen met 60gr whey
Derde was 75gr rijst met 125gr kip, 1 ui en 50gr noten.
Vierde zal duitse biefstuk worden met of zonder rijst, even kijken.
Laatste wordt gewoon een lekker bakje kwark!

Tot later gasten!

• #2.335
  • #2.338
B12 in een been... Is B12 een kuur? ;)

• #2.340
Geen idee, vandaar dat ik het vraag..

B12 is een (injecteerbare) vitamine die (hoofd)haargroei bevordert, nagels sterker maakt. Een hele goede vitamine is het iig die ook bijv in red bull zit. Alleen heeft ze een tekort aan B12 opname, vandaar injecties. En dat werkt prima.
bij mij helpt het heel erg goed bij een nakuur voor depressies.

Terug
Naar boven