- Waardering
- 221
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tot slot nog een heerlijke motivational foto voor mezelf!
En na de training voelde ik me als de tweede foto![]()

)
Ze wilde het daar eens proberen, maar die traint dus geen hams.
Altijd goed om spieren ff te masseren erna toch? Whaha!
)
Het was zeker geen hete nacht...
Gelukkig duren tegenslagen normaliter geen weken
Heb deze week gewoon even alles qua trainen en voeding en cardio op zijn beloop gelaten en voelde zelf wel weer aan wanneer die vibe er weer was. Vandaag dus!

Hahaha das goed, (wel je eigen pak betalen, of ben je zoet geweest dit jaar? Nee, je hebt AAS gebruikt)
Weer eeb jaar geen kadootjes!Nee man, rustig aan houden 2xpw 1ml sust en 2xpw 1ml test, 2iu hgh, 600 bold![]()

Owja over die bridge ik zou gewoon idd 250mg om de 10 dagen zetten.
Die altijd gezellige LEAN weet hier wel meer van ik zal hem zo even pm'em.
Hahaha das goed, (wel je eigen pak betalen, of ben je zoet geweest dit jaar? Nee, je hebt AAS gebruikt)
---------- Toegevoegd om 07:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:43 ----------
Zo, lekker ruim uurtje gefietst. Was om 06.05u eruit en heb net kipfilet met noten op, handje rozijnen en anderhalf liter water/siroop.
Dalijk hebben we een zware training voor de boeg. Borst/Hamstrings.
Voor mij word 'ie iig zwaar, want Mish haar been is beetje gezwollen van een B12 injectZe wilde het daar eens proberen, maar die traint dus geen hams.
Borst doet ze wel vol mee. Heerlijk als je lief haar t**ten traintAltijd goed om spieren ff te masseren erna toch? Whaha!
Maar met hams ga ik het bezuren. Ik had van de week geen zin en fut om te trainen, dus heb ik haar volledig gecoached de hele training en iets zegt me dat ik dat tijdens hamstrings terug ga krijgen and not on a good way
Maar geeft niet, push en coach me maar schat, als je maar weet dat jij daarna mijn hams heerlijk met Arnica-zalf mag insmeren (das die zalf die ik had voor mijn kuit, blijft toch beetje huiverig)
Dus we zullen zien dalijk hoe het gaat!
Eerst ff scheren zo, anders denken ze dat er een zelfmoord terrorist zijn borst komt trainen hehehe!
5 flinke oefeningen voor borst, dus eens zien hoe we het er vanaf brengen!
Tot over een paar uur!
---------- Toegevoegd om 07:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:53 ----------
Trouwens, mogge Martijn! Ook al vroeg op zie ikHet was zeker geen hete nacht...

)En dan loop je weer als een groentje die een stukje zeep moest rapen in de gevangenis douche...

maak me gek!
zien we elkaar deze week weer eens in de gym?![]()

Ja aankomende week zou dat toch wel weer eens het geval moeten zijn
Jij traint toch ook in Oasis?![]()