AndroidHealthClinic

Big, Bigger, Animal-Legs!!

Ik ben geen expert, maar 250 mg test per week ofzo is volgens mij wel gebruikelijk.

Ik denk dat je na zo lang on zijn beter niet off kan gaan in een periode waarin je het wegens omstandigheden erg moeilijk hebt. Je kan dan echt een harde klap krijgen en misschien wordt het moeilijk te verwerken. Ik zou persoonlijk eerder kiezen voor een relatief lage maar steady dosis en jezelf weerhouden van al te gekke dingen. Maar op dit moment kan je wel wat fysieke en mentale steun gebruiken en lijkt me misschien niet het beste moment om jezelf in een kwetsbare positie te zetten. Naja, wel kappen met die benzo's iig!

Misschien geven we Mish wel een eigen hardcore kuurlogboek :D

Mishtery's Anabolic Diary ;)

---------- Toegevoegd om 20:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:18 ----------

Bridgen kwam ook even in me op maar nooit zo in verdiept. Wie kan me hier meer over vertellen. Tijd tussen de 'off' en 'on' periode is vanaf nu tot aan 5 oktober.

1ml test per 8-10 dagen ofzo?

Ik zou gewoon 100mg test per week zetten.

Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom je echt helemaal off wil gaan, kan je niet juist je ei kwijt in de sport? Ik zou juist lekker bezig willen zijn snap je

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.304
Ik zou gewoon 100mg test per week zetten.

Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom je echt helemaal off wil gaan, kan je niet juist je ei kwijt in de sport? Ik zou juist lekker bezig willen zijn snap je

'Tis meer mentaal even in de war door het jaar. Wel off, niet off. Liever niet off, dus ik denk dat ik op jullie oordeel afga.
Zou DNP eod nog iets helpen tov receptor opschoning?

Ik ga nu naar bed, dus reply alles morgen wel! Mazzel!

En bedankt voor de steun en tips!

---------- Toegevoegd om 20:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:44 ----------

Je bent je ervan bewust dat jouw leuter ook in beeld komt hè...?

'Tis meer mentaal even in de war door het jaar. Wel off, niet off. Liever niet off, dus ik denk dat ik op jullie oordeel afga.
Zou DNP eod nog iets helpen tov receptor opschoning?

Ik ga nu naar bed, dus reply alles morgen wel! Mazzel!

En bedankt voor de steun en tips!
Je bent je ervan bewust dat jouw leuter ook in beeld komt hè...?

Ik geloof eigenlijk niet zo in dat DNP je receptoren opschoont. Helemaal aangezien dat hele receptor verhaal volgens veel bronnen mythe zou zijn.
Ik denk dat je het gewoon hetzelfde moet zien als bier.
Wanneer je vaak zuipt heb je steeds meer bier nodig om dronken te worden en als je dan effe 6 weken niks zuipt wordt je weer aangeschoten van een paar biertjes. :D

slaap lekker biggy!

Ik heb tijdje op 250mg e8d gezeten, niks van sides behalve kleine ballen en voelde me goed. Ging zelfs lichtjes voorruit op kracht. Bloedwaardes week geleden gecheckt en alles top.

Laatst bewerkt:
  • #2.309
Hmm... Dat ga ik even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken....

Mish squatend in strak broek :meal::wanker:

;)

Daar hoef je niet voor te dromen hoor, keertje meetrainen en je ziet haar al in een heel klein grijs joggings-hotpantsje ;)

---------- Toegevoegd om 08:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:55 ----------

Ik ben (mede door jullie) en Kriel (via de phone) tot de conclusie gekomen om idd een bridge ertussenin te gooien. Vooral omdat de klap ander te hard zal zijn. MAAR ik heb dat dus nog nooit gedaan.

Wat lijkt jullie het meest logische?

elke 10 dagen 250mg
elke 8 dagen 100mg
elke 14 dagen 300mg

Ik lul nu echt maar wat hoor, maar ik heb nog nooit gebridget (en dan bedoel ik niet dat ouwe lullen spel, wat ik overigens ook nog nooit heb gedaan :D)

he bro,ben ook geen expert met bridgen,maar ikzelf blijf nu op 250mg test e per week prima in mijn vel zitten zonder sides of verlies van gewicht etc....
iig succes

• #2.311
Vandaag was mijn bui weer een flink stuk beter, wil even geen benzo's meer en heb heerlijk getraind.

Armen stonden op het programma en ik ga proberen te posten wat ik nog weet (was een armen overkill, dus weet ze niet allemaal meer precies :D k*t benzo's :D)

Db Bicep curls
8x16
8x18
8x20
8x22
8x24

Db Hammers
8x16
8x18
8x20
8x22

Overhead cable curls
12x25
12x30
12x30

Machine double (2x)/single (2x) handed curls
10x35
10x30
8x15 (links en rechts)
8x15 (links en rechts)

Lying triceps extensions heavy sets.
14x40
12x45
10x50
8x55
6x60
12x75 (als super heavy outburst van de hele klote week. Voelde goed!)

Cable kickbacks
12x15
12x15
12x10 en goed gestrekt en aangespannen.

Reversed pushdowns geen rust tussen de sets, dus echt meteen volgende gewicht steken en doorgaan!
12x10
10x15
8x20
6x25
4x30 Heavy!

Tricep cable pushdowns
12x20
10x25
8x30
achter elkaar steken.
12x30
10x35
8x40
(zelfde manier)

Behind the back wrist curls
15x30
10x35
10x35

Superset wrist/hammercurls (dus hammercurls met alleen je pols)
8x8-8x8, 8x8-8x8 Links
8x8-8x8, 8x8-8x8 Rechts
8x8 Links 8x8 Rechts

Reversed wristcurls en dat vind ik zo'n k*t oefening omdat je duim onderaan zit en het bijna meteen begeeft :D

12x14
12x14
12x14

Training over.
Gotverdomme, het lijkt wel alsof ik mijn spirit terug heb. Flink wat gebeurd natuurlijk en soms met de hele dag k*t weer lijkt alles erger en erger. Dat was ook zeker het geval.
Maar als ik nu mijn bureaublad tevoorschijn tover zie ik rechts boven een prachtige zon, dus de voorspellingen zullen ook wel goed blijven.

Tot slot nog een heerlijke motivational foto voor mezelf!

En na de training voelde ik me als de tweede foto :D

Markus Ruhl wallpaper.jpg

post21161090940fs3.jpg

Markus Ruhl = baas.
Is dat je streef fysiek?

Daar hoef je niet voor te dromen hoor, keertje meetrainen en je ziet haar al in een heel klein grijs joggings-hotpantsje ;)

---------- Toegevoegd om 08:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:55 ----------

Ik ben (mede door jullie) en Kriel (via de phone) tot de conclusie gekomen om idd een bridge ertussenin te gooien. Vooral omdat de klap ander te hard zal zijn. MAAR ik heb dat dus nog nooit gedaan.

Wat lijkt jullie het meest logische?

elke 10 dagen 250mg
elke 8 dagen 100mg
elke 14 dagen 300mg

Ik lul nu echt maar wat hoor, maar ik heb nog nooit gebridget (en dan bedoel ik niet dat ouwe lullen spel, wat ik overigens ook nog nooit heb gedaan :D)

Zoals ik al zei, met 100mg per week en 500iu hcg zit je op vrij normale waarden. Hier zou je je hele leven op kunnen blijven zonder problemen en zelfs nog kinderen krijgen dankzij de hcg.

Dr Crystler raadt aan om elke dinsdag en woensdag 250iu hcg te zetten en elke donderdag 100mg test cypionaat. Dit voor de meest stabiele bloedwaardes (bij injects, gel is nog stabieler).
Ik doe zelf gewoon 100mg enanthate en een paar dagen later 500iu hcg anders vind ik het teveel gedoe!

He boor beetje ontspanning kan ook geen kwaad, ik train zelf altijd in de zomer ook wat minder gewoon 4 dagen lekker op het gemak.

De koude periodes knal ik echt hard in de sportschool 5 dagen.

• #2.316
Ooh dit is pas mijn 3e training hoor deze week ;) Ik heb Mishale eergisteren volledig gecoached.

We zijn ook team animal trainings pakken aan het laten maken, vet cool man! Worden echt super de puper gaaf!

hahahha, ben benieuwd wat kosten ze ?

• #2.318
hahahha, ben benieuwd wat kosten ze ?

Wel flinke prijs man. Trainings pak kost met grote opdruk naar keuze op de rug, 2 op de borst en een text en logo naar keuze op de broek al snel 90,- maar dan heb je ook echt die xxl nutrition top kwaliteit stof. Echt enorm goed dus!

hehehe, lache man is ook wel wat voor mij martijns team :D
Weet je wat ik me trouwens afvroeg toen jij met die iona bezig was: of je bij het uitwerken van die iona niet in een klap onwijs moe was,
dit heb ik namelijk wel bij ephi.

Laatst bewerkt:
  • #2.320
hehehe, lache man is ook wel wat voor mij martijns team :D
Weet je wat ik me trouwens afvroeg toen jij met die iona bezig was: of je bij het uitwerken van die iona niet in een klap onwijs moe was,
dit heb ik namelijk wel bij ephi.

Nee eigenlijk niet, totaal geen last van gehad!

Terug
Naar boven