XXL Nutrition

Big, Bigger, Animal-Legs!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.581
Klopt, maar ik heb thuis een pot staan van een mix dextrose/maltodextrine alleen vroeg me af of zoiets eigenlijk wel nut had.

Ja opzich wel hoor, al doe ik eigenlijk niets met zulke suikers omdat ik er kotsmisselijk van word. Dus kan je er ook niet veel over vertellen ;)

snelle suikers na de training zijn zwaar overrated!

• #2.583
Gewoon lekker een goeie meal na het trainen vind ik al meer dan zat. Gewoon voldoende eiwitten en voor diegene die dat wel willen gooien er gewoon wat carbs bij. Ik doe dat zelf niet.

Ga je nog olympia kijken Animal4skin?
(zo gaat mijn kloontje heten:p)

• #2.585
  • #2.587
Haha lekker sappig ben je hoor poes!

Ff lekker rug getraind vandaag. Nog niet vol gegaan, want had anderhalve week rust genomen en anders kan ik niet meer recht staan morgen ;)
Maar het was weer even een ****ing freakshow de afgelopen 2 dagen.
Gister even boodschapje gedaan, en een Kentucky beroofd van hun eten en vandaag even koopzondagje gedaan. Mijn god, iedereen zat me aan te gapen en na te kijken.
Opzich leuk voor een kwartiertje, maar daarna merk je en voel je gewoon dat mensen omkijken, groepjes jongeren praten en omkijken, mijn god!
Mish gaat een shirt laten maken met 'Yes he's a freak, get over it allready!'
Zo enorm ben ik zeker niet, maar Rijswijk heeft dus blijkbaar nooit iemand gezien die wat groter dan de gemiddelde sporter is.
Ik moet eerlijk zeggen dat in de ruim 7 jaar dat ik hier woon ik eigenlijk geen BB'er heb gezien. Maar als Mish en ik zo doorgaan word het boodschappen doen zoals het alom bekende filmpje van Markus en Simone Rühl.

Maar goed, morgen schouders en dat zal beter gaan dan afgelopen week, want toen was het gewoon ff alle spieren weer op scherp zetten en even alle spierpijnen accepteren. (hoe snel dat alweer komt na anderhalve week echt rust te hebben genomen damn!).

Vanaf morgen weer goede volledige updates en foto's even niet. Heb mijn oude Blackberry 8700v in gebruik (die geen camera heeft :D), want de Nokia n97 gaat in de doos voor de verkoop. Geld sparen allernieuwste Blackberry 9800 (BB Torch). Dus ff geen foto updates I guess!

Ciaooo a domani!

Ze gedroegen zich gewoon als apen, alsof ze nog nooit iemand met een behoorlijk fysiek hadden gezien. Was even in pissed-off-mode en dan wordt je daar al moe van 2x zien hoe ze elkaar aanstoten/wijzen/en praten.
Freaks :gek:

wat is je gewicht nu animal 88 was het?

• #2.590
Het was 88, was daarnet met flesje water en handdoek in mijn handen net 100. Dus hou het in mijn nuchtere nakie even op 96/97kg. Maar aangezien ik altijd na het trainen weeg hou ik dat als vast weegpunt nu aan en dan is het 99/101kg

Ik doe altijd boodschappen om tien over 8 sochtends.
Lekker rustig.

---------- Toegevoegd om 20:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:47 ----------

Heb je de olympia nog gezien ofwa?

• #2.592
Ik doe altijd boodschappen om tien over 8 sochtends.
Lekker rustig.

---------- Toegevoegd om 20:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:47 ----------

Heb je de olympia nog gezien ofwa?

Niet helemaal gevolgd vandaag, had ff druk dagje. Morgen eens ff goed alles youtubben enzo ;)

hoe laat train je morgen poepie?

• #2.594
Vrij laat, als ik Mish heb opgehaald. Denk zo tussen 6 en half 7 ergens. Ff schouders laten ontploffen ;)

ok tot morgen dan waarsch!

• #2.596
Relaxed! Lang geleden, denk dat ik heel wat avontuurtjes heb gemist :D

• #2.598
Zo, zoals beloofd vandaag een update van de training!
We zijn pas net 20min thuis, dus het is een latertje vandaag!
Schouders getraind, veel en goed gegeten vandaag, ik zit nu al op 7 maaltijden en ik eet nog wat kwark voor het slapen gaan, dus dat telt 8 :D

Was een lekkere, sneller en zware training, maar het kon hier en daar nog wat zwaarder, dus dat moet ik volgende week maar even rechtzetten :D
Komt 'ie!

Db presses
8x30
8x32
8x34
8x36

Side raises
8x12
8x14
8x12
8x12 (weak ik weet het)

Peck back
10x30
10x35
10x45
6x55

Face pulls (met verstelbare cable machine, veels te licht dus en gewichten kloppen totaal niet met echte Kg's)
10x60
10x80
10x95 (15kg schijf erbij)
10x100 (20kg erbij)

Shrugs (Db, veels te makkelijk gegaan, dus volgende keer zwaarder)
10x60kg (120kg totaal dus)
10x60kg
10x60kg
10x60kg

Schouders stonden heerlijk rond en bol, achterste schouderkop komt steeds beter naar buiten en het word een goed totaalplaatje nu.
Nu nog even rustig zitten en dan slapen!
Laters en tot morgen, dan is het leg day!

he grapjas ontlopen jullie mij ofzo :mad:

Terug
Naar boven