Haha lekker sappig ben je hoor poes!
Ff lekker rug getraind vandaag. Nog niet vol gegaan, want had anderhalve week rust genomen en anders kan ik niet meer recht staan morgen

Maar het was weer even een ****ing freakshow de afgelopen 2 dagen.
Gister even boodschapje gedaan, en een Kentucky beroofd van hun eten en vandaag even koopzondagje gedaan. Mijn god,
iedereen zat me aan te gapen en na te kijken.
Opzich leuk voor een kwartiertje, maar daarna merk je en voel je gewoon dat mensen omkijken, groepjes jongeren praten en omkijken, mijn god!
Mish gaat een shirt laten maken met 'Yes he's a freak, get over it allready!'
Zo enorm ben ik zeker niet, maar Rijswijk heeft dus blijkbaar nooit iemand gezien die wat groter dan de gemiddelde sporter is.
Ik moet eerlijk zeggen dat in de ruim 7 jaar dat ik hier woon ik eigenlijk geen BB'er heb gezien. Maar als Mish en ik zo doorgaan word het boodschappen doen zoals het alom bekende filmpje van Markus en Simone Rühl.
Maar goed, morgen schouders en dat zal beter gaan dan afgelopen week, want toen was het gewoon ff alle spieren weer op scherp zetten en even alle spierpijnen accepteren. (hoe snel dat alweer komt na anderhalve week echt rust te hebben genomen damn!).
Vanaf morgen weer goede volledige updates en foto's even niet. Heb mijn oude Blackberry 8700v in gebruik (die geen camera heeft

), want de Nokia n97 gaat in de doos voor de verkoop. Geld sparen allernieuwste Blackberry 9800 (BB Torch). Dus ff geen foto updates I guess!
Ciaooo a domani!