AndroidHealthClinic

Big, Bigger, Animal-Legs!!

hoe ziet jou dieet er nu uit?

Je ziet er veel beter uit op dit gewicht ipv dat hele grote!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.563
Je ziet er veel beter uit op dit gewicht ipv dat hele grote!

Uhm, ik zit op ruim 101kg met 1m74?
Is dat niet groot gewicht?

Dieet nu voor Hendrie.
Meal 1
500gr kwark
50gr rozijnen

Meal 2
150gr kip
75gr noten of 25gr noten en 3 eieren (waarvan 1 eigeel)

Meal 3
2 duitse biefstukken (totaal ongeveer 225gr)

Meal 4
50gr whey met water

Meal 5
Varieert, komt iig neer op een maaltijd met ruim 45/55gr eiwit

Meal 5
500gr kwark

Supps nog steeds
BCAA's
Amino's
L-Carnitine
Omega's
AnimalPak

AAS alleen 300 test, 200 deca.
That's it.
In het weekend goed laden met vetten en rijst/pasta.
Gaat prima op deze manier!

Haha dacht dat je zelfs onder de 90 zat..

• #2.566
Jazeker, voeding zeer consequent gehouden en meer gaan focussen op de tijden met eten en net ff die laatste paar hapjes naar binnen werken. Plus de combinatie met goede supps zorgen eigenlijk alleen maar voor mee groei man.

maar dan is je bf zeker ook weer een stuk gestegen vergeleken met die avatar pic van je? dacht dat je nog steeds zo laag stond nml

• #2.568
ok, netjes poepie. ik hou je in de gaten.

• #2.570
Zeker doen pikkie! Ik train morgen en zondag. Misschien tot dan?

Hoezo van super strict dieeten naar weer bulken, vind het wel zonde die 3 procent stijging!

• #2.573
Hoezo van super strict dieeten naar weer bulken, vind het wel zonde die 3 procent stijging!

Wie zegt dat ik bulk?
Ik ben consequenter op mijn voeding gaan letten, ipv hoger te gaan in AAS.
AAS is een heel stuk lager dan ik normaal deed en voeding is een heel stuk beter geworden en ben ik veel beter door gegroeid, alleen heb ik een ruime anderhalve maand door veel vrije tijd veel gaan zwemmen, en heel veel cardio gedaan. Nu ben ik meer bezig met koken, eten en rusten. Plus dat ik mijn vriendin coach en daardoor dus minimaal 3u op de gym ben.

Dus alles is even een beetje veranderd, maar ik ben nergens ontevreden over.
En dan, is het gepostte dieet niet strict dan?
Ik zie geen volle havermout en pasta maaltijden oid?

Geef je nog een keer een goede roffe update? als je niets over je training post mag je ook over je relatie met mish posten:knipoog:

Nee klopt helemaal, maar weet nog dat je eerst at en aan het cardio'en was alsof je in een wedstrijdvoorbereiding zat. En dat je nu ineens weer 3% in vet bent gestegen, vond ik raar. Wat is er btw mis met havermout?

• #2.577
Nee klopt helemaal, maar weet nog dat je eerst at en aan het cardio'en was alsof je in een wedstrijdvoorbereiding zat. En dat je nu ineens weer 3% in vet bent gestegen, vond ik raar. Wat is er btw mis met havermout?

Welke kloon ben jij dan dat je dat allemaal wist en nu dus in 2010 bent aangemeld met 5 posts?
Havermout bevat veels te veel voor mijn dieet.

Lees al een tijdje mee ;) Wat vind jij btw van suikers na de training s? Moet erbij zeggen dat ik op onderhoud zit en een beetje op gewicht probeer te blijven en langzaam nog wat vet droppen en in extreem geval nog wat spiermassa gainen.

• #2.579
Lees al een tijdje mee ;) Wat vind jij btw van suikers na de training s? Moet erbij zeggen dat ik op onderhoud zit en een beetje op gewicht probeer te blijven en langzaam nog wat vet droppen en in extreem geval nog wat spiermassa gainen.

Doe ik niet eens. Na het trainen rij ik direct naar huis en heb ik 9 van de 10 keer het eten al klaar en warm ik het ff op. Dus ik heb binnen 20/30min altijd mijn volledige maaltijd. Ik neem suikers bij wat maaltijden in de vorm van handje rozijnen of 50/60gr door de naturel kwark heen. That's all ;)
En suikers na je trainen zijn toch niet zo erg? Neem aan dat je toch gewoon je cardio doet?

Klopt, maar ik heb thuis een pot staan van een mix dextrose/maltodextrine alleen vroeg me af of zoiets eigenlijk wel nut had.

Terug
Naar boven