XXL Nutrition

Big, Bigger, Animal-Legs!!

Oh my god...hehehehe dora,piet piraat wahahahah,daar wordt je gaar van....Arme Tyn

leuk man die poesjes bor,kom ik snel ff langs wilk wel ff zien. Schiet even een pic als je wilt.

---------- Toegevoegd om 14:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:48 ----------

je moet eens wat van deze shit downloaden, dat is echt melig:
http://www.youtube.com/watch?v=VXe0ww4XptI

o wacht het was niet voor jezelf :D

Maar is betere kinder tv dan die meuk met I Kill You en Transformer crap etc...

programma met de muis ontbreekt

mickey mouse hahahha

Ren & Stimpy FTW!

Van programma met de muis,krijgt BM zwakke knieen,en wordt emotioneel.
Als we ant schieten zijn,en ik fluister programma met de muis in zijn oor.....raakt hij de tl balken op het plafond.

pinky and the brain, i'm gonna take over the world pinky

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.850
Haha wat een posts allemaal weer!

En hij is grappig joh Mart!
We weten alleen nog geen naam... Kareltje, Pikkie, Jochie, Klootje... Pfff we weten het niet man haha
Bijna 4 maandjes oud ;)

IMG00008-20101024-1245.jpg

IMG00011-20101024-1501.jpg

IMG00014-20101024-1637.jpg

die hoorde ik dus op het filmpje ;)
Ben er wel angstig voor in borst, heb jij geen pijn grens hahahah

Kloontje boor..... Das een mooie naam

Mijn achterneefje van een jaar is ook helemaal gek van bumba, het is alleen leuk als hij het zit te kijken en meedoet met alles wat er gebeurt :).

ik blijf cp'tje een goede naam vinden!
wel even uitkijken dat ie niet de hele dag met naat haar tepels gaat zitten spelen dan.

• #2.855
die hoorde ik dus op het filmpje ;)
Ben er wel angstig voor in borst, heb jij geen pijn grens hahahah

Nee das Miep, die is al ouder ;)
En mijn grens ligt vrij hoog, maar borst is even 'pijnlijk' als bil hoor. In mijn borst zitten minder zenuwen als in mijn bil, want ik voelde meer in de poep, alee! Haha. Nee borst vind ik veel beter voor 2x 2.5ml

En hij is grappig joh Mart!
We weten alleen nog geen naam... Kareltje, Pikkie, Jochie, Klootje... Pfff we weten het niet man haha
Bijna 4 maandjes oud

Waarom noem je hem geen Marcus of Arnold of iets dergelijks?

noem hem sniperx of gewoon sniper

• #2.858
Nah, het is Jochie geworden haha :D

Vandaag lekker benen trainen.
Net ff 600 test en 400 tren in mijn borst weggedrukt (links en rechts) Maar ****, heb echt een moeilijke ophoping, k*tzooi!
Trekt vandaag wel weg, daar niet van, maar ziet er echt raar uit. Echt zo'n spuit streep van links naar rechts zo'n 2,5cm :(
Ach, what the hell. Het zakt wel weg.
Anyway, Squats, presses, extensions, seated curls en lying curls vandaag. Dus ff lekker erin gooien die shizzle!

Laters

Zou alleen op oleaat basis spullen in je borst zetten bro, niet 2 labs door elkaar. Of is het beide op babi pangang gear?

• #2.860
Babi pangpang beide idd, dus best te doen hoor!

Terug
Naar boven