AndroidHealthClinic

Big, Bigger, Animal-Legs!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.801
ik denk het liefst mish maar die ligt waarsch nog te slapen dan

Hahahahaha die is goed!! Ja eigenlijk wel, das uitputtende cardio en nog lekker ook! Maar ik lik eerst makkelijk een uurtje door en dan kom ik te laat op werk. Als je moet kiezen tussen stoppen voor je werk of doorgaan en te laat komen... Dan kom ik te laat :D

Ik heb vanochtend eca genomen voor de cardio, maar krijg last van m'n ballen ervan :( Weet niet waarom...

Hahahahaha die is goed!! Ja eigenlijk wel, das uitputtende cardio en nog lekker ook! Maar ik lik eerst makkelijk een uurtje door en dan kom ik te laat op werk. Als je moet kiezen tussen stoppen voor je werk of doorgaan en te laat komen... Dan kom ik te laat :D

Ik heb vanochtend eca genomen voor de cardio, maar krijg last van m'n ballen ervan :( Weet niet waarom...

Wel lekkere cardio, maar die paar minuten zet geen zoden aan de dijk :D

Klote is dat he.., heb zelf al last van een beetje cafeïne (prostaat).. En dit soort middelen zijn juist ideaal voor een sessie op nuchtere maag :(
Ga je die eca nu nog nemen dan, daar je ballen best wel belangrijk zijn?

Laatst bewerkt:
  • #2.803
Wel lekkere cardio, maar die paar minuten zet geen zoden aan de dijk :D

Klote is dat he.., heb zelf al last van een beetje cafeïne (prostaat).. En dit soort middelen zijn juist ideaal voor een sessie op nuchtere maag :(
Ga je die eca nu nog nemen dan, daar je ballen best wel belangrijk zijn?

Nee ik heb geen eca genomen en aangezien ik er toch niet meer echt iets van voel, heeft het dus eigenlijk geen nut. Als ik er meer last van krijg als profijt van heb, is die keuze wel snel gemaakt!

bij merken ze het verschil nooit dus maakt niet zoveel uit :dunno:

• #2.810
Ouwe piledriver ;) Als ik je ga staan aanduwen, is het nog eens ruim 95kg erbij. Dan moeten we wel medelijden gaan hebben met ze :D

:roflol: mental picture, hoop dat ik er snel weer vanaf kom :roflol:

• #2.812
Nee dat wil je niet en dat weten we allebei :D
Jij bent net als ik een vieze vent!

true true :D

je bent super bezig, jij komt er wel, juiste mentaliteit, pas wel op voor overtraining.
Je hebt in ieder geval een winners mentaliteit, maar luister naar je lichaam, ik spreek uit ervaring (een oude lul:D)

• #2.816
je bent super bezig, jij komt er wel, juiste mentaliteit, pas wel op voor overtraining.
Je hebt in ieder geval een winners mentaliteit, maar luister naar je lichaam, ik spreek uit ervaring (een oude lul:D)

Hee bedankt man!
Luisteren ernaar doe ik meer en meer.
Als ik voel dat ik teveel hooi op mijn vork heb genomen neem ik een stapje terug ;)

hey boor, mijn pr pas gehaald, 1rm 150kg met stang en nog steeds groeit die ****ing t*fus borst niet.

Jij injecteerd in je borst kan je ander effe pm'en of smsen hoe je dat doet en heb jij het idee dat dit je borst wat opblaast?

• Like
Waarderingen: verb
  • #2.818
Heb je een pm gestuurd gozer ;)

animals zuip je wel eens in het weekend vanaaf bijvoorbeeld of ga je ook vroeg naar bed en 5 uur op?

Niet getraind 2day?

Terug
Naar boven