XXL Nutrition

Big, Bigger, Animal-Legs!!

sorry dat ik je topic kaap maar even een vraag als je aan de aas zit kan je dan naar je huisarts gaan die je lichaam onderzoekt of alles goed is enz? Kan hij het ook injecten.

En Animal ga je nog een keer off? of ga je nog een jaartje verder

hoe laat ga je? moet ook benen doen! of wil je weer niet met mij trainen :mad:

werkt die angela nog bij oasis??? wat een heet mokkel was dat tog

Lol @ little daddy, zie het al helemaal voor me.
Ja dokter ik zit aan de aas, wil je mij even onderzoeken en oh wacht kun je meteen spuit in me reet duwen :P
Voor de rest niet hele log gevolgd, maar wat ik gelezen heb ziet er netjes uit.
Leerzaam ook, wens je veel succes:thumbs:

sorry dat ik je topic kaap maar even een vraag als je aan de aas zit kan je dan naar je huisarts gaan die je lichaam onderzoekt of alles goed is enz? Kan hij het ook injecten.

mannetje je bent 17 wie hou je voor je de gek?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.866

Dokter zal dat nooit voor je doen, mits het je oom of broer is haha. En off gaan weet ik niet. Hou ik me ook niet mee bezig ;)

hoe laat ga je? moet ook benen doen! of wil je weer niet met mij trainen :mad:

Train na 6u denk ik pas, dus zal ik je wel zien denk ik!
werkt die angela nog bij oasis??? wat een heet mokkel was dat tog

Nooit gekend, toen trainde ik daar nog niet. Wil dus ook zeggen dat ze daar al weg is ;)

Lol @ little daddy, zie het al helemaal voor me.
Ja dokter ik zit aan de aas, wil je mij even onderzoeken en oh wacht kun je meteen spuit in me reet duwen :P
Voor de rest niet hele log gevolgd, maar wat ik gelezen heb ziet er netjes uit.
Leerzaam ook, wens je veel succes:thumbs:

Ja echt he haha!
Thanks! Probeer het zo leuk en leerzaam mogelijk te houden!

mannetje je bent 17 wie hou je voor je de gek?

Ik bedoel later, heb nergens gezegd dat ik het gebruik.

Wil even alle info op een rij zetten voordat ik later begin.

@animal, maar die checkt je lichaam wel dus? Mag je gewoon gaan en zeggen ik wil mijn bloedwaardes weten etc? Hij moet het dus doen ipv nee te zeggen?

Laatst bewerkt:
Tegen de tijd dat jij mag gebruiken, is AS volkomen legaal, en kan je thuis kits kopen om jezelf op alles te testen. Of druppel in je pc, dan rolt het er zo uit. Nog maar 1500 nachtjes slapen.

Tegen de tijd dat jij mag gebruiken, is AS volkomen legaal, en kan je thuis kits kopen om jezelf op alles te testen. Of druppel in je pc, dan rolt het er zo uit. Nog maar 1500 nachtjes slapen.

Ik mag wel 17 zijn maar ik kan jouw sarcasme wel detecteren :o
Was het maar legaal
l

Laatst bewerkt:
Krieltje is niet sarcastisch, zo is hij niet
Hij is lief, jeugdig, zeer geliefd onder de vrouwtjes, kaal en heeft een erg groot hoofd.

Laatst bewerkt:
Krieltje is niet sarcastisch, zo is hij niet
Hij is lief, jeugdig, zeer geliefd onder de vrouwtjes, kaal en heeft een erg groot hoofd.
Potato_23.gif

krieltje?

• #2.872
Nee dit is Kriel:

Borst...................10sec................20sec...................30sec...........Hoi Kriel!

kriel is in slaap gevallen

Vind jullie allemaal zoooooo lief...... Groepsknuffel

Nee man, zo ben ik niet

• #2.877
Asian knuffelaar ;)

Net ff benen getraind, geen gewichten gepakt om een huis over te schrijven, maar ik ben met veel oefeningen beetje van het gooi en smijt werk afgestapt.

Dus:

Squat
12x80
8x100
8x120

Presses
8x200
8x250
8x300

Extensions
12x30
12x30
12x30 en bij de laatste rep heeft Mish tegen geduwd en ik 10 secondes tegengas gegeven. Totally broken!

Seated curls
15x35
15x35
15x35

Lying curls (sissy weight, don't care)
20x15
20x15

Vol, kapot en vind het 100x lekkerder om bij de kleinere spiergroepen de spanning erop te houden en de spieren echt aan te knijpen. Heb er 1000x meer verzuring van als halve reps met dikke weights.
Dikke weights pak ik wel in een 10x10 week ;)

Ff eten, douchen en lekker in bed tv kijken. Hmmmmmmm!
Laterrrssss

nice is ook lekker toch pompen!!!!

• #2.879
Nee juist niet pompen!
Ik vind het juist lekkerder om alles langzaam uit te voeren. Je spreekt je spieren meer aan en ik sta constant op spanning.
Plus mijn coach wil geen gooi en smijt werk zien haha! Hij komt alsmaar met theorieen en oefeningen en van die heerlijke truukjes die door de duivel zelf zijn gemaakt.
En geloof me, dan kan en wil je niet zwaar gaan, want als je de oefening doet op zijn manier kan je sterk zijn maar dat heeft dan echt geen toevoeging meer haha!

Ik squat in sets 120/140 op zijn manier, maar ik deed zijn heerlijke one leg squats met een 10kg DB en ik denk dat ik daarbij een stukje darm ben verloren haha :D

goed werk man!

Terug
Naar boven