XXL Nutrition

Big, Bigger, Animal-Legs!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.901
Yup! Hier kan je de betere coïtus stories vinden :D

gelukkig dan zit ik toch goed.

• #2.904
Dalijk rug trainen, dan heb ik weer een echte update hoop ik ;)

Little daddy gaat dbbs eerste little deady worden.
Knul nogmaals, zal met je leeftijd te maken hebben..... Ga aan je scooter sleutelen ipv aan jezelf.

Die knul zit al vol ideeen, en iedereen beantwoord dat.

Net als je al vuurwerk hebt maar het pas over 2 mnd mag afsteken.

kriel ik vraag niet om advies ik vraag hem over wat hij reageerde op aas, als ik zijn advies vroeg zou het gaan over Aas producten zelf, ik wil even informatie verzamelen voor ik daadwerkelijk aan begin.

20 jaar dus, ik eet gezond, drink niet en rook niet.
Sorry ik zal dan volgend keer geen info vragen ;)

• #2.906
Zoals eerder gezegd weer even een wat langere update van deze week.
Ben maandag weer met Ionamine begonnen, puur omdat ik even wat sneller vet wil verbranden zodat ik eerder kan zien waar het nog aan scheelt in het fysiek.
Daar kan ik dan nog wat aan veranderen zodat ik hopelijk 2011 (voorjaar) één of meerdere wedstrijden kan doen, dat word nu wel eens tijd vind ik.
Uiteraard gaat de Io gepaard met ruim een half uur ochtend cardio op lege maag en een goed dieet.
Weeg nu momenteel 96kg (zag ik net in de gym) en de buik verminderd ook wel weer wat. Begin nu weer lichtelijk de serratus te zien en er komen steeds weer wat meer aders bij.
Ik loop nu op 600 test en 400 tren EW.

Vandaag dus rug getraind, niet extreem veel of lang, want we waren laat vandaag.
Toch wel lekker gegaan op zich.
Mish had een goede sterke DL van max 2x120 vandaag!
Altijd leuk om te zien dat ze eigenlijk wel 60% van de mannen eruit lift.
En denk dat daar net 10% van een goede uitvoering heeft ;)

Mijn schema van vandaag:

Latpulls
10x80
10x90
10x100
8x110

DB rows
8x30
8x34
8x38

BB rows
8x50
8x60
8x70

SBDL
8x45
8x45
8x45

Nu lekker naar bed, morgen weer fietsen en zaterdag/zondag geen **** doen behalve ff trainen :)
Yooooooo!

SB deadlift?

En 120 dl voor een chick?
Fokking veel.

nette DL van mish! geloof dat ze inmiddels ook meer dan jij lift!

@animallegs
waarom pak je geen GH bijvoorbeeld genotropin.. Ik zit nu op 4iu 5/7 en me ververbranding is echt ziekelijk zit op 6000+ kcals ik moet elke dag gewoon een junk maaltijd nemen anders word ik droger!!(zit in de bulk) merk ook gelijk als ik 3 dagen niet zet verdubbeld me buikvet meteen echt een aanrader en lijkt me gezonder dan io;)

Gr. Curtis

• #2.910
SB deadlift?

En 120 dl voor een chick?
Fokking veel.

SB ---> Slightly bent

nette DL van mish! geloof dat ze inmiddels ook meer dan jij lift!

Hahah fo shizzle my nizzle!

@animallegs
waarom pak je geen GH bijvoorbeeld genotropin.. Ik zit nu op 4iu 5/7 en me ververbranding is echt ziekelijk zit op 6000+ kcals ik moet elke dag gewoon een junk maaltijd nemen anders word ik droger!!(zit in de bulk) merk ook gelijk als ik 3 dagen niet zet verdubbeld me buikvet meteen echt een aanrader en lijkt me gezonder dan io;)

Gr. Curtis

Ik heb tijdje terug 9 maanden op HGH gelopen, verbranding loopt veel constanter door en je kan vind ik ook idd veel meer bouwen qua voeding, zonder dat je percentage meteen torenhoog schiet.

HGH van welke merk had je? heb ook op blue en green gezeten maar Genotropin van Pfizer is een heel ander verhaal die verbranding is zo ziek! Lean zit er nu ook op is echt het proberen waard, helemaal aangezien je geen snelle stofwisseling heb..

Lean zit niet op hGH? Of jij weet meer dan ik, maar dat lijkt me sterk ;).

• #2.913
HGH van welke merk had je? heb ook op blue en green gezeten maar Genotropin van Pfizer is een heel ander verhaal die verbranding is zo ziek! Lean zit er nu ook op is echt het proberen waard, helemaal aangezien je geen snelle stofwisseling heb..

Ja de stofwisseling mag wel wat sneller idd, maar Geno is aardig aan de prijs man :D
Heb zelf op greens gezeten, maar was er toch ruim tevreden over hoor!

• #2.914
Net weer flink schouders erin gepompt, lekker volume erin gehouden en redelijk hoog gegaan met gewicht.

Db presses
10x32
10x34
10x36
10x38

Side raises
10x14
10x16
10x14

Uprights
8x40
8x50
8x60

Shrugs
10x60
10x60
10x60

Peck back
8x30
8x35
8x40

Morgen weer lekker rust, zondag armen en ff kuiten erbij.
En heerlijk junken morgen!

Ik hou het weer voor gezien!

junk je dan de hele dag als je cut?of 1maaltijd?

Voer je die shrugs op een speciale manier uit?

• #2.918
junk je dan de hele dag als je cut?of 1maaltijd?

Ja hoor, gewoon zoveel als ik wil. Enigste wat er gebeurd is dat ik wat vocht aantrek van eventuele hogere zoutinname. Dat is zo weer weg.

Voer je die shrugs op een speciale manier uit?

Ja, langzaam omhoog terwijl ik heeeeel klein beetje naar voren sta gebogen, zodat de achterkant alles moet doen. Boven aan aanspannen en even vasthouden

Ja hoor, gewoon zoveel als ik wil. Enigste wat er gebeurd is dat ik wat vocht aantrek van eventuele hogere zoutinname. Dat is zo weer weg.

Hehehe, lekker hey heel de dag junken.
Zal wel ff aan je denken als ik strakjes een lekkere tosti naar binnen werk.
Ik heb exact hetzelfde als jou man. Beetje vocht de eerste 2 dagen en verders niets.:D

• #2.920
Hehehe, lekker hey heel de dag junken.
Zal wel ff aan je denken als ik strakjes een lekkere tosti naar binnen werk.
Ik heb exact hetzelfde als jou man. Beetje vocht de eerste 2 dagen en verders niets.:D

Prima! Ik ga nu wat snoep nemen en aan jou denken whahaha!

Terug
Naar boven