- Waardering
- 270
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zitten we in het AAS forum?ik dacht dat dit het homo-erotische dating topic was.

Little daddy gaat dbbs eerste little deady worden.
Knul nogmaals, zal met je leeftijd te maken hebben..... Ga aan je scooter sleutelen ipv aan jezelf.
Die knul zit al vol ideeen, en iedereen beantwoord dat.
Net als je al vuurwerk hebt maar het pas over 2 mnd mag afsteken.

SB deadlift?
En 120 dl voor een chick?
Fokking veel.
nette DL van mish! geloof dat ze inmiddels ook meer dan jij lift!
@animallegs
waarom pak je geen GH bijvoorbeeld genotropin.. Ik zit nu op 4iu 5/7 en me ververbranding is echt ziekelijk zit op 6000+ kcals ik moet elke dag gewoon een junk maaltijd nemen anders word ik droger!!(zit in de bulk) merk ook gelijk als ik 3 dagen niet zet verdubbeld me buikvet meteen echt een aanrader en lijkt me gezonder dan io
Gr. Curtis
HGH van welke merk had je? heb ook op blue en green gezeten maar Genotropin van Pfizer is een heel ander verhaal die verbranding is zo ziek! Lean zit er nu ook op is echt het proberen waard, helemaal aangezien je geen snelle stofwisseling heb..

Lean zit niet op hGH? Of jij weet meer dan ik, maar dat lijkt me sterk.

Ja hoor, gewoon zoveel als ik wil. Enigste wat er gebeurd is dat ik wat vocht aantrek van eventuele hogere zoutinname. Dat is zo weer weg.

Hehehe, lekker hey heel de dag junken.
Zal wel ff aan je denken als ik strakjes een lekkere tosti naar binnen werk.
Ik heb exact hetzelfde als jou man. Beetje vocht de eerste 2 dagen en verders niets.![]()