MuscleMeat

Big, Bigger, Animal-Legs!!

Prima! Ik ga nu wat snoep nemen en aan jou denken whahaha!

Focking hell mate!
Heb m'n tosti's op en ben met een bakkie meloen bezig maar kan nu al geen pap meer zeggen, m'n maag klapt bekant uit elkaar.
Door het cutten is het volume van m'n maag zo enorm afgenomen.
Ben blij als ik strakkies ff lekker naar de plee kan.:D

ik ga straks wat anders nemen en hopelijk denk ik niet aan jou bor!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.923
Focking hell mate!
Heb m'n tosti's op en ben met een bakkie meloen bezig maar kan nu al geen pap meer zeggen, m'n maag klapt bekant uit elkaar.
Door het cutten is het volume van m'n maag zo enorm afgenomen.
Ben blij als ik strakkies ff lekker naar de plee kan.:D

Ja ik kan opzich wel wat eten, maar dan ineens is het helemaal over en kan er pas na een uur of 2 weer wat bij. Heb nu ook een verschrikkelijk bolle buik, de t*ring! Alleen durf ik niet te zeggen wat ik al op heb :D

Ja ik kan opzich wel wat eten, maar dan ineens is het helemaal over en kan er pas na een uur of 2 weer wat bij. Heb nu ook een verschrikkelijk bolle buik, de t*ring! Alleen durf ik niet te zeggen wat ik al op heb :D

Hehehe, ik ging vanmorgen boodschappen doen en kwam met een tasje of 6 terug. Heb m'n vriendin maar niet het bonnetje laten zien.:D

hoe gaat t hier?
al 2 dagen geen post:P

hij zit nog steeds op de pot van zaterdag

corpaul ik vroeg me af, als jij met je 153kg pure mass op de pot gaat zitten, breekt die pot niet=

• #2.930
Wat heeft een lesbisch wijf er nu weer mee te maken :D

corpaul ik vroeg me af, als jij met je 153kg pure mass op de pot gaat zitten, breekt die pot niet=

ja ik moet ook steeds een nieuwe kopen als ik heb gescheten dus ik ben inmiddels een expert in poepen zonder op de bril te gaan zitten. wel lastig als je aan de dunne bent want dan schijt je de hele muur vol maar dan poep ik gewoon niet meer thuis.

de Mc Donalds heeft ook goede Wc's;)

Hey Animal, hoe is het trouwens met je cheat-day afgelopen weekend afgelopen? Ik bedoel heeft je lichaam er iets van gemerkt? Ga je dit weekend weer junken?

• #2.934
Hey Animal, hoe is het trouwens met je cheat-day afgelopen weekend afgelopen? Ik bedoel heeft je lichaam er iets van gemerkt? Ga je dit weekend weer junken?

Behalve een verschrikkelijke ruft buik eigenlijk niet.
En morgen gewoon weer aan de vreterij!!!!

• #2.936
Dus qua BF blijf je gewoon gelijk,misschien de eerste dagen wat bloat?
Wat denk jij, dat 1 cheat-dag in het weekend gewoon te doen is?

1? Ik doe vaak zondag ook nog ff als ik daar zin in heb. Merk behalve wat vocht door zout inname geen ene reet! Hahaha, maar staat wel tegenover dat ik door de week het dieet erg strak hou!

1? Ik doe vaak zondag ook nog ff als ik daar zin in heb. Merk behalve wat vocht door zout inname geen ene reet! Hahaha, maar staat wel tegenover dat ik door de week het dieet erg strak hou!

Ik heb exact hetzelfde buddy.:D
Ben zelf nog een beetje aan het aftasten wat er nu precies mogelijk is.
Normaal gesproken heb ik dat nooit gedaan, cheaten 1 dag in het weekend, was altijd zeer strikt, maar is het gewoon mogelijk om mezelf een beetje te verwennen op een zaterdag en blijf ik gewoon kwa BF hetzelfde zal ik daar ook gebruik van maken. Ik heb zelfs het vermoeden dat het juist positief werkt op de vetverbranding. Verder ben ook ik zeer gedisciplineert op alle andere dagen, zelfs op een zondag. Zaterdag wil ik me een klein beetje kunnen laten gaan. Let nog wel op zout-inname maar wat vet en suiker moet dan kunnen vind ik, zolang mijn lichaam er niet onder lijdt.

eten jullie dan echt gewoon alles snoepjes enzovoort?patat rotzooi?

lekker hoor en dat geeft dan ook nog is je vetverbrandingen een nieuwe boost!

Terug
Naar boven