- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik denk dat je er wel goed uit zou zien in een tutu.
ik denk dat het als je fietst op een hometrainer niet zoveel uitmaakt plenary
Ik volg je log al een tijdje. respect voor je trainingen!
Wel even een vraag.. Waarom heb je gekozen om te gaan kuren eigenlijk? Nergens last van voor de rest kwa bijwerkingen? (De vraag zal vast al eens gesteld zijn..)

ok lachen
ik hou ook niet zo van die tienerbandjes maar mish wel geloof ik![]()

Dat is ook zo.... Maar het is ook zo, dat voor optimale spieropbouw, cardio af te raden is.. Maar met lichte cardio zal het wel meevallen. En ook wanneer iemand chemisch sport, zal het ook wel minder van belang zijn.

heb je hem wel eens goed bekekenNergens last van voor de rest kwa bijwerkingen? (De vraag zal vast al eens gesteld zijn..)

dat zal zeker waar zijn... hou me daar nooit zo mee bezig aangezien spieropbouw erg makkelijk gaat bij mij maar vetverbranding wat lastiger
heb je hem wel eens goed bekeken
![]()

Wil(de) voor een niet-naturel fysiek gaan en wilde altijd al wat extremer eruit zien dan de gemiddelde mens. Vandaar de tats, piercings enzo.
En ja bijwerkingen heb je altijd, maar het is nog goed in de hand te houden![]()

Ik volg je log ook, nice nice
Maar wat versta jij onder een niet-naturel fysiek eigenlijk?
Wil(de) voor een niet-naturel fysiek gaan en wilde altijd al wat extremer eruit zien dan de gemiddelde mens. Vandaar de tats, piercings enzo.
En ja bijwerkingen heb je altijd, maar het is nog goed in de hand te houden![]()
Gemiddeld zijn is ook maar boring, dus je hebt volkomen gelijk.
ik ben alleen jaloers dat hij van die lekkere kleine broekjes kan dragen.

Tja Frank McGrath traind volgens mij al een jaar of 10 dus lijkt me wel haalbaar. Hoe doen die andere beesten het dan?![]()