XXL Nutrition

Big, Bigger, Animal-Legs!!

ik denk dat je er wel goed uit zou zien in een tutu.

ik denk dat je er wel goed uit zou zien in een tutu.

x2.....

Niet klagen Animal, gewoon doen. Wat goed genoeg is voor Arnold, is ook goed genoeg voor ons.....

Lee Haney heeft het toch ook gedaan (ballet), dacht ik? (of in ieder geval iets dergelijks.) Houdt het in ieder geval in je achterhoofd, Animal.

Rustige cardio is inderdaad nog wel te overzien... Het feit wil, dat ik het in ieder geval niet kan, rustig cardio'en... Daar wordt ik juist heel erg getrest van, kan het daarom beter niet doen.... Ik houdt juist van een inspanning te leveren. Vandaar dat ik dan ook enige spiergroei vaarwel kan zeggen.

maar licht bewegen is natuurlijk weer wat anders, dan hefitge cardio sessies. (al lijkt het me wel zo te zijn, dat hoe zwaarder een persoon wordt, hoe heftiger cardio wordt voor het lichaam...)

Laatst bewerkt:
ik denk dat het als je fietst op een hometrainer niet zoveel uitmaakt plenary

ik denk dat het als je fietst op een hometrainer niet zoveel uitmaakt plenary

Dat is ook zo.... Maar het is ook zo, dat voor optimale spieropbouw, cardio af te raden is.. Maar met lichte cardio zal het wel meevallen. En ook wanneer iemand chemisch sport, zal het ook wel minder van belang zijn.

Ik volg je log al een tijdje. respect voor je trainingen! :cool:
Wel even een vraag.. Waarom heb je gekozen om te gaan kuren eigenlijk? Nergens last van voor de rest kwa bijwerkingen? (De vraag zal vast al eens gesteld zijn..:o)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.086
Ik volg je log al een tijdje. respect voor je trainingen! :cool:
Wel even een vraag.. Waarom heb je gekozen om te gaan kuren eigenlijk? Nergens last van voor de rest kwa bijwerkingen? (De vraag zal vast al eens gesteld zijn..:o)

Wil(de) voor een niet-naturel fysiek gaan en wilde altijd al wat extremer eruit zien dan de gemiddelde mens. Vandaar de tats, piercings enzo.
En ja bijwerkingen heb je altijd, maar het is nog goed in de hand te houden ;)

Dat is ook zo.... Maar het is ook zo, dat voor optimale spieropbouw, cardio af te raden is.. Maar met lichte cardio zal het wel meevallen. En ook wanneer iemand chemisch sport, zal het ook wel minder van belang zijn.

dat zal zeker waar zijn... hou me daar nooit zo mee bezig aangezien spieropbouw erg makkelijk gaat bij mij maar vetverbranding wat lastiger :D

Nergens last van voor de rest kwa bijwerkingen? (De vraag zal vast al eens gesteld zijn..:o)
heb je hem wel eens goed bekeken :P

:kiss:

Trouwens Plenary, ballet is niet iets dat je gewoon even oppakt.
Gaan maanden, jaren aan vooraf en dagelijks trainen. Denk dat 't net iets te kort is voor een wedstrijd in 't najaar of iets later.

Wil(de) voor een niet-naturel fysiek gaan en wilde altijd al wat extremer eruit zien dan de gemiddelde mens. Vandaar de tats, piercings enzo.
En ja bijwerkingen heb je altijd, maar het is nog goed in de hand te houden ;)

Ik volg je log ook, nice nice :D

Maar wat versta jij onder een niet-naturel fysiek eigenlijk?

Jonge... jij was sarcastisch dus ik ook :D

ik ben alleen jaloers dat hij van die lekkere kleine broekjes kan dragen.

wat ik me afvraag is dat animal al 13 maanden on is en zon fysiek heeft (prachtig)

Maar hoe doen de pro's het dan? hoelang zijn hun nou on?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zon fysiek valt niet te halen denk ik

Tja Frank McGrath traind volgens mij al een jaar of 10 dus lijkt me wel haalbaar. Hoe doen die andere beesten het dan? :p

Tja Frank McGrath traind volgens mij al een jaar of 10 dus lijkt me wel haalbaar. Hoe doen die andere beesten het dan? :p

ik zie niemand hier met een soortgelijke fysiek alleen lean komt wat in de buurt als ik zo naar zijn pics kijk, je zegt 10 jaar maar hoelang zit hij on the juice? never nooit dat je dit kan halen in 10 jaar zonder aas, maar hoeveel nou

Terug
Naar boven