AndroidHealthClinic

Big, Bigger, Animal-Legs!!

Waarschijnlijk is het al voorbij gekomen, maar wanneer ben je van plan je eerst show te gaan draaien, Animal?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.062
Ik wil de flexcup gaan meedoen. Die is volgend jaar december. Dan heb ik nog een mooi tijdje om er naartoe te werken!

---------- Toegevoegd om 13:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:35 ----------

Stomme vraag mss, maar wat beweegt je ertoe als niet-Polynesiër om zo'n tattoo te laten zetten?

Nou als je het letterlijk wil bekijken zou je dan geen enkele tat meer kunnen laten zetten. Eigenlijk is geen enkele stijl puur hollands. En denk niet dat je met een klomp of molen wil gaan lopen, of als belg met een zak friet ;)
De tribal is een variant van de maori's, de oldschool (vogels, vrouwen en dergelijke) is meer een uitgebreide zeemans stijl.
Ik vind de polynesische stijl mooi omdat er zoveel chaos in lijkt te zitten, maar eigenlijk alles symmetrisch is. En dat er heel veel betekenissen achter de dingen zitten, het lijkt 1 geheel, maar alles bestaat uit losse stukken die allemaal voor aparte dingen staan ;)

Nou als je het letterlijk wil bekijken zou je dan geen enkele tat meer kunnen laten zetten. Eigenlijk is geen enkele stijl puur hollands. En denk niet dat je met een klomp of molen wil gaan lopen, of als belg met een zak friet ;)
De tribal is een variant van de maori's, de oldschool (vogels, vrouwen en dergelijke) is meer een uitgebreide zeemans stijl.
Ik vind de polynesische stijl mooi omdat er zoveel chaos in lijkt te zitten, maar eigenlijk alles symmetrisch is. En dat er heel veel betekenissen achter de dingen zitten, het lijkt 1 geheel, maar alles bestaat uit losse stukken die allemaal voor aparte dingen staan ;)

Maar staat elk deel van je poly tatt ook ergens voor?
Vind em overigens wel erg bruut!

Ik wil de flexcup gaan meedoen. Die is volgend jaar december. Dan heb ik nog een mooi tijdje om er naartoe te werken!

---------- Toegevoegd om 13:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:35 ----------

Daarom heb ik hem ook...
Ik moet er nog steeds iedere avond ff heen kijken ;-)

Zo, weer een update met wat heerlijke oer-lelijke foto's. Was nog net niet klaar met de pose en spande mijn bek ook raar aan. Ach, van bodybuilding wordt je kop ook niet mooi :D
Iig ook een posing probeersel erbij.

Armen getraind en zal eerst deze update neer plempen en dan de foto's.

Db bicep curls
8x16
8x18
8x20
8x22

Hammer curls
8x18
8x18
8x18

Overhead cable curls
10x15
10x20
10x25

Preacher curls
8x20
8x20
8x16

Concentration curls
8x14
8x14
8x16

Waarom zoveel sets en oefeningen? Wil gewoon extreme armen. Simpel.

Close grip DB presses
10x30
10x32
10x34

Lying tricep extensions (met kabel)
8x40
8x50
8x60

Tricep pushdowns
8x30
8x30
8x30

Foto's!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Stond dus niet elke keer helemaal goed aangespannen. Jammer, maar ach, jullie wilden foto's :D

http://www.youtube.com/watch?v=GMRti6gfjsE

Ook niet helemaal best, vind mijn side chest matig omdat hij meer naar achteren had gemoeten. Borst meer vooruit hè ;)

Maar joh, ik heb weer eens wat materiaal opgegooid. Houdt jullie ff zoet!
Mazzel :D
ziet er goed uit man,maar no offense,als je je benen vergelijkt met je bovenlichaam,komen ze er toch wat minder uit,als je wedstrijden wilt gaan doen,kill those legs bro,neemt niet weg dat ik stinkend jaloers ben op je fysiek,keep up the good work.

• #3.067
Haha thanks, en benen waren eerst beter :D
Sowieso nog ff de tijd ;)

Go animal....Woot woot.

weird-tattoos30_1822.jpg

Laatst bewerkt:
  • #3.069
ben je van het pad animal! over 5uur moet je weer op om te cardio'en man

• #3.071
Nee man, vandaag vrij.
Gister naar Avenged Sevenfold geweest in Melkweg ;)

Vet man! Maar ik dacht toch echt dat jij haar had

Heb ik ook, maar naar aanleiding van het gesprek over die tattoo, was ik wat gaan browsen en kwam die tegen... Kon hem jullie niet onthouden.

Ik begrijp best dat iemand een tattoo neemt, maar waarom iemand zijn hele gezicht/hoofd tattoo'eerd daar snap ik nu werkelijk niets van... Want er zijn wat vreemde tattooages te vinden, op het internet.

Er zijn zelf mensen die hun ogen laten tattooeren... Dat lijkt me helemaal niet gezond...

Sommige mensen slaan helemaal door.

• #3.073
Heb ik ook, maar naar aanleiding van het gesprek over die tattoo, was ik wat gaan browsen en kwam die tegen... Kon hem jullie niet onthouden.

Ik begrijp best dat iemand een tattoo neemt, maar waarom iemand zijn hele gezicht/hoofd tattoo'eerd daar snap ik nu werkelijk niets van... Want er zijn wat vreemde tattooages te vinden, op het internet.

Er zijn zelf mensen die hun ogen laten tattooeren... Dat lijkt me helemaal niet gezond...

Sommige mensen slaan helemaal door.

Ja dat klopt, sommige doen vreemde dingen.
Een oude maat van mij had zijn gehele onderarm helemaal zwart laten maken. Meer niet. Gewoon helemaal dicht zwart...

De Flexcup begint al een drukke wedstrijd te worden, is al aardig wat animo voor.
Mooi dat je een datum hebt geprikt, des te groter de motivatie wordt.
Succes bro en flink blijven poseren!! ;)

• #3.075
De Flexcup begint al een drukke wedstrijd te worden, is al aardig wat animo voor.
Mooi dat je een datum hebt geprikt, des te groter de motivatie wordt.
Succes bro en flink blijven poseren!! ;)

Ja het word echt een DBB contest zo :D
En lijkt me idd tof om mee te doen, mijn zinnen zijn er al op gezet ;)
Nu proberen elke training een paar poses te doen, ook om beetje spierconditie te krijgen!

• #3.077

Live veel beter dan op de Cd's, maar ik hou persoonlijk zelf van veel harder.
Je weet het hè, Slayer, Napalm, Sodom, Parkway.
Eigenlijk was het voorprogramma nog harder :D
As Enemies Arise, 5 springende Brabantse kereltjes, maar flink hard hoor!

Live veel beter dan op de Cd's, maar ik hou persoonlijk zelf van veel harder.
Je weet het hè, Slayer, Napalm, Sodom, Parkway.
Eigenlijk was het voorprogramma nog harder :D
As Enemies Arise, 5 springende Brabantse kereltjes, maar flink hard hoor!
ok lachen
ik hou ook niet zo van die tienerbandjes maar mish wel geloof ik :D

Animal, mag ik vragen waarom je zoveel cardio doet eigenlijk?

Want het is een bekend feit, bevestigd door vele bronnen, dat cardio het opbouwen van spieren danig in de weg zit...

Het is uiteraard wel zaak om niet te vet te worden, aangezien het bereiken van wedstrijdvorm dan weer moeilijker maakt, maar goed letten op het eten zou dan toch voldoende moeten zijn....

Wanneer je optimaal wilt groeien, dan zal je de cardio echt achterwege moeten laten.. Alleen wanneer je in wedstrijdvorm wil geraken, dan zou je kunnen overwegen om het erbij te nemen, sommigen hebben het nodig, sommigen hebben het dan zelfs niet nodig....

Ik train zelf niet chemisch, dus ik heb die ervaring niet, hoe dat dan de chemische sporter beinvloed, maar volgens mij blijft het principe overeind staan. (aangezien het ook door chemische trainers, wanneer je ze zo wilt noemen, ook wordt bevestigd..)

En wat het posen betreft, je zou er je voordeel mee kunnen doen, ook naar bepaalde andere gebieden te kijken, zoals bekende voorbeelden dat ook gedaan hebben. Net als ballet etc.... Ik weet dat het raar klink, maar had Arnold ook niet zoiets gedaan, zoals er wel meerdere dat gedaan hebben?

Laatst bewerkt:
  • #3.080
Animal, mag ik vragen waarom je zoveel cardio doet eigenlijk?

Want het is een bekend feit, bevestigd door vele bronnen, dat cardio het opbouwen van spieren danig in de weg zit...

Het is uiteraard wel zaak om niet te vet te worden, aangezien het bereiken van wedstrijdvorm dan weer moeilijker maakt, maar goed letten op het eten zou dan toch voldoende moeten zijn....

Wanneer je optimaal wilt groeien, dan zal je de cardio echt achterwege moeten laten.. Alleen wanneer je in wedstrijdvorm wil geraken, dan zou je kunnen overwegen om het erbij te nemen, sommigen hebben het nodig, sommigen hebben het dan zelfs niet nodig....

Ik train zelf niet chemisch, dus ik heb die ervaring niet, hoe dat dan de chemische sporter beinvloed, maar volgens mij blijft het principe overeind staan. (aangezien het ook door chemische trainers, wanneer je ze zo wilt noemen, ook wordt bevestigd..)

En wat het posen betreft, je zou er je voordeel mee kunnen doen, ook naar bepaalde andere gebieden te kijken, zoals bekende voorbeelden dat ook gedaan hebben. Net als ballet etc.... Ik weet dat het raar klink, maar had Arnold ook niet zoiets gedaan, zoals er wel meerdere dat gedaan hebben?

Zelfs met een kleine carb inname kan het bij mij al snel in de weg gaan zitten.
Daarom fiets ik gewoon minimaal 3x in de week rustig een half uurtje. Is ook mentaal gewoon even lekker om helemaal in mijn uppie de dag te beginnen.

En je merkt idd dat je door AAS gebruik, minder spier afvalt, maar voor zover bekend staat cardio spiergroei altijd wel wat in de weg ja!
Het heeft bij mij dus meerdere redenen om te cardioen ;)

En qua posing, kijk ik heel veel naar prof routines, maar niet naar ballet. Al heeft Arnold dat wel gedaan (wat in de film te zien is idd!).

Terug
Naar boven