AndroidHealthClinic

Big, Bigger, Animal-Legs!!

Ik zeg toch ook niet dat hij niet kuurt looool. En ik weet ook niet hoelang hij aan die zooi zit. Jij vraagt of zoiets haalbaar is... als je hard genoeg traind en genoeg spuiten erin ramt; dan wel ja. Or am i wrong? (Heb voor de rest weinig verstand van kuren dus.....:P)

Laatst bewerkt:
Je kan jarenlang kuren en op een gegeven moment wordt je niet groter.
Of je moet veel hgh en slin erin rammen, maar dat is ook geen garantie.
Genen is a b*ch

Ik zeg toch ook niet dat hij niet kuurt looool. En ik weet ook niet hoelang hij aan die zooi zit. Jij vraagt of zoiets haalbaar is... als je hard genoeg traind en genoeg spuiten erin ramt; dan wel ja. Or am i wrong? (Heb voor de rest weinig verstand van kuren dus.....:P)
Kuren is net niet zo zwart/wit ;)
Als je het goed wil doen moet je naar het totaalplaatje kijken: je wil natuurlijk het maximale uit je kuur halen. 't Gaat o.m. om wat je gebruikt, hoeveelheid+ combi hoe je lijf daarop reageert en hoe je dat optimaal kan benutten en behouden, kort gezegd. Maar dat is voor iedereen weer anders.
Maar om niet verder offtopic te gaan, is al vaker voorbij gekomen op dbb.

Booommm....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dat zal zeker waar zijn... hou me daar nooit zo mee bezig aangezien spieropbouw erg makkelijk gaat bij mij maar vetverbranding wat lastiger

Tjsa, beide kanten van de medaille gaan op...

Trouwens Plenary, ballet is niet iets dat je gewoon even oppakt.
Gaan maanden, jaren aan vooraf en dagelijks trainen. Denk dat 't net iets te kort is voor een wedstrijd in 't najaar of iets later.

Dat is zo, maar hij hoeft ook niet in een professionele productie mee te gaan draaien...

Maar zoals ook al eerder opgemerkt, de meeste pro's van vandaag de dag bakken er ook helemaal niets van... Een enkeling heeft het in de vingers, maar heel weinigen... Het enige amusante is het dansen wat sommigen doen....

Kijk maar eens naar de oude garde van bodybuilding, die hadden vele mooiere routines...

En wees nou eens eerlijk, Mishale, zou je hem ook niet bezig willen zien aan de balk? Slechter zal hij er zeker niet van worden....

En wees nou eens eerlijk, Mishale, zou je hem ook niet bezig willen zien aan de balk? Slechter zal hij er zeker niet van worden....
:roflol: ik kan in elk geval niet wachten man

maar je hebt wel gelijk, BB'ers van tegenwoordig zijn weinig sierlijk.

ik kan in elk geval niet wachten man

maar je hebt wel gelijk, BB'ers van tegenwoordig zijn weinig sierlijk.

Hebben jullie geen smithmachine? Die kan hij dan gebruiken als Barre.... Kan hij mooi de hoogte afstellen naar de lenigheid die hij opdoet! Ik denk dat wanneer wij maar genoeg goede ideeen aandragen, hij vanzelf ook wel zo enthousiast wordt als dat wij zijn, Corpaul...;)

En wat sierlijkheid betreft, daar ben ik het ook 100% mee eens... Posen is helemaal niet zo makkelijk... En het is zoals Lee haney pas zei, dacht ik, dat de bodybuilders van vandaag de dag, applaus moeten vragen, met het hand naar het oor.... Terwijl het applaus vroeger kwam door het mooie, indrukwekkende posen...
Het gaat er niet alleen om, hoe gespierd je bent, of hoe droog, maar ook of je het over kan brengen naar het publiek... Een stukje vermaak... Showmanship.

En dat dansen op het podium, is wel amusant, maar het is ook niet echt posen. Kijk maar eens hoe vloeiend en indrukwekkend Arnold was op het podium... En die stond ook niet te dansen.

Laatst bewerkt:
het wordt steeds meer een freakshow toch :)
het kunstzinnige van de bodybuilder als een beeldhouwer is er wel een beetje van af ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.110
Om maar even een kort antwoord te geven (heb zeer weinig tijd vandaag!) zonder iedereen te quoten:

Ik zie alle goeie plaatjes en filmpjes voorbij komen. Ik zou idd zo'n freak-fysiek als Markus willen.
En ook Frank is een very big guy waar ik zo voor teken! Alleen hebben zij idd de genen en ik zal niet zeggen dat ik GEEN genen heb, maar ik heb ook geen pro-genen.
Dat geeft niet, wil niet zeggen dat ik geen freak-fysiek kan halen ;)

Alles moet zo goed mogelijk samen vallen imo. Voeding, training en je cycle.
Ik weet waar ik goed en sterk op reageer en dat hou ik ook als basis aan.
Als massa kuur weet ik dat Test en Tren mijn grote basis zijn en die staan dan ook standaard in de kuur. Voor een goede cutting cycle heb ik niet meer nodig dan prop en winny depot heb ik gemerkt.

Voor de rest leef ik er zoveel als mogelijk naar en betekend dat je bijna alleen maar hier mee bezig bent, maar dat is het me gewoon waard als ik kijk wat ik eruit haal. Samen met en mede door Mish is dit voor mij gewoon een droom die steeds meer uitkomt en daar kan je niet voor 80% in gaan vind ik.
En stel dat ik dan ook nog eens ballet erbij zou moeten doen :D
Dat trek ik niet en ook al was ik vroeger heel lenig, ik zou nu voor pure Markus-massa willen gaan. Al hoort daar ook de stijfheid bij.

En niets dragen is sowieso het beste, maar voor CP doe ik nog wel eens een klein broekje aan, al mag hij dat ook best hoor :D

Kortom:
Mijn leven draait om Mish en Bodybuilding, en dat is het enigste wat ik nodig heb om doelen te bereiken. Als je ergens een stukje genen mist, moet je er maar dubbel zo hard voor werken ;)
Nu ga ik snel de huisvrouw uithangen, want de rollen zijn door de tijd heen omgedraaid :D
Vrouwen werken tot laat en zijn de grote verdieners, mannen zijn vroeg thuis en doen het huishouden en koken (al moet je als sporter toch wel voor jezelf kunnen koken vind ik!).

Dusse, Assepoester is out!
Peace!

Bro,

Misschien heb je het al ergens gepost (in dit geval welk postnumer???) maar ik ben echt benieuwd naar je voedingschema.
Niet om het te beoordelen want dat kun jij zelf als beste. Maar gewoon uit nieuwschierigheid.

• #3.112
Bro,

Misschien heb je het al ergens gepost (in dit geval welk postnumer???) maar ik ben echt benieuwd naar je voedingschema.
Niet om het te beoordelen want dat kun jij zelf als beste. Maar gewoon uit nieuwschierigheid.

Wooooww, dat weet ik echt ff niet meer hoor!
Maar voeding tot nu toe kan ik je wel zeggen:

06.15
2 rijstwafels met 100gr kalkoen
500ml yoghurt

09.45
2 rijstwafels met 100gr gerookte kip
bak verse ananas
2 duitse biefstukken

13.30
500gr kwark
1 grapefruit

Dalijk een shake met 2 rijstwafels
Daarna yoghurt met 75gr noten.

Eet nu 5x per dag. Meer dan genoeg voor mezelf, ook omdat ik best vroeg ga slapen.
Ben ik langer wakker, plak ik er uiteraard een maaltijd aan ;)

ik heb m'n kleine broekje al klaarliggen :)

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je bloedwaardes als je zo lang on bent.
Als je ze niet wilt delen begrijp ik ook.

Wees blij dat je zo'n chille vriendin hebt.
Elke meid die ik tegenkom/spreek zeggen allemaal hetzelfde, leuk voor een nachtje, maar geen relatie materiaal.
Dus erop los nken haha.
Peace out

Dat is zo, maar hij hoeft ook niet in een professionele productie mee te gaan draaien...

Maar zoals ook al eerder opgemerkt, de meeste pro's van vandaag de dag bakken er ook helemaal niets van... Een enkeling heeft het in de vingers, maar heel weinigen... Het enige amusante is het dansen wat sommigen doen....

Kijk maar eens naar de oude garde van bodybuilding, die hadden vele mooiere routines...

True, hij hoeft niet de hoofdrollen te vertolken in 't Zwanenmeer maar die gracieuze houding daar gaat 't om. En lenigheid. Zoals alles aan 't opbouwen v/e streeffysiek goed in mekaar moet zitten moet dat ook met je posing routine vind ik.

Enne, volgens mij ziet Animal liever mij aan de barre ;)

Wooooww, dat weet ik echt ff niet meer hoor!
Maar voeding tot nu toe kan ik je wel zeggen:

06.15
2 rijstwafels met 100gr kalkoen
500ml yoghurt

09.45
bak verse ananas
2 duitse biefstukken

13.30
500gr kwark
1 grapefruit

Dalijk een shake met 2 rijstwafels
Daarna yoghurt met 75gr noten.

Eet nu 5x per dag. Meer dan genoeg voor mezelf, ook omdat ik best vroeg ga slapen.
Ben ik langer wakker, plak ik er uiteraard een maaltijd aan ;)

Thanks man..waardeer je moeite!

Je bent dus in de cut zo te zien (sorry...ben pas laat ingestapt in je log).
Maar met jou massa zul je toch wel flink wat weggevreten hebben in de bulk?

Maar....super fysiek bro..
Streef fysiek voor mij!

• #3.118
True, hij hoeft niet de hoofdrollen te vertolken in 't Zwanenmeer maar die gracieuze houding daar gaat 't om. En lenigheid. Zoals alles aan 't opbouwen v/e streeffysiek goed in mekaar moet zitten moet dat ook met je posing routine vind ik.

Enne, volgens mij ziet Animal liever mij aan de barre ;)

Als het ermee te maken heeft dat ik jou liever gespreid en lenig zie... Ja! :D

Thanks man..waardeer je moeite!

Je bent dus in de cut zo te zien (sorry...ben pas laat ingestapt in je log).
Maar met jou massa zul je toch wel flink wat weggevreten hebben in de bulk?

Maar....super fysiek bro..
Streef fysiek voor mij!

Ja nu in de cut idd.
Maar met een bulk kan er best wat gegeten worden hehe, maar de laatste bulk die ik heb gehad bestonden bijna alleen maar uit grote maaltijden met rijst en vis. Vrij clean, maar ik heb het geluk dat massa heel snel gaat, maar cutten daarintegen weer veel langzamer en moet dan ook echt op alles letten.
En thanx voor je compliment, ook daar doen we het toch wel voor ;)

Ja nu in de cut idd.
Maar met een bulk kan er best wat gegeten worden hehe, maar de laatste bulk die ik heb gehad bestonden bijna alleen maar uit grote maaltijden met rijst en vis. Vrij clean, maar ik heb het geluk dat massa heel snel gaat, maar cutten daarintegen weer veel langzamer en moet dan ook echt op alles letten.
En thanx voor je compliment, ook daar doen we het toch wel voor ;)

Evil Knievel...you got yourselve some compitition :D

Keep up the work bro!!!

Sanca, u dead man?

Terug
Naar boven