Sannee
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 479
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom kleine dingen dragen, als je ook niets kan dragen?![]()

Kuren is net niet zo zwart/witIk zeg toch ook niet dat hij niet kuurt looool. En ik weet ook niet hoelang hij aan die zooi zit. Jij vraagt of zoiets haalbaar is... als je hard genoeg traind en genoeg spuiten erin ramt; dan wel ja. Or am i wrong? (Heb voor de rest weinig verstand van kuren dus.....)

dat zal zeker waar zijn... hou me daar nooit zo mee bezig aangezien spieropbouw erg makkelijk gaat bij mij maar vetverbranding wat lastiger
Trouwens Plenary, ballet is niet iets dat je gewoon even oppakt.
Gaan maanden, jaren aan vooraf en dagelijks trainen. Denk dat 't net iets te kort is voor een wedstrijd in 't najaar of iets later.
En wees nou eens eerlijk, Mishale, zou je hem ook niet bezig willen zien aan de balk? Slechter zal hij er zeker niet van worden....
ik kan in elk geval niet wachten manik kan in elk geval niet wachten man
maar je hebt wel gelijk, BB'ers van tegenwoordig zijn weinig sierlijk.

Bro,
Misschien heb je het al ergens gepost (in dit geval welk postnumer) maar ik ben echt benieuwd naar je voedingschema.
Niet om het te beoordelen want dat kun jij zelf als beste. Maar gewoon uit nieuwschierigheid.

En niets dragen is sowieso het beste, maar voor CP doe ik nog wel eens een klein broekje aan, al mag hij dat ook best hoor![]()

Dat is zo, maar hij hoeft ook niet in een professionele productie mee te gaan draaien...
Maar zoals ook al eerder opgemerkt, de meeste pro's van vandaag de dag bakken er ook helemaal niets van... Een enkeling heeft het in de vingers, maar heel weinigen... Het enige amusante is het dansen wat sommigen doen....
Kijk maar eens naar de oude garde van bodybuilding, die hadden vele mooiere routines...
En wees nou eens eerlijk, Mishale, zou je hem ook niet bezig willen zien aan de balk? Slechter zal hij er zeker niet van worden....

Wooooww, dat weet ik echt ff niet meer hoor!
Maar voeding tot nu toe kan ik je wel zeggen:
06.15
2 rijstwafels met 100gr kalkoen
500ml yoghurt
09.45
2 rijstwafels met 100gr gerookte kip
bak verse ananas
2 duitse biefstukken
13.30
2 rijstwafels met 100gr gerookte kip
500gr kwark
1 grapefruit
Dalijk een shake met 2 rijstwafels
Daarna yoghurt met 75gr noten.
Eet nu 5x per dag. Meer dan genoeg voor mezelf, ook omdat ik best vroeg ga slapen.
Ben ik langer wakker, plak ik er uiteraard een maaltijd aan![]()
True, hij hoeft niet de hoofdrollen te vertolken in 't Zwanenmeer maar die gracieuze houding daar gaat 't om. En lenigheid. Zoals alles aan 't opbouwen v/e streeffysiek goed in mekaar moet zitten moet dat ook met je posing routine vind ik.
Enne, volgens mij ziet Animal liever mij aan de barre![]()

Thanks man..waardeer je moeite!
Je bent dus in de cut zo te zien (sorry...ben pas laat ingestapt in je log).
Maar met jou massa zul je toch wel flink wat weggevreten hebben in de bulk?
Maar....super fysiek bro..
Streef fysiek voor mij!

Ja nu in de cut idd.
Maar met een bulk kan er best wat gegeten worden hehe, maar de laatste bulk die ik heb gehad bestonden bijna alleen maar uit grote maaltijden met rijst en vis. Vrij clean, maar ik heb het geluk dat massa heel snel gaat, maar cutten daarintegen weer veel langzamer en moet dan ook echt op alles letten.
En thanx voor je compliment, ook daar doen we het toch wel voor![]()