Haha ik weeg nu ruim boven de 105. Ik ook momenteel erg massief, maar komt ook zeker door het vocht percentage en het verhoogde BF.
Zoals jullie weten ben ik af en toe nog al eens van de extremen, dus ben begonnen afgelopen week met een 10 weeks German Volume Training schema. Weet niet of die intensiviteit goed is voor mijn CZS, maar ik neem ruim voldoende voeding en rust, dus ik denk dat dat elkaar wel een beetje compenseert.
Doe qua grote spiergroepen 2 oefeningen (benen, schouders, borst en rug) en dan bijv 10x10 squats en 10x10 extensions. Zo ook DB presses en flyes, shoulder presses en raises, latpulls en bent over rows. De kleinere groepen zoals biceps, triceps en kuiten train ik normaal op 4x10. Geen nut om zoiets 'kleins' op German Volume te gaan belasten.
Kleding maten zijn eigenlijk niet meer onder de XL, of het moeten XXL nutrition shirts zijn, dan zit een L lekker. Overhemden passen amper en dan zijn het soms XL stretch maten en een enkele XXL maat die nog net past. Wel grappig soms, maar niet altijd even makkelijk. Laatst naar Italie geweest en daar is een XL maatje, een L hier in nederland, dus kleding kopen daar moet echt ruim naar de XXL wil het normaal passen zonder dat ik het ook als pyjama kan gebruiken.
Loop nu gewoon lekker standaard op 500 test en 400 tren. Voeding zijn 5 maaltijden die bestaan uit whey shakes, rijst met tonijn of kipfilet en magere witte kwark. Niet al te gevarieerd, maar wel ruim aan mijn eiwit behoefte.
September weer naar Italie terug, dus tot die tijd is het dieeten, cardio en +/- 10 weken German Volume Training. Ik denk zelf wel weer aardig in shape te kunnen komen in die 10 weken, maar ik vind persoonlijk mijn massa belangrijker dan op 10% te staan. Als het lukt, leuk, maar niet mijn personal priority. Hoop op een ruime 100kg te kunnen blijven met een % van zo rond de 12/13%. Lijkt mij wel te halen in 10 weken. We zullen zien.
De foto in de bijlage is op 108kg. En dit is na zeker 2 maanden niet meer te hebben getraind en BB even op een laag pitje gezet te hebben.
Niet meer zo buff als in de winter, maar met een beetje ouderwetse dedication valt er in 10 weken wel weer wat van te maken denk ik
Nou, hoop dat het weer een beetje in de richting kwam van een ouderwetse update, maar ik zal proberen dat weer bij te gaan houden.
Groetjes gasten!