XXL Nutrition

Big, Bigger, Animal-Legs!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.281
Neeeuuu, kan nu squatten wanneer ik wil enzo :D

nou :sad:

• #3.283
Maar die geile baf verhalen mis ik wel daarintegen...

Ga je nog wedstrijd draaien?

• #3.286
Lijkt me wel, ben gotver voor de massa bezig haha! En zo niet, ben ik een niet-deelnemende markus ruhl!

Hoe gaat ie man? ;)

Wanneer ga je weer wat vaker je log updaten? Vond het altijd wel een leuk log om te lezen ook al post ik nooit;).

succes verder!

Zal hem morgen aansporen hier wat te updaten ;)

• #3.291
Heb wel een filmpje van side raises, zal later ff neerzetten.
Maar wat ik al eerder zei, vind Dbb niet meer zo boeiend.
Telkens dezelfde domme wat als eerste kuur topics, het verjongd alleem maar meer hier en hoeveel bodybuilders van goede kwaliteit zitten hier nu eigenlijk nog ten opzichte van de jailbait en mijn fuuuuuuuuu!! postende tienertjes...?
Zelfs 'Saved by the bell' vind ik nog volwassener af en toe.
Maar zal zo ff neer plempen

dat ziet er goed uit man!!! puuffff wat een gewichten dikke traps heb je. je staat er goed bij!

hey bro, je bent weer aan het update zie ik :) top tijdje stil gelegen het topic.
Maar je bent terug, het grappige vind ik altijd dat een video je geheel kleiner maakt.
Maar als ik het zo zie ben je goed op weg om in de toekomst een match te draaien.

erg goed boor, keep up the good work want jij komt er wel.

Meer filmpjes Animal!Altijd leuk om iemand serieus zien te pompen!:thumb:

ben je niet gewoon een beetje verdrietig omdat ik niet meer bij Oasis train?
Oppassen geblazen bij oasis, mijn potverdomme jas is daar van de week gestolen, een jas van ****ing 275 euro:mad:

Had hem daar opgehangen omdat hij anders helemaal verkreukelt in dat lockertje, was een trenchcoat vrij lang dus ik denk die kan ik daar vast wel ophangen(spullen wel veilig in locker} kom ik terug issie gewoon weg, echt ongelovelijk de brutaliteit :splat:

Oppassen geblazen bij oasis, mijn potverdomme jas is daar van de week gestolen, een jas van ****ing 275 euro:mad:

Had hem daar opgehangen omdat hij anders helemaal verkreukelt in dat lockertje, was een trenchcoat vrij lang dus ik denk die kan ik daar vast wel ophangen(spullen wel veilig in locker} kom ik terug issie gewoon weg, echt ongelovelijk de brutaliteit :splat:

Jah is erg triest helaas gebeurd het vrij vaak in sportscholen dat er wordt gejat.

Ben al 1 x een dure trui zo kwijtgeraakt en van de week was me shakebeker aan de beurt,kom op wie jat er nu een oude shakebeker!

• #3.300
Ik gebruikte eerst ook geen locker, ben helaas nog goed van vertrouwen.
Je zou denken dat dat in een gym zou moeten kunnen als Oasis...
Als ik echt iets heb wat niet in het kluisje kan ofzo vraag ik Renee, Ron of Mario het even bij hun te zetten bij de balie.
Maar Mjita... Ik ken je niet?

Terug
Naar boven