MuscleMeat

Big, Bigger, Animal-Legs!!

Oppassen geblazen bij oasis, mijn potverdomme jas is daar van de week gestolen, een jas van ****ing 275 euro:mad:

Had hem daar opgehangen omdat hij anders helemaal verkreukelt in dat lockertje, was een trenchcoat vrij lang dus ik denk die kan ik daar vast wel ophangen(spullen wel veilig in locker} kom ik terug issie gewoon weg, echt ongelovelijk de brutaliteit :splat:
Klote man!!

Ik heb een winterjas die ik absoluut niet kwijt wil dus die prop ik in noodgeval echt in een locker! Ik laat echt niks meer onbeheerd staan.
Paar maanden geleden werd m'n bidon gepikt. Gewoon in de kleedkamer vergeten en volgende dag was ie er niet meer.

ik liet ook nooit wat buiten de lockers daar... vertrouw niemand :mad:

CP, van jou durfden ze vast niks te pikken ;)

Klote man!!

Ik heb een winterjas die ik absoluut niet kwijt wil dus die prop ik in noodgeval echt in een locker! Ik laat echt niks meer onbeheerd staan.
Paar maanden geleden werd m'n bidon gepikt. Gewoon in de kleedkamer vergeten en volgende dag was ie er niet meer.
Werd die gewoon niet weggegooit :rolleyes: Je liet hem daar wel een dag staan verwacht je dat het daar nog zal blijven

Werd die gewoon niet weggegooit :rolleyes: Je liet hem daar wel een dag staan verwacht je dat het daar nog zal blijven
Nope, ben de enige met zo'n bidon plus ik train er al jaren en ben 'em eens eerder vergeten dus iedereen achter de balie weet dat die van mij is ......was.

ik heb je bidon ontvreemd en al een paar keer 'gebruikt'
wil je hem terug? :)

Uhm als je maar plezier van had. Enne houd 't maar :o

Ik gebruikte eerst ook geen locker, ben helaas nog goed van vertrouwen.
Je zou denken dat dat in een gym zou moeten kunnen als Oasis...
Als ik echt iets heb wat niet in het kluisje kan ofzo vraag ik Renee, Ron of Mario het even bij hun te zetten bij de balie.
Maar Mjita... Ik ken je niet?

Ja renee(die gast met dat brilletje toch?) was zo vriendelijk om me een m double you trui te lenen omdat het buiten regende. En absoluut niet, hou je spullen goed in de gaten man, alles in een lockertje als het even kan. Vandaag nog een telefoon gevonden tussen de dumbbells en netjes bij de balie afgeleverd. Die kale korte(eigenaar denk ik?) was er ook verbaasd over maar dat er laaste tijd beetje vreemde figuren binnenkomen.

Ik ben pas begonnen met trainen, train er nu pas een maand denk ik had je eerder gezien(best een verschijning haha :D) maar wist niet dat je animallegs was. Zal de volgende x wel even groeten als ik weer rond dat tijdstip train.

mjita jij zat toch eerst bij simson?

updatje?

Boris hoe gaat ie?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.313
Hele tijd geleden dat ik wat heb gepost.
Gewoon bar weinig zin in.
Ik heb nu wel besloten om eventjes off te gaan. Dit is inmiddels de derde week nu, dus 5 weken geleden was mijn laatste inject.
Voel me tot op heden nog redelijk, al ben ik nu gewoon ziek (verkoudheid).
Er werkt op het moment weinig, maar daar sta ik niet van te kijken ;)

Wat ik me wel heb voorgenomen is om het bij de volgende cycle, waar ik overigens nog geen datum voor heb, het wel veel rustiger aan ga doen. Niet qua training en eten, maar qua juicen.
Lage doseringen en gewoon veel meer focussen op spiercontractie.
Verder heb ik weinig motivatie nu, maar das bekend in een nakuur.
Zit verder nu alleen maar op 30mg nolva. Meer niet en ga ook niet meer nemen.

Flinke update weer :rolleyes: maar meer heb ik eigenlijk niet te vertellen ;)
Groetjes!!

Hoop dat je je massa wat kan vasthouden kerel.., succes met herstel!

Succes man. Zal je nodig hebben. Ik ben nu ook zown ruim 2maanden off. Valt vies tegen. Voel me opzich mentaal wel goed. Maar ben zoveel massa kwijt. Heel k*t.

ik denk dat je binnen niet al te lange tijd weer begint, zeker als je (hard) begint te krimpen, en dat ga je doen na zo lang kuren, niet om te b**chen spreek uit ervaring

succes man doe je nog wel mee aan de flex cup?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.318
Dat weet ik nog niet, ik voel die prestatie drang niet meer zo. Meer gewoon lekker groot zijn voor mezelf zonder te concureren.

helemaal off of nog wel gh? Hoe lang ben je van plan off te gaan?
Sterkte in ieder geval, de periode van de pct vind ik altijd het zwaarst, daarna word het trainen weer leuk ;)

't Komt vanzelf weer goed met de motivatie en de rest. En mss wel die Flex cup '11;)
Heb er zelf ook last van, maar de drang is er wel om weer flink te gaan knallen in de gym.

Terug
Naar boven