Fitness Seller

Big, Bigger, Animal-Legs!!

Ik ga deze ook volgen !! Ziet er nu al bruut uit!!

is er met deze stats nou echt zoveel nodig? dit is niet k*t bedoeld ofzo maar is dit reeel "als je groot wil worden zul je naar deze hoeveelheden moeten?"

verder wens ik je heel erg veel succes, ik ben erg benieuwd hoe je er ripped uit gaat zien, ik meen ergens gelezen te hebben dat je samen wat mat ray aan je voorbereiding gaat doen ofzo, echt een heel erg mooi voorbeeld iig. succes.

Veel succes. Altijd interessant om jouw shizzle te lezen. :)

• Topic Starter Topic Starter
is er met deze stats nou echt zoveel nodig? dit is niet k*t bedoeld ofzo maar is dit reeel "als je groot wil worden zul je naar deze hoeveelheden moeten?"

verder wens ik je heel erg veel succes, ik ben erg benieuwd hoe je er ripped uit gaat zien, ik meen ergens gelezen te hebben dat je samen wat mat ray aan je voorbereiding gaat doen ofzo, echt een heel erg mooi voorbeeld iig. succes.

Snap wat je bedoeld. Ik ga met alles gewoon heel erg lekker. En ja, ik zal wel wat vaker willen trainen met hem. Zelfde leeftijd en gewoon erg goed bezig!

volg je man!
is een monsterkuur,groei ze

hoe doe jij je igf pre of post work out? en wat doe je als voeding bij de igf? en zo te horen zit de sperit er goed in ergens na toe trainen gaat veel beter heb ik nu zelf ook

Overschakelen naar test c doe ik ook na 7 weken,dat is nog 4 weken zal je dan wel iets laten weten hoe dit gaat.

heb je goede ervaring met test cyp? veel suc6 ermee!

Succes kerel!!
Zal dit zeker volgend!
Heb ook gelezen van je JBC ambities.. Good luck!!!

• Topic Starter Topic Starter
Zo! Net even lekker geknald! Ik kon vandaag trouwens niet meer op of neer haha! Moeite om m'n auto in te komen en trappen lopen. Maar goed, lekker gegeten vandaag en heerlijk getraind!

06.00
40gr whey
3 eieren (20gr whey toegevoegd)
60gr havermout
100mcg Clen+10mg Winstrol

09.00
150gr rijst
120gr vis
3 eieren (20gr whey toegevoegd)
60gr havermout

13.00
120gr rijst
120gr vis
3 eieren (20 gr whey toegevoegd)
40gr havermout

16.00
250ml yoghurt met 25gr rozijnen
2 gekookte eiwitten
100gr kalkoen
75gr forel (toegevoegde omega 3 vetzuren)
150gr groente (taugé/spitskool/peen/peultjes)
10mg Winstrol

17.00
50mcg Igf (:D)

19.00
40gr whey
200ml melk
40gr brinta
30gr rozijnen
3gr kaneel

Dalijk nog even lekker 2x eten en dan hebben we het weer gehad!
Training ging ook aardig lekker! Schema zag er nu zo uit.

Borst/biceps

Ground presses 4x10
Flyes 3x10
Pull-overs 4x8
Schuindrukken 4x6

Barbell curls 4x6
Scott DB curls 3x10
Incline curls 3x10
Hammer curls 3x10

De laatste 2 oefeningen waren als superset, dus allebei achter elkaar en lekker knallen!
Conclusie: Veel gegeten en hard getraind!
Oh ja! Nog 2x een posingronde gedaan met de verplichte poses. Alles een beetje onder de knie krijgen :D

Jongens laters!!!!!

waarom doe je om 17.00 uur je igf? heeft dat een speciale reden? ik zie veel om me heen juist na het trainen of net voor het trainen maar niet een paar uur

Succes kerel!

Waarom neem je voor de training een low carb maaltijd?

waarom doe je om 17.00 uur je igf? heeft dat een speciale reden? ik zie veel om me heen juist na het trainen of net voor het trainen maar niet een paar uur

Hij is vandaag om 17.00 uur begonnen te trainen (pre workout) ;)
Normaliter is dat +/- één uur later.

Terug
Naar boven