Fitness Seller

Big, Bigger, Animal-Legs!!

ohh oke vond het al raar:cool: maar gaat lekker zo te horen ga zo door

• Topic Starter Topic Starter
@ Seagal, kwam gewoon zo uit. M'n meisje had een surinaamse groente maaltijd gemaakt. Carbs leggen bij mij altijd zo zwaar in m'n darmen met trainen :D PRRRRRTTT :D

krijg jij van pre work out geen onwijse pomp tijdens trainen me maatje deed het eerst ook pre, maar die daar mee gestopt omdat hij zijn trainingen niet af kon maken door de pomp

@ Blackdragon, nee eigenlijk geen last van. Bij 50mcg voel ik weinig behalve m'n normale pomp. Misschien MEEEEEEERRRR zetten? :D

@ Enzyme, haha neee gek zeg! Ik mag nog wel eens bij onze grote vriend op de koffie komen :D En trainen ;)

@ Seagal, Haha thnx kerel! Heb echt last van dat schijten man... Hoef maar een stukje vis te eten en ben de hele dag bezig haha!!

jah dat meer zetten zou een idee kunnen zijn :) of bewaren voor de volgende keer:)

Nee man! Het staat lekker gepland in de kuur en het is ook lekker voor de verbranding hè!

Ik ga je logje zeker volgen Animal! Je kuur zou ik anders doen maar ik ben zeker geen expert en ieder lichaam reageert anders. Dus wat voor mij werkt werkt daarom niet voor u en omgekeerd.

Blijven knallen :)

jah de verbranding staat bij jou nu denk wel opstand super heet:cool: om de hoeveel tijd ga jij je vet laten meten?

@ AronW, Hoe zou jij het doen? Je mag altijd je suggesties geven hoor! Worden we alleen maar wijzer van!

@Black, Denk om de week. En mijn lichaampje loopt als een open haard waar 30 kerstbomen in gepropt zijn! T3 moet er ook nog eens bij haha!

@ AronW, Hoe zou jij het doen? Je mag altijd je suggesties geven hoor! Worden we alleen maar wijzer van!

@Black, Denk om de week. En mijn lichaampje loopt als een open haard waar 30 kerstbomen in gepropt zijn! T3 moet er ook nog eens bij haha!

Zal je morgen pm sturen ;)

He Animal,

Moet eerlijk bekennen je bent wel een doorzetter, dat is de mentaliteit die je nodig hebt, keep it up.
Vergeet het poseren niet he, kijk anders ook ff op you tube. Staan ook filmpjes met verplichte poses.
We keep in touch.
Enne IK WIL MIJN CHOCOCAKE :mad:

succes met je kuur!

heb nog wat vraagjes...wanneer tijdens deze kuur heb je je wedstrijd? aan het eind..zo rond wk 19 of ergens anders..? dit ivm timing van de middelen die je gebruikt!

ook vroeg ik me af hoe je nakuur er uitziet..aangezien je bijna 20 wkn on gaat...

succes in iedergeval!

succes ga dit wel ff volgen!

Ibo, die choco cake krijg je volgende keer mét intrest! :D

He Animal,

Moet eerlijk bekennen je bent wel een doorzetter, dat is de mentaliteit die je nodig hebt, keep it up.
Vergeet het poseren niet he, kijk anders ook ff op you tube. Staan ook filmpjes met verplichte poses.
We keep in touch.
Enne IK WIL MIJN CHOCOCAKE :mad:
Heb je die nou nog niet gehad, hehe heeft ie zeker helemaal zelf opgevreten.:D

Terug
Naar boven