Fitness Seller

Big, Bigger, Animal-Legs!!

succes met je kuur!

heb nog wat vraagjes...wanneer tijdens deze kuur heb je je wedstrijd? aan het eind..zo rond wk 19 of ergens anders..? dit ivm timing van de middelen die je gebruikt!

ook vroeg ik me af hoe je nakuur er uitziet..aangezien je bijna 20 wkn on gaat...

succes in iedergeval!
als hij jbc gaat doen niet of hij moet een drastisch rekenfoutje maken:D

suc6

Is dit een soort logje ofzo? Dat ik die niet eerder gezien heb :D Je word toch niet zo'n 6% bodybuilder onder de olie in een strakke onderbroek op het podium he? :treuren:

succes, wat een toewijding zeg! that's the spirit, deze ga ik volgen!

• Topic Starter Topic Starter
t*ring hee! Er is lekker gepost nadat ik gister offline ben gegaan :D Leuk!
Ten eerste Ibo, ik heb zeker doorzettingsvermogen ;) En jij bent een wereld coach!
Tijdens mijn wedstrijd zat ik nog net in de prop/win depot fase zitten. De ene zegt wel in de kuur, terwijl andere weer zeggen van niet. Ach ik heb nog wel ff te gaan!

Vanaf week 8 denk ik Hcg erbij en nakuur gewoon nolva.
Ik ga zo trouwens ff 1ml NPP injecteren, wat is lekker om ff te pakken met een 0,7x30mm naald? Wil billen ff ontzien want daar gaat de grote load in. Benen kan nu even niet want die zijn TE pijnlijk :D

Ik wil je ook lek prikken hoor :p
Maar dan moet je nog even wachten.

t*ring hee! Er is lekker gepost nadat ik gister offline ben gegaan :D Leuk!
Ten eerste Ibo, ik heb zeker doorzettingsvermogen ;) En jij bent een wereld coach!
Tijdens mijn wedstrijd zat ik nog net in de prop/win depot fase zitten. De ene zegt wel in de kuur, terwijl andere weer zeggen van niet. Ach ik heb nog wel ff te gaan!

Vanaf week 8 denk ik Hcg erbij en nakuur gewoon nolva.
Ik ga zo trouwens ff 1ml NPP injecteren, wat is lekker om ff te pakken met een 0,7x30mm naald? Wil billen ff ontzien want daar gaat de grote load in. Benen kan nu even niet want die zijn TE pijnlijk :D
Heb hem weleens met 0.6 x 25 mm bij een maatje van me gezet. Ging prima.

Waarom zet je trouwens de laatste paar weken voor de JBC geen test suspension ipv prop?

Heb hem maar in me schouder gegooid haha, bedankt voor de suggesties :D Pfff Heb pas 1 inject test gehad, maar ben geil! Zal wel mentaal zijn, maar geil is geil! t*ring... 3x geil in deze post... Oh, 4 keer al...

Heb hem weleens met 0.6 x 25 mm bij een maatje van me gezet. Ging prima.

Waarom zet je trouwens de laatste paar weken voor de JBC geen test suspension ipv prop?

Wat is daar beter aan dan prop?
0.6 is volgens mij echt de max om oliën te zetten, heb wel eens 3ml met een 0.5 gedaan, maar duurde geloof 3,5 minuut :D

Wat is daar beter aan dan prop?

Ben me over pre contest kuren aan het inlezen, en vroeg me juist aan jou af waarom je prop ipv suspension zette :o . Was dus een vraag, geen opmerking :D .

Edit: ff een quotetje erbij gezet.
steroids.com zei:
However, men also use Testosterone suspension during the last 10-14 days before a bodybuilding competition to make an all-out effort for optimal muscle hardness. Athletes report outstand-ing results when Testo -suspension is used together with the car-bohydrate/loading technique. The athlete unloads his body by depriving it of carbohydrates for several days and begins loading carbohydrates three days before a competition with the goal of storing as much glycogen in the muscle cells as possible. He can optimize this process by taking 5 0-100 mg Testosterone suspen-sion/day. Testosterone suspension considerably boosts the stor-ing of glycogen in the muscle cells and, since dissolved in water, becomes effective almost immediately. As is known, glycogen also bonds with water in the muscle cells, which manifests itself in extremely tight and full muscles.

Suspension heeft een nog snellere werking dan prop.
Maar zie jij jezelf om de paar uur injecteren. Wordt iets teveel van het goede;)

Waar blijft het Big, Bigger, Animallegs!! topicje op krachtsporten.com? :D

Terug
Naar boven