- Waardering
- 450
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben het met je eens, maar heb zo mijn bedenkingen over Animals kijk hier op...Mee eens, het is Animal/Mishale zijn blog. Zoals ik al door heb laten schemeren ging het bij mij voornamelijk om drug ervaringen. Heb in mijn jongere jaren daar mee geexperimenteerd. Die middelen zorgen ervoor dat vroeg of laat psychische/lichamelijke problemen optreden. Zoals depressie e.d. en het duurt jaren voordat die problemen verbeteren. Uiteindelijk is het een goede leerschool. Maar de prijs is hoog, te hoog.
Ik ken animal niet persoonlijk, maar het lijkt me een aardige gast. Ik deel met hem de voorliefde voor Bodybuilden, gelijk ook met jou roberto.
Ik hoop gewoon dat Animal een goed leven krijgt en hoop niet dat hij schade ondervind van de keuzes die hij in dit deel van zijn leven maakt. Daarom dat ik mijn bedenkingen heb geuit, want hij klapt er nogal op en heeft er, mijns insziens, niet genoeg grip meer op.....
Ik weet dat drugs en anabolen van elkaar verschillen, maar naar analogie is het oppassen. Sommige middelen zijn gevaarlijker als anderen maar ik vindt bv. clen te gevaarlijk om in te nemen. Dat geld bv. ook voor DNP. Veel te gevaarlijk om dat in te nemen. De prijs is mogelijk zeer hoog. En je krijgt er nauwelijks iets voor terug... Er zijn vele betere alternatieven, ook al geven die waarschijnlijk mindere resultaten, maar de risico's zijn gewoon te groot... Mijns insziens.

Ik ben het met je eens, maar heb zo mijn bedenkingen over Animals kijk hier op...
Ik heb te veel slechte voorbeelden gezien, en vele zijn het gevolg van een depressie die veroorzaakt werd door het gebruik van allerlei middelen door bodybuilders.
Maar gelukkig zijn er ook gebruikers die er geen nadelige invloeden van ondervinden, of ze niet openbaar maken...
dat is waar, animal, jij bent er eigenlijk echt 100% eerlijk en open over! Vooral dat jij het ook over sides en tegenslagen hebt, vind ik goed, want velen hier zeggen enkel het echt positieve, zodanig dat er personen denken dat het idd wondermiddelen zijn

Ik bedoelde meer dat jij er anders over denkt.Ik heb tot nu toe al mijn sides en ondervindingen hier gepost. Van verminderd libido tot puisten en vettige huid. Ik heb zelfs een keer een korte depressie gehad en wilde stoppen, maar doordat mijn vrouwtje me erbovenop heeft geholpen ben ik doorgegaan met haar steun. Dus ja, ik ben me zeker bewust van alle dingen die er gebeuren en schaam me ook niet om ze hier te posten. Ook met dit kan ik misschien een ander helpen of jullie mij.
Dus jullie bedenkingen over mijn 'bewust zijn van' zijn ongegrond!

yo bro, kan niet mee trainen... ga NU naar mn werk
zie je later vandaag! muscles!!![]()

Ik zeg niet dat niemand een mening ergens over mag hebben alleen laat mensen toch gewoon en als je het niet ok vind waarom zoek je het dan op?
Maar dat wil niet zeggen dat "everything goes".Ik snap ook wel dat wanneer je iets wilt gaan betekenen op het podium, je er niet mee wegkomt een extra eitje te bakken 's morgens...
Betreffende onderzoek, tegenwoordig hebben we door internet de mogelijkheid om snel en effectief onderzoek te doen naar middelen, echter zijn van sommige middelen de long-term effects nog niet helemaal duidelijk. Van sommige middelen zijn gruwelverhalen bekend, maar dat wil niet zeggen dat de middelen niet gebruikt worden.
Mee eens!!!Eerlijke,oprechte, gegronde kritiek is een van de zaken in het leven dat zeer waardevol kan zijn....
Animal heeft kwa kuren een verleden, hij weet wat hij wel en niet moet doen, en heeft ook al negatieve sides ervaren. Omdat hij ook de dark-side van AS heeft gezien zal hij automatisch al voorzichtiger zijn met HGH. Natuurlijk blijft het een grote stap, en natuurlijk is er op internet niet alles al te vinden, maar 500 jaar geleden wist ook niemand wat over elektriciteit, daar is ook iemand mee begonnen en is erover gaan schrijven! ( hmmz, dat klinkt misschien een beetje cru, maar ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel! ) Wat ik wil zeggen is, dit is Animal z'n keuze, laten we die respecteren en proberen zoveel mogelijk met z'n allen over dit onderwerp te weten te komen zodat Animal zo goed en veilig mogelijk kan kuren!