Fitness Seller

Big, Bigger, Animal-Legs!!

animal neem je geen t3 of t4 bij je hgh?
Of heb ik er over gelezen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik neem nog geen van beide idd. Ik weet niet binnen hoeveel tijd je gaat merken dat je het nodig zou hebben, maar mocht het ineens nodig zijn, heb ik nog een potje van de huisarts staan haha. tyrox duotabs of zoiets.

ik merkte de vermoeidheid na een week of 2.

Mee eens, het is Animal/Mishale zijn blog. Zoals ik al door heb laten schemeren ging het bij mij voornamelijk om drug ervaringen. Heb in mijn jongere jaren daar mee geexperimenteerd. Die middelen zorgen ervoor dat vroeg of laat psychische/lichamelijke problemen optreden. Zoals depressie e.d. en het duurt jaren voordat die problemen verbeteren. Uiteindelijk is het een goede leerschool. Maar de prijs is hoog, te hoog.

Ik ken animal niet persoonlijk, maar het lijkt me een aardige gast. Ik deel met hem de voorliefde voor Bodybuilden, gelijk ook met jou roberto.
Ik hoop gewoon dat Animal een goed leven krijgt en hoop niet dat hij schade ondervind van de keuzes die hij in dit deel van zijn leven maakt. Daarom dat ik mijn bedenkingen heb geuit, want hij klapt er nogal op en heeft er, mijns insziens, niet genoeg grip meer op.....

Ik weet dat drugs en anabolen van elkaar verschillen, maar naar analogie is het oppassen. Sommige middelen zijn gevaarlijker als anderen maar ik vindt bv. clen te gevaarlijk om in te nemen. Dat geld bv. ook voor DNP. Veel te gevaarlijk om dat in te nemen. De prijs is mogelijk zeer hoog. En je krijgt er nauwelijks iets voor terug... Er zijn vele betere alternatieven, ook al geven die waarschijnlijk mindere resultaten, maar de risico's zijn gewoon te groot... Mijns insziens.
Ik ben het met je eens, maar heb zo mijn bedenkingen over Animals kijk hier op... ;)
Ik heb te veel slechte voorbeelden gezien, en vele zijn het gevolg van een depressie die veroorzaakt werd door het gebruik van allerlei middelen door bodybuilders.
Maar gelukkig zijn er ook gebruikers die er geen nadelige invloeden van ondervinden, of ze niet openbaar maken...

Ik ben het met je eens, maar heb zo mijn bedenkingen over Animals kijk hier op... ;)
Ik heb te veel slechte voorbeelden gezien, en vele zijn het gevolg van een depressie die veroorzaakt werd door het gebruik van allerlei middelen door bodybuilders.
Maar gelukkig zijn er ook gebruikers die er geen nadelige invloeden van ondervinden, of ze niet openbaar maken...

Ik heb tot nu toe al mijn sides en ondervindingen hier gepost. Van verminderd libido tot puisten en vettige huid. Ik heb zelfs een keer een korte depressie gehad en wilde stoppen, maar doordat mijn vrouwtje me erbovenop heeft geholpen ben ik doorgegaan met haar steun. Dus ja, ik ben me zeker bewust van alle dingen die er gebeuren en schaam me ook niet om ze hier te posten. Ook met dit kan ik misschien een ander helpen of jullie mij.

Dus jullie bedenkingen over mijn 'bewust zijn van' zijn ongegrond!

dat is waar, animal, jij bent er eigenlijk echt 100% eerlijk en open over! Vooral dat jij het ook over sides en tegenslagen hebt, vind ik goed, want velen hier zeggen enkel het echt positieve, zodanig dat er personen denken dat het idd wondermiddelen zijn

dat is waar, animal, jij bent er eigenlijk echt 100% eerlijk en open over! Vooral dat jij het ook over sides en tegenslagen hebt, vind ik goed, want velen hier zeggen enkel het echt positieve, zodanig dat er personen denken dat het idd wondermiddelen zijn

Klopt! Daarom snap ik ook niet dat mensen hun bedenkingen over mij daarin hebben. Als ze echt het log hebben gevolgd, hebben ze ook mijn tegenslagen gezien. En ik heb ook dingen gepost waarvan je niet kan zeggen dat het een 'lichte' side is. Ik heb ook al echt tegenslagen gehad en waarom zou ik liegen? Mensen willen blijkbaar alleen het goede zien, maar ik zie ook het slechte en zeg dat idd ook eerlijk.
Zolang ik mensen om me heen heb die eerlijk tegen mij zijn als het goed gaat, maar zeker ook als het fout gaat, weet ik dat het bijna niet mis kan gaan. Die mensen geven om me en ik zal ook altijd naar hun twee luisteren. Ik weet dat ik gewoon blindelings van hun uit kan gaan!

Hoop dat je/jullie nu anders ernaar kunnen kijken Plenary en/of Hummer!

Fijn dat iedereen zijn mening en ook bedenkingen kenbaar maakt, maar bedenk wel dat genoeg mensen niet openlijk praten over alles wat erbij komt kijken.
En ik ben het zeker mee eens dat sommigen afgaan op bepaalde meningen en denken dat aas wondermiddelen zijn.

Echter, ik sta dicht bij Animal en alhoewel ik emotioneel betrokken ben, ben ik zeker ook zeer kritisch wat betreft zijn gebruik van welke middelen dan ook. En dat zijn genoeg anderen in zijn directe omgeving ook! Plus ik vergaar veel info(ook op medisch gebied dus dat zit wel goed.
Hij neemt zeker niet zomaar iets tot zich, dat is wel overwogen! 't Is alleen dat men zo online een bepaalde indruk krijgt en nooit zal weten hoe dat precies met Animal(en ook met mijn persoon) zit tenzij je hem persoonlijk kent.

Kleine uitleg van mijn kant :D

Maar nu weer ontopic!

Ik ben zeer benieuwd naar de resultaten met HGH. Heb 't e.e.a. gelezen en wacht vol spanning af wat er komen zal :D

Ja idd, ben ook benieuwd wat alles in gaat houden. Ook al zal het op dat moment niet leuk zijn, ik ben wel benieuwd wat de 'typische' HGH krampen nou zijn. Wat de vetverbranding gaat doen en hoe mijn fysiek gaat veranderen erdoor.
Maar, ik blijf echt die verschrikkelijke honger na mijn inject houden! Eens kijken of dat nog gaat veranderen...

Ik heb tot nu toe al mijn sides en ondervindingen hier gepost. Van verminderd libido tot puisten en vettige huid. Ik heb zelfs een keer een korte depressie gehad en wilde stoppen, maar doordat mijn vrouwtje me erbovenop heeft geholpen ben ik doorgegaan met haar steun. Dus ja, ik ben me zeker bewust van alle dingen die er gebeuren en schaam me ook niet om ze hier te posten. Ook met dit kan ik misschien een ander helpen of jullie mij.

Dus jullie bedenkingen over mijn 'bewust zijn van' zijn ongegrond!
Ik bedoelde meer dat jij er anders over denkt.
Anders dan mij bijvoorbeeld.
Ik respecteer je keuze wel, al keur ik 'm niet goed. ;)
Ik heb juist gemerkt/meegemaakt dat het soms mis gaat lang na de kuren.
En dan bedoel ik jaren later pas.
Maar misschien weet jij er wel veel meer van dan ik, ik heb zelf nooit iets gebruikt, en heb dus alles van horen zeggen, en wat ik heb gezien bij anderen.
Ik ben zelf van mening dat een enkele keer gebruiken waarschijnlijk wel mee zal vallen qua kwalijke bijwerkingen e.d.
Ik snap ook wel dat wanneer je iets wilt gaan betekenen op het podium, je er niet mee wegkomt een extra eitje te bakken 's morgens... :D

Sorry hoor krijg een beetje gevoel van vroeger toen ik naar hardcore feesten ging.
Had ik een super leuke nacht gehad stonden ze met een bus buiten om je dan te gaan vertellen dat het fout was wat je daar binnen deed.
Geen ervaring ermee niks hadden ze.
En zover ze die hadden was het kortzichtig hoe ze erover dachten.
Ik zeg niet dat niemand een mening ergens over mag hebben alleen laat mensen toch gewoon en als je het niet ok vind waarom zoek je het dan op?
Dat gevoel krijg ik hier nu een beetje.
Dit is echt een mooi topic.
Je beschrijft hoe jij alles ervaart en deelt zoals je al zei alle plus en min punten.
Over het algemeen een leuk "feestje" maar als je zeg maar buiten komt staan er van dien mensen met een bus die weer wat te zeggen hebben.
Blijf gewoon uit aas topics als je het niks vind.
Sorry animal moest even.

Geeft niet jongen! Maar je hebt wel gelijk. En die t*ring bus zag ik ook vaak! Een grote rooie dubbel decker met daarop 'de naar house bus' haha

yo bro, kan niet mee trainen... ga NU naar mn werk :(
zie je later vandaag! muscles!! :D

Goeie morgen! Ook al vroeg wakker zie ik :D

Ik zeg niet dat niemand een mening ergens over mag hebben alleen laat mensen toch gewoon en als je het niet ok vind waarom zoek je het dan op?

Sinds wanneer mag je geen ongezoute kritiek hebben? Aan het simpele feit dat er mensen zijn die gewoon DNP nemen kun je zien dat het wel degelijk zin heeft om ook eens kritiek te hebben en eens tegengas te geven.
Dus laat mensen toch gewoon. Waarom.... Een log is een plaats om ervaringen te posten en ook om kritiek te uiten. Zoals hummer zei
Ik snap ook wel dat wanneer je iets wilt gaan betekenen op het podium, je er niet mee wegkomt een extra eitje te bakken 's morgens...
Maar dat wil niet zeggen dat "everything goes".
Mensen zoals hummer en ik hebben ervoor gekozen om natuurlijk te bodybuilden, ik neem aan dat het ook een hobby van hem is. Maar dat wil niet zeggen dat hummer of mijn mening, per definitie, minder kwalitatief hoeven te zijn.

Betreffende onderzoek, tegenwoordig hebben we door internet de mogelijkheid om snel en effectief onderzoek te doen naar middelen, echter zijn van sommige middelen de long-term effects nog niet helemaal duidelijk. Van sommige middelen zijn gruwelverhalen bekend, maar dat wil niet zeggen dat de middelen niet gebruikt worden.

Gelukkig is animal iemand die inderdaad open is over zijn tegenslagen en dat is waarschijnlijk een van de redenen waarom dit een leuke blog is om te volgen. Ook is duidelijk dat hij zijn grip over het gebruik nog niet helemaal kwijt is, in tegenstelling tot sommige andere logs op dit en andere fora.....

Eerlijke,oprechte, gegronde kritiek is een van de zaken in het leven dat zeer waardevol kan zijn....

Betreffende onderzoek, tegenwoordig hebben we door internet de mogelijkheid om snel en effectief onderzoek te doen naar middelen, echter zijn van sommige middelen de long-term effects nog niet helemaal duidelijk. Van sommige middelen zijn gruwelverhalen bekend, maar dat wil niet zeggen dat de middelen niet gebruikt worden.

Klopt! Helaas is lang niet alles op internet te vinden (of in naslagwerken).

Eerlijke,oprechte, gegronde kritiek is een van de zaken in het leven dat zeer waardevol kan zijn....
Mee eens!!!

Animal heeft kwa kuren een verleden, hij weet wat hij wel en niet moet doen, en heeft ook al negatieve sides ervaren. Omdat hij ook de dark-side van AS heeft gezien zal hij automatisch al voorzichtiger zijn met HGH. Natuurlijk blijft het een grote stap, en natuurlijk is er op internet niet alles al te vinden, maar 500 jaar geleden wist ook niemand wat over elektriciteit, daar is ook iemand mee begonnen en is erover gaan schrijven! ( hmmz, dat klinkt misschien een beetje cru, maar ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel! ) Wat ik wil zeggen is, dit is Animal z'n keuze, laten we die respecteren en proberen zoveel mogelijk met z'n allen over dit onderwerp te weten te komen zodat Animal zo goed en veilig mogelijk kan kuren!

Animal heeft kwa kuren een verleden, hij weet wat hij wel en niet moet doen, en heeft ook al negatieve sides ervaren. Omdat hij ook de dark-side van AS heeft gezien zal hij automatisch al voorzichtiger zijn met HGH. Natuurlijk blijft het een grote stap, en natuurlijk is er op internet niet alles al te vinden, maar 500 jaar geleden wist ook niemand wat over elektriciteit, daar is ook iemand mee begonnen en is erover gaan schrijven! ( hmmz, dat klinkt misschien een beetje cru, maar ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel! ) Wat ik wil zeggen is, dit is Animal z'n keuze, laten we die respecteren en proberen zoveel mogelijk met z'n allen over dit onderwerp te weten te komen zodat Animal zo goed en veilig mogelijk kan kuren!

Thnx USSR! Dat zijn leuke posts om te lezen en zo ga ik weer lekker hard verder!!

merk je al iets van hgh.. Of duurt dat een tyd...

Terug
Naar boven