Fitness Seller

Big, Bigger, Animal-Legs!!

• Topic Starter Topic Starter
Is die synergie dan zo groot met IGF?
Zit nl. te twijfelen of ik die ook zal implenteren in men hgh kuur?

Sorry voor OT AL:D

Maakt niet uit Dim! Ik ben zelf een beetje afgeschrokken van IGF-1... Tis best darm kanker verwekkend... Misschien dat ik nog een de super combi van HGH-SLIN-IGF-1-T4 en 750mg test erbij willen nemen, maar dat is voor veel later nog eens leuk... (eind van het jaar haha) Nee ik weet het nog niet, maar wil best een kijken hoe ik ga op HGH en Slin. Maar zoals ik al zei, ik wil mijn voeding meer op orde hebben daarvoor en meer van de Slin afweten voordat ik die ga toevoegen.

Trouwens vanmiddag eerste HGH inject gezet. Wel even uitgekeken met snelle suikers dus even een shake genomen met brinta en 50gr whey. Was verschrikkelijk niet te zuipen, maar goed. Dan maar anders ff brood met kalkoen als ontbijt ;)

ik wil dit filmpje van het weekend natuurlijk wel zien bro! ;)

Was zeker vet!!
Wij stonden een beetje achter in de zaal en op een gegeven moment zijn we even gaan zitten tijdens TBY. Waar stond jij en tijdens welke set kwam je binnen?
Als 't goed is heb ik nog een filmpje op m'n telefoon waarop Animal helemaal los ging, maar moet 'em nog uploaden :D

Ik stond ongeveer hier:
539448859_5_c0tG.jpg

Met welke set ik binnen kwam weetk niet precies meer, maar ben wel helemaal los gegaan! Had trouwens een Animal shirt aan, misschien heb je me toevallig gespot :p En laat dat filmpje maar zien ;)

post die hier maar, kunnen we nog eens lachen :D

Oooohhh god! Beter niet hoor hahahhahaha!!

ik wil dit filmpje van het weekend natuurlijk wel zien bro! ;)

Ik stond ongeveer hier:
539448859_5_c0tG.jpg

Met welke set ik binnen kwam weetk niet precies meer, maar ben wel helemaal los gegaan! Had trouwens een Animal shirt aan, misschien heb je me toevallig gespot :p En laat dat filmpje maar zien ;)

denk van de meeste hier toch wel hoor.

mishale post die video eens :D

Filmpje komt morgen :D
Ben nog even bezig met iets voor werk en heb morgen meer tijd voor ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Weet niet wie dat gozertje was die stond te kijken hoor, misschien dacht ie dat ik SOS had ofzo haha!

http://www.youtube.com/watch?v=w-vjneFps8Q

http://www.youtube.com/watch?v=sGobn3AMs4U

Hoogte punten van de avond:

Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - Tonight
Headhunterz - Woznotwoz
The Prophet - Recession
Zany & Mc DV8 - Wilde Gullie Bass (hard edit)
D-Block & S-Te-Fan - Music Made Addict
Southstylers - Nok Joe Douwn
Noisecontrollers - CTRL-ALT-DEL (Original Mix)
Wildstylez - K.Y.H.U (Noisecontrollers Remix)
En tot slot Noisecontrollers - Attack Again / New Shreek Edit Mashup

Ik kan wel ff een Megaupload maken van wat nummers en livesets. Livesets waren wel slecht opgenomen vond ik! Maar ach, ze knalde t*fus hard die avond allemaal, dat maakt het wel weer aardig goed ;)

Denk dat dit gozertje op pic 1 je monsterbiceps aan het bewonderen was Beest.

Das toch wel lekker die brinta met whey,ik doet dit elke morgen 100 gr Brinta met 40 whey , 250 gr Kwark , Strooitje kaneel en de blender in en smullen mmmmm

Ik heb alleen nog allergy-free egg/soja proteine staan... Die wil ik ff opmaken, maar is niet te zuipen. Heb het al met een beetje kaneel/aspartaam/honing geprobeerd, maar is echt niet te zuipen. Melk is uit het dieet, dus kan ook niet ff met warme melk nemen :( Het wordt dat gewoon ff bruin brood met kip/kalkoen of wat rijst met vis/kip in de ochtend. Of what the heck! Ik wacht gewoon ff een half uurtje, dan kan ik weer gaan :D

ff niet nadenken en in 1x die shake opdrinken man:D moet lukken haha. trouwens leuk log man!

Ey Boor, ik neem meestal eerst mn shake en zet mn HGH pas na douchen scheren enz. Dan zit er tijd genoeg tussen. Van Brinta in mn shake blaast mn buik op als een skippybal dus neem ik mn carbs als ik op de zaak kom.

Onderhuids vet is aardig opgelost in de maanden van HGH ;)

Maakt niet uit Dim! Ik ben zelf een beetje afgeschrokken van IGF-1... Tis best darm kanker verwekkend... Misschien dat ik nog een de super combi van HGH-SLIN-IGF-1-T4 en 750mg test erbij willen nemen, maar dat is voor veel later nog eens leuk... (eind van het jaar haha) Nee ik weet het nog niet, maar wil best een kijken hoe ik ga op HGH en Slin. Maar zoals ik al zei, ik wil mijn voeding meer op orde hebben daarvoor en meer van de Slin afweten voordat ik die ga toevoegen.

Trouwens vanmiddag eerste HGH inject gezet. Wel even uitgekeken met snelle suikers dus even een shake genomen met brinta en 50gr whey. Was verschrikkelijk niet te zuipen, maar goed. Dan maar anders ff brood met kalkoen als ontbijt ;)

Verstandig jongen kan ik wel waarderen mensen die niet zomaar alles erin rammen maar ook goed naar de nadelen kijken en dat goed afwegen..
Mooi feessie zo te zien.. lekker knallen. Was zelf in oberhaussen bij raving nightmare was ook gezellig..

Ach ja, er zitten af en toe nog wel een paar procentjes verstandigheid in me haha!
En raving nightmare, is dat hardcore? Ben niet zo bekend meer mee...

:rocker:yep hardcore..

Hardcore?

Wtf ik ging vroeger naar gabberfeesten maar dat was toen ik 16 was. :D
Heb je je wel ingehouden met snoepje topper?

Aan welke dosering slin denk je? 4-10 iu, opbouwend, 4 weken lang?

hgh e igf combi is eigenlijke lekkerder voor je wedstrijd.
Kom je nog harder te staan. Als je het tot de puntjes kan uitwerken kan je slin ook gebruiken in de carbloading, zuig je alle voedingstoffen rechtstreeks te spieren in.
Ga je nog naar de Fibo in ESSEN.... hahaha
Wij wel;)

Essen, hmmm... denk dat ik toch maar mee na de fibo ga :D .

Wel even uitgekeken met snelle suikers dus even een shake genomen met brinta en 50gr whey. Was verschrikkelijk niet te zuipen, maar goed.

Welcome to my club :p

Aan welke dosering slin denk je? 4-10 iu, opbouwend, 4 weken lang?

Oh nog geen slin hoor! M'n vrouw vind veel goed, maar dat gaat haar nog ff te ver. Ik ben pas 3 dagen met HGH bezig en wil eerst eens kijken wat dan voor me gaat doen de komende 4/5 maanden. Ik ben van plan om 9 maanden on te gaan met HGH, dus als het dan na die maanden nog 'tegenvalt' (wat ik zeker niet denk :D) dan kan ik het altijd nog doen ;)

Ey Boor, ik neem meestal eerst mn shake en zet mn HGH pas na douchen scheren enz. Dan zit er tijd genoeg tussen. Van Brinta in mn shake blaast mn buik op als een skippybal dus neem ik mn carbs als ik op de zaak kom.

Onderhuids vet is aardig opgelost in de maanden van HGH ;)

Ik doe nu meteen bij het opstaan 2iu erin en dan als ik op de zaak ben is het al weer tijd om te eten. Half uurtje erna dus. Dan heb ik lekker wat brood met tonijn en eiwit wafels! Heerlijk :D Shake met brinta en whey is niet vies, maar wel met die allergy-free proteines!
Dus ik haal gewoon weer ff normale eiwitten en voor Mish en mij gebruik ik die andere wel voor in de wafels.

MEGAUPLOAD IS KLAAR
[Link niet meer beschikbaar]

Livesets kan je hier downloaden:

http://www.hardtraxx.nl/nieuws/knock-out-2009-the-livesets.html

En de tracks die in de map staan zijn:

Builder - Her voice (Headhunterz Mix)
Crypsis & Sasha F - Get hit
D-Block & S-te-fan - Music made addict
Dark-E - Gods & Symbols (Noisecontrollers Remix)
Digital Punk & Balistic - Raw material
Frontliner - Time
Hc Zany & Mc Dv8 - Wilde Gullie Bass
Headhunterz - A new day
Headhunterz - The fear of darkness
Headhunterz - The saifam mashup
Headhunterz - Woznotwoz
Headhunterz Vs Wildstylez - Blame It On The Editz
Luna Vs Crypsis - Choices
Noisecontrollers - Attack again
Noisecontrollers - Bassleader Anthem 2008
Project One - Rate reducer (Headhunterz Rmx)
Tatanka - Let's rock (Tat & Zat Rmx)
The Masochist - LDMF (Wildstylez Rmx)
The Prophet - ****-r
The Williams Syndrome - Limbo
The Williams Syndrome - Redemption
The Williams Syndrome - Thunder
The Williams Syndrome (Wavepuncher mash up mix)
Wildstylez - Music or noise
Wildstylez - The moon
Zany - Nok joe douwn (Feat. Southstylers)

Lekker albumpje knallen hoor!
Ik weet niet wie de cd Bassleader kent, maar die is ook best even hard. Ik zal hem bij gelegenheid ook even uploaden.

Zo dit was even offtopic, nu weer ontopic!

Het gaat weer een beetje beter nu de Letro weer minder is met inname. Half tabje eod. Gyno is aan 1 kant zo goed als weg en de andere nog niet echt... Maar wel veel minder gevoelig! Blij toe, want tis echt zwaar vertieft!
Gister een heerlijke training gehad waardoor ik nu deels genoodzaakt ben om een dagje rust te nemen :D

Borst en triceps gister en had even zin in spierpijn. Das dus aardig gelukt!
Eerst even 5 setjes gebankt (incline)
12x90kg
12x100kg
12x110kg
12x120kg
12x125kg Alles weer zeer rustig en geconcentreerd!

Borst stond meteen al vol!
Eindelijk ook weer zichtbare resultaten, zoals een lijn in de borst. Dus boven en onderkant worden met een laag vet percentage mooi gesepareerd!

Incline cable flyes
4x8x15kg per kant.

Totaal niet zwaar dus, maar ik maakt het mezelf gewoon moeilijk. Door schuin te liggen, maak ik de beweging niet naar m'n middenborst, maar naar m'n hoofd. Daardoor voel ik de bovenkant véél meer samentrekken en kan ik zo de focus meer daarop leggen, aangezien het nog steeds mijn zwakke punt is (al is het allang niet meer zo erg als eerst ;)).
Door mijn armen helemaal gestrekt te houden kan ik de binnen/bovenkant helemaal dichtknijpen. Zo voel ik echt een heerlijk verzuring!

Pull overs
3x12x30kg

Daar ben ik echt kapot aan gegaan!
Heel erg langzaam naar onder en zo diep mogelijk laten zakken! Daarna weer rustig omhoog. Na de eerste 12 was ik bekant klaar met de oefening, maar ik moest wel doorgaan anders gebeurd er niets! We willen groeien, dus pijn zullen we lijden!
Na 3 sets was het tijd voor de laatste borst oefening: Chest presses!

Bij deze hou ik mijn handen lekker dicht bij elkaar, zodat ik weer de focus leg op binnen en bovenkant. Maar bij het uitdrukken zie ik een kuiltje tussen de t**ten :D Daar eindigt de lijn ook in mijn borst. Dus vanaf de schouder naar het midden van de binnenkant ongeveer.

4x12x30kg per kant

Toen was het tijd voor triceps, maar die waren al echt zo vol! Ach ja, dan moet ik maar een andere levensstijl nemen! NOT! Dus triceps doen, niet lullen maar knallen!

Dips
4x8xBW

Maar dat was echt genoeg haha!
Daarna de volgende oefening gedaan:

French presses
10x22kg
10x35kg
10x35kg, de 22kg was iets teveel onderschat ;)

Tijd voor de allerlaatste oefening en was blij toe. Vlak voor de training nog 750mg caffeine genomen, dus stond te trillen als een rietje bij:

Tricep pushdowns
8x30kg
8x30kg
8x35kg

t*ring! Ik was echt blij dat ik m'n stretch overhemd aan had die dag. Ondanks dat het maatje XXL was had ik echt moeite om erin te komen haha!
Daarna lekker naar huis gegaan om te eten en klaar was de dag!

Maar goed, vandaag dus even een rust dag omdat ik zo'n spierpijn heb. Vooral in de lats van de pull-overs. En toen ik van de week beentraining had, voelde ik tijdens squat iets mis gaan in de linker knie en kan er niet al te lekker op lopen. Dus lats doen echt zeer en de knie en de trainingen die ik nog moet doen voor deze week zijn... Jawel! Benen en rug/biceps.
Dinsdag train ik benen gericht op quads en donderdag gericht op hams. Dus het is allemaal geen optie! Maakt niet uit, dan zaterdag en zondag lekker gaan inhalen! Das ook prima te doen hoor ;)

Nou heel verhaal weer, ik ga HGH zetten, dus tot de post van de upload :D
Mazzel!

Terug
Naar boven