MEGAUPLOAD IS KLAAR
[Link niet meer beschikbaar]
Livesets kan je hier downloaden:
http://www.hardtraxx.nl/nieuws/knock-out-2009-the-livesets.html
En de tracks die in de map staan zijn:
Builder - Her voice (Headhunterz Mix)
Crypsis & Sasha F - Get hit
D-Block & S-te-fan - Music made addict
Dark-E - Gods & Symbols (Noisecontrollers Remix)
Digital Punk & Balistic - Raw material
Frontliner - Time
Hc Zany & Mc Dv8 - Wilde Gullie Bass
Headhunterz - A new day
Headhunterz - The fear of darkness
Headhunterz - The saifam mashup
Headhunterz - Woznotwoz
Headhunterz Vs Wildstylez - Blame It On The Editz
Luna Vs Crypsis - Choices
Noisecontrollers - Attack again
Noisecontrollers - Bassleader Anthem 2008
Project One - Rate reducer (Headhunterz Rmx)
Tatanka - Let's rock (Tat & Zat Rmx)
The Masochist - LDMF (Wildstylez Rmx)
The Prophet - ****-r
The Williams Syndrome - Limbo
The Williams Syndrome - Redemption
The Williams Syndrome - Thunder
The Williams Syndrome (Wavepuncher mash up mix)
Wildstylez - Music or noise
Wildstylez - The moon
Zany - Nok joe douwn (Feat. Southstylers)
Lekker albumpje knallen hoor!
Ik weet niet wie de cd Bassleader kent, maar die is ook best even hard. Ik zal hem bij gelegenheid ook even uploaden.
Zo dit was even offtopic, nu weer ontopic!
Het gaat weer een beetje beter nu de Letro weer minder is met inname. Half tabje eod. Gyno is aan 1 kant zo goed als weg en de andere nog niet echt... Maar wel veel minder gevoelig! Blij toe, want tis echt zwaar vertieft!
Gister een heerlijke training gehad waardoor ik nu deels genoodzaakt ben om een dagje rust te nemen
Borst en triceps gister en had even zin in spierpijn. Das dus aardig gelukt!
Eerst even 5 setjes gebankt (incline)
12x90kg
12x100kg
12x110kg
12x120kg
12x125kg Alles weer zeer rustig en geconcentreerd!
Borst stond meteen al vol!
Eindelijk ook weer zichtbare resultaten, zoals een lijn in de borst. Dus boven en onderkant worden met een laag vet percentage mooi gesepareerd!
Incline cable flyes
4x8x15kg per kant.
Totaal niet zwaar dus, maar ik maakt het mezelf gewoon moeilijk. Door schuin te liggen, maak ik de beweging niet naar m'n middenborst, maar naar m'n hoofd. Daardoor voel ik de bovenkant véél meer samentrekken en kan ik zo de focus meer daarop leggen, aangezien het nog steeds mijn zwakke punt is (al is het allang niet meer zo erg als eerst

).
Door mijn armen helemaal gestrekt te houden kan ik de binnen/bovenkant helemaal dichtknijpen. Zo voel ik echt een heerlijk verzuring!
Pull overs
3x12x30kg
Daar ben ik echt kapot aan gegaan!
Heel erg langzaam naar onder en zo diep mogelijk laten zakken! Daarna weer rustig omhoog. Na de eerste 12 was ik bekant klaar met de oefening, maar ik moest wel doorgaan anders gebeurd er niets! We willen groeien, dus pijn zullen we lijden!
Na 3 sets was het tijd voor de laatste borst oefening: Chest presses!
Bij deze hou ik mijn handen lekker dicht bij elkaar, zodat ik weer de focus leg op binnen en bovenkant. Maar bij het uitdrukken zie ik een kuiltje tussen de t**ten

Daar eindigt de lijn ook in mijn borst. Dus vanaf de schouder naar het midden van de binnenkant ongeveer.
4x12x30kg per kant
Toen was het tijd voor triceps, maar die waren al echt zo vol! Ach ja, dan moet ik maar een andere levensstijl nemen! NOT! Dus triceps doen, niet lullen maar knallen!
Dips
4x8xBW
Maar dat was echt genoeg haha!
Daarna de volgende oefening gedaan:
French presses
10x22kg
10x35kg
10x35kg, de 22kg was iets teveel onderschat
Tijd voor de allerlaatste oefening en was blij toe. Vlak voor de training nog 750mg caffeine genomen, dus stond te trillen als een rietje bij:
Tricep pushdowns
8x30kg
8x30kg
8x35kg
t*ring! Ik was echt blij dat ik m'n stretch overhemd aan had die dag. Ondanks dat het maatje XXL was had ik echt moeite om erin te komen haha!
Daarna lekker naar huis gegaan om te eten en klaar was de dag!
Maar goed, vandaag dus even een rust dag omdat ik zo'n spierpijn heb. Vooral in de lats van de pull-overs. En toen ik van de week beentraining had, voelde ik tijdens squat iets mis gaan in de linker knie en kan er niet al te lekker op lopen. Dus lats doen echt zeer en de knie en de trainingen die ik nog moet doen voor deze week zijn... Jawel! Benen en rug/biceps.
Dinsdag train ik benen gericht op quads en donderdag gericht op hams. Dus het is allemaal geen optie! Maakt niet uit, dan zaterdag en zondag lekker gaan inhalen! Das ook prima te doen hoor
Nou heel verhaal weer, ik ga HGH zetten, dus tot de post van de upload

Mazzel!