MuscleMeat

Big, Bigger, Animal-Legs!!

haha 750 mg caffeine in 1 keer ? :D Ik neem max 200 :p

• Topic Starter Topic Starter
haha 750 mg caffeine in 1 keer ? :D Ik neem max 200 :p

Haha ja, is zo'n potje Lipotrex. Is 250mg per tab ;)
Ik voel sowieso weinig van die dingen want zit ook op 100mcg clen.
Misschien toch maar eens de Nihfi aanschaffen van Clenbuterol, op die ging ik als een tyfusgek met 40/60mcg! Was ik helemaal kapot en hyperrrrrrrr tegelijk haha! Werd echt gek van m'n eigen drukke gedoe :thumbs: Prima spul dus :D

Pfoe gek man :) Heb zelf geen ervaring met clen, teveel slechte verhalen over gelezen ivm hart.

Pfoe gek man :) Heb zelf geen ervaring met clen, teveel slechte verhalen over gelezen ivm hart.

Tja... Ik heb zelf 1 keer echt van die slagen gehad waar er geloof ik nog 3 tussen hoorden en ze daarna ff achter elkaar kwamen in een miliseconde :D Toen zat ik op 150mcg en dat was toch nèt ff iets té! ;)

Lekker volume op de Incline Bench man! En bedankt voor de livesetjes-link, die ga ik downloaden! :D

Lekker volume op de Incline Bench man! En bedankt voor de livesetjes-link, die ga ik downloaden! :D

Thnx man! Gekke is dat ik op de flat bench geen t*ring presteer! Misschien 5x100kg ofzo, maar met zwaar gestuntel! Ik vind zelf dat m'n incline lekker sterk is :D En have fun met de live sets! Ik hou zelf niet van die Italian shit, dus technoboy, tuneboy en tatanka mogen opzouten! Dana trouwens ook met der eeuwige Early Hardstyle... ****ing age of reverse bass...

Bererstek op de borst! :thumb:
Triceps doe je meer voor het gevoel ofzo..? ;)
All in all een flinke training.

Bererstek op de borst! :thumb:
Triceps doe je meer voor het gevoel ofzo..? ;)
All in all een flinke training.

Volgens m'n begeleider gaan mijn armen te hard in vergelijking met schouders en borst. Vandaar dat ik de triceps niet vol mag trainen. Eerst deed ik de bicep/tricep dag veel intensiever en harder. Maar goed, ik moet toegeven, trainen op concentratie geeft veel meer lekkere voldoening dan 4x6 op gewicht knallen. Al zal ik dat zeker wel eens een weekje of 2 doen om een nieuwe impuls daarbinnen af te geven! Maar voor mij geen hoge knal gewichten meer waar ik halve k*t setjes mee doe, of zelf niet tevreden ben.
Die 15kg per kant met cable flyes doet op deze manier meer zeer als een snelle DB fly met 30kg per arm!

Trouwens, voor wie er ook HGH zet of heeft gezet, ik heb kort (ongeveer 15/20min) na m'n 2 injects verschrikkelijke honger!
Of ik een half uur daarvoor nu goed heb gegeten of niet! (dat laatste geldt alleen voor m'n middag inject, ochtend inject is direct bij wakker worden)
Zeer irritant, want het is net of ik misselijk ga worden van het lege maagje!
Dit is niet iets mentaals, want ik voel duidelijk verschil met van de week toen ik nog niets deed!

Volgens m'n begeleider gaan mijn armen te hard in vergelijking met schouders en borst. Vandaar dat ik de triceps niet vol mag trainen. Eerst deed ik de bicep/tricep dag veel intensiever en harder. Maar goed, ik moet toegeven, trainen op concentratie geeft veel meer lekkere voldoening dan 4x6 op gewicht knallen. Al zal ik dat zeker wel eens een weekje of 2 doen om een nieuwe impuls daarbinnen af te geven! Maar voor mij geen hoge knal gewichten meer waar ik halve k*t setjes mee doe, of zelf niet tevreden ben.
Die 15kg per kant met cable flyes doet op deze manier meer zeer als een snelle DB fly met 30kg per arm!
Sh_t man!!! :eek:
Armen zijn nooit te groot, toch..?
Symetrie enzo natuurlijk éh..?
Rare jongens, die bodybuilders... :rolleyes:

Ehhhm, armen kunnen inderdaad nooit te groot worden..... Kijk maar naar Phil Heath....

Maar het is het mooiste wanneer alles in balans is. Maar een "Freaky" bodypart is ook niet te versmaden.

Betreffende de chemische toevoegingen. Probeer het wel een beetje verstandig te doen, Animal.

Wanneer je jong bent denk je dat je alles aankan en dat er geen maat opzit. Ik spreek uit eigen ervaring wanneer ik zeg dat het wel degelijk opkan en wanneer je het eenmaal verkloot hebt, kan je lang wachten voordat het weer hersteld is.....
Daarom en omdat geduld een schone zaak is, neem effen een stap terug en bezie waar je zelf mee bezig bent. Ik heb toch het idee dat je nu toch echt een beetje over de top aan het gaan bent.....

Alles heeft zijn tijd in het leven, soms moet je geduld hebben voordat het komt waar je naar tracht.
Anabolen gebruik kan gaan lijken op gedrag wat ook drugs gebruikers laten zien. En dan is de scheidingslijn tussen gebruik en misbruik zeer dun.
(Overigens ben ik van mening dat met de meeste drugs geen normaal gebruik mogelijk is en altijd van misbruik gesproken dient te worden.)

De link van megaupload voor het RAR bestand met hardstyle van een aantal posts hierboven!!

[Link niet meer beschikbaar]

Ehhhm, armen kunnen inderdaad nooit te groot worden..... Kijk maar naar Phil Heath....

Maar het is het mooiste wanneer alles in balans is. Maar een "Freaky" bodypart is ook niet te versmaden.

Betreffende de chemische toevoegingen. Probeer het wel een beetje verstandig te doen, Animal.

Wanneer je jong bent denk je dat je alles aankan en dat er geen maat opzit. Ik spreek uit eigen ervaring wanneer ik zeg dat het wel degelijk opkan en wanneer je het eenmaal verkloot hebt, kan je lang wachten voordat het weer hersteld is.....
Daarom en omdat geduld een schone zaak is, neem effen een stap terug en bezie waar je zelf mee bezig bent. Ik heb toch het idee dat je nu toch echt een beetje over de top aan het gaan bent.....

Alles heeft zijn tijd in het leven, soms moet je geduld hebben voordat het komt waar je naar tracht.
Anabolen gebruik kan gaan lijken op gedrag wat ook drugs gebruikers laten zien. En dan is de scheidingslijn tussen gebruik en misbruik zeer dun.
(Overigens ben ik van mening dat met de meeste drugs geen normaal gebruik mogelijk is en altijd van misbruik gesproken dient te worden.)

Nou ik heb juist gekozen om minder hard te gaan met AAS. Vandaar dat ik voor de HGH ben gegaan met 500/750mg test ew. Ik maak m'n laatste potje trenbolone op en dan blijf ik simpel op die combi. Ter ondersteuning van de verbranding zal ik clen gaan stacken met efi of caffeine. Maar voor wat de AAS betreft is dit het even. Dichter naar mijn westrijd toe zal ik wel weer wat erbij moeten zetten om hard eruit te zien.

Beestige update hiero!

Gaat lekker animal.
Benieuwd of ook jij het vetverbrandend voordeel uit HGH gaat merken.
Die lipotrex lijkt me ook wel lekker :D

Nou ik heb juist gekozen om minder hard te gaan met AAS. Vandaar dat ik voor de HGH ben gegaan met 500/750mg test ew. Ik maak m'n laatste potje trenbolone op en dan blijf ik simpel op die combi. Ter ondersteuning van de verbranding zal ik clen gaan stacken met efi of caffeine. Maar voor wat de AAS betreft is dit het even. Dichter naar mijn westrijd toe zal ik wel weer wat erbij moeten zetten om hard eruit te zien.

Van wat ik van clen heb gelezen is dat een gevaarlijk goedje, met gevaarlijke sides.... Het is daarmee dus ook niet vanzelfsprekend om het te nemen.

Minder hard met de AAS, ok, maar je gebruikt daarnaast ook nog eens HGH en clen..... Da's toch wel behoorlijk dacht ik....

Matigheid is een deugd. Dan maar wat minder hard/snel. Nogmaals, matigheid is een deugd.

Wanneer je jong bent denk je dat je alles aankan en dat er geen maat opzit. Ik spreek uit eigen ervaring wanneer ik zeg dat het wel degelijk opkan en wanneer je het eenmaal verkloot hebt, kan je lang wachten voordat het weer hersteld is.....Daarom en omdat geduld een schone zaak is, neem effen een stap terug en bezie waar je zelf mee bezig bent. Ik heb toch het idee dat je nu toch echt een beetje over de top aan het gaan bent.....

massive topic hijacking, maar zou je misschien willen vertellen wat jou ervaring er mee is? thnx..

massive topic hijacking, maar zou je misschien willen vertellen wat jou ervaring er mee is? thnx..

Mee eens, het is Animal/Mishale zijn blog. Zoals ik al door heb laten schemeren ging het bij mij voornamelijk om drug ervaringen. Heb in mijn jongere jaren daar mee geexperimenteerd. Die middelen zorgen ervoor dat vroeg of laat psychische/lichamelijke problemen optreden. Zoals depressie e.d. en het duurt jaren voordat die problemen verbeteren. Uiteindelijk is het een goede leerschool. Maar de prijs is hoog, te hoog.

Ik ken animal niet persoonlijk, maar het lijkt me een aardige gast. Ik deel met hem de voorliefde voor Bodybuilden, gelijk ook met jou roberto.
Ik hoop gewoon dat Animal een goed leven krijgt en hoop niet dat hij schade ondervind van de keuzes die hij in dit deel van zijn leven maakt. Daarom dat ik mijn bedenkingen heb geuit, want hij klapt er nogal op en heeft er, mijns insziens, niet genoeg grip meer op.....

Ik weet dat drugs en anabolen van elkaar verschillen, maar naar analogie is het oppassen. Sommige middelen zijn gevaarlijker als anderen maar ik vindt bv. clen te gevaarlijk om in te nemen. Dat geld bv. ook voor DNP. Veel te gevaarlijk om dat in te nemen. De prijs is mogelijk zeer hoog. En je krijgt er nauwelijks iets voor terug... Er zijn vele betere alternatieven, ook al geven die waarschijnlijk mindere resultaten, maar de risico's zijn gewoon te groot... Mijns insziens.

Mee eens, het is Animal/Mishale zijn blog. Zoals ik al door heb laten schemeren ging het bij mij voornamelijk om drug ervaringen. Heb in mijn jongere jaren daar mee geexperimenteerd. Die middelen zorgen ervoor dat vroeg of laat psychische/lichamelijke problemen optreden. Zoals depressie e.d. en het duurt jaren voordat die problemen verbeteren. Uiteindelijk is het een goede leerschool. Maar de prijs is hoog, te hoog.

Ik ken animal niet persoonlijk, maar het lijkt me een aardige gast. Ik deel met hem de voorliefde voor Bodybuilden, gelijk ook met jou roberto.
Ik hoop gewoon dat Animal een goed leven krijgt en hoop niet dat hij schade ondervind van de keuzes die hij in dit deel van zijn leven maakt. Daarom dat ik mijn bedenkingen heb geuit, want hij klapt er nogal op en heeft er, mijns insziens, niet genoeg grip meer op.....

Ik weet dat drugs en anabolen van elkaar verschillen, maar naar analogie is het oppassen. Sommige middelen zijn gevaarlijker als anderen maar ik vindt bv. clen te gevaarlijk om in te nemen. Dat geld bv. ook voor DNP. Veel te gevaarlijk om dat in te nemen. De prijs is mogelijk zeer hoog. En je krijgt er nauwelijks iets voor terug... Er zijn vele betere alternatieven, ook al geven die waarschijnlijk mindere resultaten, maar de risico's zijn gewoon te groot... Mijns insziens.

Ik snap wel wat je bedoeld. Zoals ik al zei wil ik het gewoon rustig houden op HGH/Test. Met het stacken bedoelde ik dat ik niet constant eraan zit, maar periodes. Ik stop ook om de week om weer even bij te komen en lichaam weer te laten rusten. HGH is op de lange duur toch 'verstandiger' imo, en zet alleen wat test erbij om een monsterlijk fysiek te kweken. Uiteraard is niets zonder risico's, maar met HGH duurt het allemaal veel langer en is denk ik toch net weer wat minder schadelijk als allemaal middeltjes bij elkaar. Ik weet ook zeker dat dat in sommige (wedstrijdvoorbereiding) periodes zal moeten, en ik zal het dan ook niet laten. We weten allemaal dat als we dit echt willen, we ook, het zij nu het zij later, de prijs ervoor moeten betalen. Welke dat is moeten we maar achterkomen. Elk lichaam is anders, dus het is niet persé dat als je gebruikt, je altijd een hoge prijs moet betalen.

En als je prijs te hoog is, moet je een andere leverancier zoeken haha :D :D

Terug
Naar boven