AndroidHealthClinic

Big, Bigger, Animal-Legs!!

• Topic Starter Topic Starter
Moederdag update :D

Vandaag even rug en biceps wezen trainen zoals elke zondag.
Aardig weekje gehad mbt fatloss.
Dinsdag gemeten op 15,5%, dus dat is 1,2% eraf sinds de laatste meting (toen anderhalve week geleden).
Nu na weer een paar dagen verder met de Ecay-stack, gok ik er weer een half % er vanaf.

Ook weer eens even andere foto's gemaakt. Zie hieronder.
Definitie komt toch elke week een beetje meer naar boven, niet op elke plaats, maar toch weer een bepaalde spiergroep.
Hamstrings bijvoorbeeld en kuiten. Zoals ik in mijn galerijfoto al zei, mijn quad/ham verhoudingen beginnen steeds beter te worden.
Voor/achterschouder ook en zelfs bovenkant borst wordt langzaamaan iets voller.

Over 5 weken op vakantie, dus elke woensdag even extra spinnen. Ook daar willen we even een gym opzoeken, lijkt ons leuk om daar eens te kunnen kijken en misschien kunnen trainen ;)

Genoeg gelult, hier de foto's!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bij elke FDB foto mijn peesblessure vorig jaar, zie ik dat die rechterbicep (links op de foto) toch wat meer piek heeft, dus die pees zal wel lichtelijk ingescheurd zijn...

Hier vind ik de quad/ham verhoudingen toch wel aardig worden.

Vind mijn quad links wel mooi uitkomen en de kuit is ook wel aardig gevormd. Massa van de kuit zie je niet heel goed, maar is er gelukkig wel!

Volgende keer buik inhouden :D
Quads gaan nog steeds prima!

Dat was de update weer! Dalijk even zetten (3ml test/2ml tren)
Trenbolone is bijna op, dan blijf ik alleen doorgaan met HGH 4iu en Test 750mg.
Lekker rustig aan massa bouwen en BF minderen. Dus komende 8 maanden zit nog (HGH) on.
Ben niet van plan om nog te boosten, misschien dat ik alleen nog wat andere spullen erin gooi voor de eventuele wedstrijd.
Ik zeg eventueel, omdat ik op mijn begeleider afga. Als hij de massa nog te weinig vindt, blijf ik gewoon doortrainen. Op het podium staan, terwijl ik zelf vind dat het nog (veel) beter kan is zonde!

Laters!!

t*ring hee, wat een fysiek! train je ook in den haag trouwens? ( en zo ja, waar dan?? )

zo volgens mij heeft m'n zwagertje ook je log gevonden Animal ;) ( SebastiaanG is me zwager ) maar damn hee, jij bent echt heel lekker bezig man, pics worden alsmaar beter en beter!! je benen zijn ziek ( maarja dat moet wel met zo'n nick ) en de rest word steeds beter!! Keep it up man!!

Sjonge jonge het word steeds erger he al die bulten overal wat is er aan de hand met je:eek:

t*ring hee, wat een fysiek! train je ook in den haag trouwens? ( en zo ja, waar dan?? )

Ja ik train bij Oasis Fitclub (Laakkwartier)
Leuke gym, al was de oude opzet toch beter vonden we. Alles van Technogym, nu hebben we alles van Panatta. Waar train jij?

zo volgens mij heeft m'n zwagertje ook je log gevonden Animal ;) ( SebastiaanG is me zwager ) maar damn hee, jij bent echt heel lekker bezig man, pics worden alsmaar beter en beter!! je benen zijn ziek ( maarja dat moet wel met zo'n nick ) en de rest word steeds beter!! Keep it up man!!

Ja idd!
Ja het gaat lekker idd ;)
En benen hoef ik niet veel voor te doen gelukkig. Ik doe op dinsdag front squat, deadlifts, leg extensions en leg curls en op donderdag back squats, goodmornings en lunges. Alles laag op gewicht, hoog op herhaling en sets :D

Synthol Yin :D Haha J/k!

Zou het weleens met een wat lager vet% willen zien. ben benieuwd of er dan wat wedstrijdmateriaal tevoorschijn komt.

Ja ik train bij Oasis Fitclub (Laakkwartier)
Leuke gym, al was de oude opzet toch beter vonden we. Alles van Technogym, nu hebben we alles van Panatta. Waar train jij?

Ja idd!
Ja het gaat lekker idd ;)
En benen hoef ik niet veel voor te doen gelukkig. Ik doe op dinsdag front squat, deadlifts, leg extensions en leg curls en op donderdag back squats, goodmornings en lunges. Alles laag op gewicht, hoog op herhaling en sets :D

Ik train nu in een gym vlak bij Gouda, maar ik zag dat jij in DH woonde en ik wil binnenkort een paar keer met een vriendin gaan trainen dus we zochten nog een gym in omgeving DH.

Ik lees trouwens eventuele wedstrijd, nu wist ik al wel dat je wedstrijdambities had, maar aan welke wedstrijd denk je zelf? Dan wil ik natuurlijk wel even komen kijken!

:eek: Ziet er bruut uit kerel! Toffe log dit, filmpjes, foto's, etc. Ga zo door, en succes met je trainingen!

Ik lees trouwens eventuele wedstrijd, nu wist ik al wel dat je wedstrijdambities had, maar aan welke wedstrijd denk je zelf? Dan wil ik natuurlijk wel even komen kijken!

Nee weet het nog niet, ik wil eerst mijn begeleider laten beslissen of het nut gaat hebben om in wedstrijdshape te komen ;)

gaat goed boor,netjes

Thnx kriel! We gaan lekker, moet zeggen dat mijn Greentops goed aanslaan!

Trouwens aan jou meteen een vraag, Nath zei net dat ze ergens las dat je van HGH winderig kan worden. Man! Ik ruft me de t*ring!! Wat kan ik doen behalve Domperidon slikken hahaha!

nooit gehoord dat hgh dat kon veroorzaken,igf zou kunnen omdat dit de receptoren in de darmen bezet,en daardoor spasme kan veroorzaken.

Ik mocht van mijn arts geen igf ivm spastische darm.
maar HGH----->igf

Meer een opgeblazen gevoel ;) M.i. was dat niet icm iets anders, maar kan 't me nu even niet herinneren.
Ik moet terugzoeken in welke context ik dat tegen ben gekomen, maar ik doe dat morgen wel.

ja dat is dat gebeuren met igf imo,maar als je hoog in hgh zit,of gevoelig bent,kan dat ook.

hahaha, gast. Dat broekje is de bom. :D

Das de eerste die dat zegt ;)

Terug
Naar boven