SHaDoWLanDZ
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, ik weet dat er mensen zullen zijn die hun vraagtekens hebben bij 3 oefeningen, maar het werkt gewoon super goed voor me.
"A muscle has four sides" is een van de oudere ondervinding uit de bodybuilding. Heb vooralsnog geen reden gezien om aan te nemen dat daar uitzonderingen voor bestaan. Dat je goed gaat op 3 oefeningen wil nog niet zeggen dat je er dan maar drie hoeft te doen. Bovendien bestaan er ook wat lichtere oefeningen, zoals leg curls en extensions, waarbij je niet zo erg hoeft te concentreren en je toch maximale groei potentiaal bereikt.
Je leest het keer op keer aangaande bodybuilding. Wanneer je echt iets wilt bereiken, geldt trouwens voor bijna alles in het leven, zul je consistent moeten zijn. Dus, animal, niet lui zijn en gewoon 4 oefeningen doen, ook al ben je moe en zijn de oefeningen zwaar. Benen trainen is afzien. Zo simpel is het, het enige wat in de buurt komt is rug. Dat is ook altijd zwaar en is technisch gezien ook moeilijk.
Bovendien, wanneer train je je kuiten? Je traint ze klaarblijkelijk niet samen met benen, heb je daar een reden voor? Het is natuurlijk niet noodzakelijk om kuiten samen te trainen met benen, maar op ergogenics stond pas te lezen dat je het beste kleinere groepen voor de grotere groepen kan trainen, om ze harder te laten groeien.
Ik geloof dat ik ook eens gelezen had dat het indelen van een grotere samen met een kleinere groep ook voordelen heeft. Ikzelf train de kuiten altijd na de benen, omdat ik niet uitgeput/moe wil zijn wanneer ik technisch moeilijkere oefeningen uitvoer zoals de squat.
Wanneer je grote Quadriceps hebt zullen je kuiten altijd schraal afsteken. Des te meer reden om flink te concentreren op de kuiten.
Hoe ziet jouw huidige trainingsschema er uit? Hoeveel dagen train je, hoeveel dagen rust en hoe ziet jouw split systeem er precies uit?

Weet allang welke reacties ik dan van mensen kan verwachten. Heeft niets met luiigheid te maken dus

Goeie vooruitgang zeker wel!!
Heerlijk toch zo'n mijlpaal héIk kijk er ook al maanden naar uit, maar weet dat er ooit een dag komt zoals jij nu hebt haha.
Niet simpel voor ons endomorphs
Blijven knalle met die cardio!

keep going beest, duidelijk progressie gemaakt amai.
erug netjes![]()
echt waar schitterend jongen, ik hoop dat ik straks ook pics kan laten zien van zo'n verbluffende verandering. Je staat er super bij.
Zit je trouwens nog aan de GH ??
Ik wilde je nog mailen over die pic, maar nu hebk em gezienHeel goed veranderd kerel, echt klasse! En ik wilde je even bedanken voor de tip om LipoTrex te schrappen, vandaag zonder misselijkheid weten te trainen!
Erg man! Maar gelukkig is dat voorbij 
Goed gedaan boor duidelijk verschil niet meer op laten lopen dat bf dit is beter!!![]()
Kan niets meer dan dit beamen.leuke update bro! goede pics ook, je gaat HARD de juiste kant op man! waarvoor mijn respect![]()