Fitness Seller

Big, Bigger, Animal-Legs!!

• Topic Starter Topic Starter
Hier even mijn voedingsschema met wisselende dagen.
Ik heb het niet uitgerekend op alle grammen eiwitten en al die zooi :D
Eiwit inname zit wel aardig. Denk dat ik wel rond de 250gr kom.

Iedereen wil hier denk ik wat aan veranderen (ik bedoel dat iedereen zijn schema anders maakt), dus doe dat maar, zolang het bruikbare tips/veranderingen zijn!

Vertel wat je ervan vind en laat het weten, of post het aangepaste Excel schema!

Bijlagen

minder whey, eiwitten meer uit vast voedsel.

Is 250gr eiwit niet erg weinig voor als je in een cycle zit?

Ik vind de eiwitten ook wat laag...maar kan ook best dat ik gewoon teveel pak :D Zolang het voor jou werkt vooral blijven doen. Maar zoveel whey kan imo echt niet vriend...zou het toch echt op max 2 per dag houden, vervang er zker 2-3 voor vast voedsel (KIP!!!). Vooral voor het slapen geen whey nemen man, je moet een trage eiwitbron pakken die dus ook een trage afgifte heeft.

Wat is het voordeel van eiwit uit vast voedsel ? Is het trager ?

Verder keep on going ;p

goed schema , veel noten vind ik zelf een goeie , eet zelf namelijk ok veel noten , maar waarom geen kwark ? is tog ook een goede bron met eiwitten en ik zie ook geen melk

Klopt, begeleider wil dat ik nu al probeer melkvrij te eten.
Zo af en toe een vifit of kwarkje mag wel ;)

Klopt, begeleider wil dat ik nu al probeer melkvrij te eten.

Hmmm, ik heb pas nog een stuk gelezen waarin werd beweerd, met resultaten erbij, dat melkproducten juist enorm praktisch zijn bij het cutten.... Tsja, wat is wijsheid.

heb je een wedstrijd in de planning ? zo niet dan denk ik dat je makkelijk nog wel melk producten kan eten , maaja net wat plenary zegt , wat is wijsheid, hoe gaat het trouwens met het hgh , kan je wat meer vertellen over dat ? ik ben zelf nu bezig met een kuur , sustanon en deca , maar wil in de toekomst dat wel gaan proberen mischien ,

Goed bezig en serieus weer de laatste tijd.

Als je een begeleider hebt waar je de volle 100% vertrouwen in hebt waarom vraag je dan om feedback over je eetschema?

Vriendelijk groetend,

Mossad

Thnx man!
Nou omdat ik nu even zelf mijn schema heb gemaakt ;)
Zie hem om de 3 weken, en had zelf ook even zin om iets nieuws in elkaar te flanzen :)

Goed bezig en serieus weer de laatste tijd.

Als je een begeleider hebt waar je de volle 100% vertrouwen in hebt waarom vraag je dan om feedback over je eetschema?

Vriendelijk groetend,

Mossad

100% vertrouwen in een persoon? Dat is niet echt verantwoord... Natuurlijk dat je vrijwel altijd alternatieven aangeboden krijgt, dat is toch geen reden om er niet met anderen over te praten?

Ik ben in mijn leven nog niemand tegengekomen die 100% te vertrouwen zou zijn. (desalnietemin is het zoiezo niet nuttig om op een andere mens te vertrouwen, maar dat is een ander verhaal.... Is onderdeel van de Christelijke leer.)

100% vertrouwen in een persoon? Dat is niet echt verantwoord... Natuurlijk dat je vrijwel altijd alternatieven aangeboden krijgt, dat is toch geen reden om er niet met anderen over te praten?

Ik ben in mijn leven nog niemand tegengekomen die 100% te vertrouwen zou zijn. (desalnietemin is het zoiezo niet nuttig om op een andere mens te vertrouwen, maar dat is een ander verhaal.... Is onderdeel van de Christelijke leer.)

je kan altijd advies van mensen krijgen, maar elk lichaam is anders. Een ervaren begeleider die weet wel ongeveer hoe iemand zn lichaam werkt en geeft het juiste advies. ken genoeg mensen die zich mispakken, maar het is zowiezo echt belangrijk de je een begeleider hebt, zeker in voorbereiding van je wedstrijd.. Maar IMO ken je je lichaam ondertss al lang genoeg om zelf te weten wat het beste voor je werkt.

Thnx man!
Nou omdat ik nu even zelf mijn schema heb gemaakt ;)
Zie hem om de 3 weken, en had zelf ook even zin om iets nieuws in elkaar te flanzen :)

Variatie is altijd belangrijk, zo leer je je lichaam nog beter kennen.

Jouw fysiek doet mij denken een ong een jaar terug (voor mn hernia blessure). mn borst liep super achter in vgl met de rest. Wat voor mij super werkt, en ik heb het op ong 3 maand in verhouding gekregen.

2x per week borst trainen, en pre exhaustion methode (moet je maar ff opzoeken).

Voor de rest ben je echt top bezig man, VEEL respect dat je het volhoud, ik zou het persoonlijk niet kunnen. Ik ben het zeker dat je het nog ver zult schoppen, maar juist je borst nog bijwerken en het komt zeker goed!

Variatie is altijd belangrijk, zo leer je je lichaam nog beter kennen.

Jouw fysiek doet mij denken een ong een jaar terug (voor mn hernia blessure). mn borst liep super achter in vgl met de rest. Wat voor mij super werkt, en ik heb het op ong 3 maand in verhouding gekregen.

2x per week borst trainen, en pre exhaustion methode (moet je maar ff opzoeken).

Voor de rest ben je echt top bezig man, VEEL respect dat je het volhoud, ik zou het persoonlijk niet kunnen. Ik ben het zeker dat je het nog ver zult schoppen, maar juist je borst nog bijwerken en het komt zeker goed!

Nog bedankt voor je post! Goed om te lezen man :D

Ben net van de fiets af, 3 kwartier op lege maag met een Ecay-stack in m'n mik.
Verschrikkelijk veel energie tijdens het fietsen! Normaal ben ik na 7 minuten al zwaar verveeld en beginnen mijn luie spieren al tegen te sputteren (is ook wel weer even wennen) maar ik zat 3 kwartier bijna met plezier op de fiets!
Moet toegeven dat ik ook Bachelor Party 2: The last temptation te kijken. Fiets staat lekker voor de tv :D

Zo dadelijk even benen afmaken en dan lekker genieten van het laatste dagje weekend!
Update dalijk even de training met misschien paar foto's..

HGH gaat ook zeer goed! Vet gaat nu echt met een goed tempo eraf. Ik verwacht dat als ik zo doorga (3/4x pw cardio en nieuwe voeding), ik over een maandje de eerste vormen op m'n buik kan zien.
Dat zou voor mij toch wel een mijlpaal qua BF zijn, want zoals jullie aan foto's kunnen zien maak ik sneller massa aan als dat ik BF loos. Dus dat zou voor mij echt gaaf zijn!
Ik hoop dat de man er vandaag is die mijn % kan meten, want wilde dit dinsdag al doen, maar hij was het metertje vergeten...

Nou ben benieuwd!!
Tot laters beesten!

goed om te horen.. trainze

Zoals gezegd hier nog een update van de beentraining mèt foto's.
Wel een korte training, maar we liepen allebei totaal verzuurd weg.

Back squats
12x95kg
12x105kg
12x110kg
12x110kg

Goodmornings
12x40kg
12x50kg
12x50kg

Lunges
4x10x18kg per hand

Ja, ik weet dat er mensen zullen zijn die hun vraagtekens hebben bij 3 oefeningen, maar het werkt gewoon super goed voor me.
Benen hebben erg weinig nodig om te groeien.

Hier de foto's!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kuiten lijken niet groot hier, maar ze lopen ook niet achter.
Er komen ook met de week meer aders over mijn schenen/quads/kuiten, en dat toont ook mooier vind ik.

Nou nu naar bed, dus mazzel!

Terug
Naar boven