AndroidHealthClinic

Bigger, Faster, Stonger......Log Naomi

• Topic Starter Topic Starter
Nee, af en toe train ik ze met 45 degree side bends...1x in de twee weken ofzo..ik heb idd geluk met mn genen i guess...

Net nog keihard gethaibokst incllusief oefeningen met squaten en intervallen..dus heb nu een zeer voldaan gevoel en een zere scheen

En gefeliciteerd timmetje...zou tien kg spiermassa niet nog n mooier cadeau zijn geweest :P

IMG-20110910-00062.jpg

Nee, af en toe train ik ze met 45 degree side bends...1x in de twee weken ofzo..ik heb idd geluk met mn genen i guess...

Net nog keihard gethaibokst incllusief oefeningen met squaten en intervallen..dus heb nu een zeer voldaan gevoel en een zere scheen

En gefeliciteerd timmetje...zou tien kg spiermassa niet nog n mooier cadeau zijn geweest :P

Autch!? En dat doe jij dan voor je plezier...dat kickboksen?.....ik ben best een beetje bang voor je Naomi!

10kg spiermassa erbij....nice! Al begint mijn vriendin nu al te klagen dat ik te groot word....meisje van 65kg met een gozer van 96kg gaat nog wel toch? :D 106kg met een bf van 8% is toch wel héél erg tof.......

Nice pullups, jammer van de deadlift!

Wou naar aanleiding van je foto's ook net vragen wat je voor je obliques doet.
Was zelf altijd bang dat daardoor m'n middel te dik werd, maar vind het er bij jou toch wel heel mooi uitzien.

Denk dat het ook door het boksen komt hoor, je draait toch ook veel en krachtig.

Naomi, kun jij dit ook? :cool:

ginacarano2.jpg

Zo ja: ik ben bang :D.

Wou naar aanleiding van je foto's ook net vragen wat je voor je obliques doet.
Was zelf altijd bang dat daardoor m'n middel te dik werd, maar vind het er bij jou toch wel heel mooi uitzien.

Denk dat het ook door het boksen komt hoor, je draait toch ook veel en krachtig.
Ik denk dat het voornamelijk door het thaiboksen komt. Want ik train ze niet zo vaak soms ook weken niet. En mn middel wordt idd niet egt breed, nog niet iig

Naomi, kun jij dit ook? :cool:

ginacarano2.jpg

Zo ja: ik ben bang :D.
Een gesprongen knie kan ik wel! Helaas mag t nog niet in de wedstrijden zolang je geen a-klasser bent

Nog altijd last ?.

Nee alweer...

Zit nu in de auto onderweg naar huis, de hele week cursus gehad en er was geen gym in t hotel:mad: alleen kunne zwemmen smirgens vvoor het onrbijt...blij dat ik vanaf vandaag weer normaal kaan eten ipv 3x per dag..en ik mis mn kwark...

Komt goed!

Nee alweer...

Zit nu in de auto onderweg naar huis, de hele week cursus gehad en er was geen gym in t hotel:mad: alleen kunne zwemmen smirgens vvoor het onrbijt...blij dat ik vanaf vandaag weer normaal kaan eten ipv 3x per dag..en ik mis mn kwark...

Hoe ging het zwemmen? Meest shredded girl of the pool? :cool:

Hoe ging het zwemmen? Meest shredded girl of the pool? :cool:
Zwemmen was wel ff lekker smorgens, maar ik ben niet à la Inge de Bruin door het water geracet.

Net heeeerlijk wezen thaiboksen na een week niks doen, even alles vergeten, verstand op nul en knallen. Na de warming up hebben we intervallen op kracht gedaan, 5 rondjes achter elkaar van 20 seonden knallen en 10 sec rust en soms variërend naar 15 seconden vol gaan en 10 seconden rust etc....dacht dat mn longen uit mn borstkas zouden springen.

Daarna nog even gesparrt met een meisje dat nog niet veel ervaring heeft, dus heb me zonder dekking laten slaan...HEERLIJK:D

Edit: oja en ik ben afgelopen week natuurlijk afgevallen omdat we niet zoveel eten kregen haha...grrrrrrrrr

Wanneer moet je afrijden?

Vrijdag....vandaag voor het eerst sinds mn laatste examen weer gereden. Maar niet bij mn eigen rijschool, ik kon daar geen lessen meer plannen omat ze vol zaten???:mad: Dus heb super veel andere rijscholen opgebeld of ik AUB nog ergens een paar uurtjes kon lessen, heb vandaag 2 uur gereden en dinsdag heb ik nog 1 uurtje en dan voor het examen nog 1 bij mn eigen rijschool. Op hoop van zegen dan maar, maar ik zie me zo weer zakken:(

Al kreeg ik vandaag wel de opmerking...WOWWWW in vrouw die kan parkeren!! bij het achteruit fileparkeren in een auto waar ik nog nooit in had gereden -->ford focus normaal rij ik in een VW polo

Vrijdag....vandaag voor het eerst sinds mn laatste examen weer gereden. Maar niet bij mn eigen rijschool, ik kon daar geen lessen meer plannen omat ze vol zaten???:mad: Dus heb super veel andere rijscholen opgebeld of ik AUB nog ergens een paar uurtjes kon lessen, heb vandaag 2 uur gereden en dinsdag heb ik nog 1 uurtje en dan voor het examen nog 1 bij mn eigen rijschool. Op hoop van zegen dan maar, maar ik zie me zo weer zakken:(

Al kreeg ik vandaag wel de opmerking...WOWWWW in vrouw die kan parkeren!! bij het achteruit fileparkeren in een auto waar ik nog nooit in had gereden -->ford focus normaal rij ik in een VW polo

Naomi, je bent de meest Alpha-chick die DBB te bieden heeft, je gaat verdorie dat rijbewijs pakken! Je laat je zonder dekking slaan tijdens het sparren, zo f*cking hardcore ben jij!

Roarrrrrr!!

Thanks timmie.......ik ga er 100% voor!!!

Deze week echt begonnen met werken, en meteen geen tijd meer om te trainen, ben iedere avond pas laat thuis en moet daarna nog huiswerk maken voor de uni. Behoorlijk frustrerend.

Kijk dus niet raar op als hier weinig tot geen trainingen gepost worden de komende weken. Ik moet eerst ff alles op de rit krijgen, mn rijbewijs halen en mn scriptie afkrijgen en hopelijk heb ik dan iets meer lucht! Ik zou het liefste iedere dag trainen om zo snel mogelijk mijn doel te bereiken....maar ik heb al wel door dat de komende jaren waarin ik moet werken EN studeren het heel druk gaat worden...NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE zo word ik nooit DLB :P

Komt wel goed!

Thanks timmie.......ik ga er 100% voor!!!

Deze week echt begonnen met werken, en meteen geen tijd meer om te trainen, ben iedere avond pas laat thuis en moet daarna nog huiswerk maken voor de uni. Behoorlijk frustrerend.

Kijk dus niet raar op als hier weinig tot geen trainingen gepost worden de komende weken. Ik moet eerst ff alles op de rit krijgen, mn rijbewijs halen en mn scriptie afkrijgen en hopelijk heb ik dan iets meer lucht! Ik zou het liefste iedere dag trainen om zo snel mogelijk mijn doel te bereiken....maar ik heb al wel door dat de komende jaren waarin ik moet werken EN studeren het heel druk gaat worden...NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE zo word ik nooit DLB :P

Ik heb lekker een héél tof nieuw kledingstuk.....:cool:

Druk, druk, druk. Lijkt me echt rot om je scriptie nog te moeten afmaken, als je al aan het werk bent. Even doorzetten! Trainen kan je je hele leven nog joh ;)

Sterkte:-)

Terug
Naar boven