XXL Nutrition

Bigger, Faster, Stonger......Log Naomi

Bezoekers in dit topic

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GESLAAAGDD!!!!!!!!
Eindelijk is dat rijbewijs binnen! Ik was weer enorm zenuwachtig; zweethandjes, droge mond en de hele mikmak...ondanks de drie nervovittabletjes die ik genomen had. Maar het maakt allemaal niet uit...ik mag binnenkort de weg op!! OLE!!!
 
Kijk, kijk dat is helemaal goed.

GGGEEEEFFEEELLLIIICCCIITTTEEERRRDD. Goed gedaan meid.
 
Jeej, gefeliciteerd!!
 
Heerlijk zeg. Gefeliciteerd.

En gelukkig een auto vd zaak, kan je gelijk veel oefenen. Nu begint het eigenlijk pas joh!
 
Ik ben bang dat je nog maar weinig tijd hebt om te trainen:o:o. Hopelijk vind je je nieuwe baan wel erg leuk!
 
Dat is al weer even geleden inderdaad. Waar ben je nou Naooom?

Zo wordt je nooit de nederlandse DLB he. :p
 
Hey dames,
Ik baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalll er zo enorm van, maar ik wordt echt compleet opgeslokt door mn nieuwe baan en nieuwe studie. Ik ben bijna iedere dag tot 23u, 24u of nog later bezig....ik blijf wel schoon en goed eten om de schade beperkt te houden, dus vooralsnog zie ik geen echte achteruitgang.....ik hoop snel een ritme te vinden in mn nieuwe leven zodat er weer meer plek komt voor sporten.

Heb net nog filmpjes zitten kijken van DLB :P, ik zal dat ultieme doel (wat ik nooit zal halen, maar enigszins in de buurt komen is al mooi) niet snel loslaten!!!!
 
Een beetje laat, maar gefeliciteerd met je rijbewijs :D
 
Kzie net je foto's! Echt een motivatie om morgen weer ff extra hard er tegen aan te gaan:D

Supermooi ben je!
 
Kzie net je foto's! Echt een motivatie om morgen weer ff extra hard er tegen aan te gaan:D

Supermooi ben je!
Danku danku

Afgelopen vrijdag ben ik ook eindelijk afgestudeerd (cum laude) voor mn master!! Hopelijk blijft er nu iets meer tijd over voor trainen!!
 
Wat goed! Gefeliciteerd!
 
Super, super. Ik hebt veel respect voor je. Ik doe het je niet na.
 
Dubbelgefeliciteerd!! knap hoor cum laude!!:D Nu mag je jezelf belonen met... keihard trainen?:P
 
Gefeliciteerd Naomi! :D:D Cum laude nog wel! Awesome! :cool:
 
Gefeliciteerd, dat was zeker een goede week voor je, nu weer de focus op t trainen neem ik aan:)
 
Thanks thanks ladies en timmieee....als beloning zou ik graag keihard trainen, maar werken en een post-doctorale studie tegelijk doen kost helaas wel veel tijd. Ik heb gelukkig nog niet het gevoel dat ik door het weinig trainen achteruit ga qua massa. 1 a 2x in de week trainen lijkt voorals nog genoeg om de schade te beperken! Zal binnenkort wel een picca plaatsen van mn 'achteruitgang' :P
 
ff snel fotootje gemaakt met bb, gelukkig gaat de massa nog niet echt verloren. wel met kleren aan, ma je kunt wel iets van rondingen zien bij bicep en schouder (hoop ik)
IMG-20111110-00170.jpg
 
Biceps zie je sowieso en zelfs de schouder zie je goed onder je truitje!
Looking good! ;)
 
Back
Naar boven