MuscleMeat

Bigger, Faster, Stonger......Log Naomi

• Topic Starter Topic Starter
En nog een foto-tje
Me.jpg

Deze week door werk en leren voor tentamen niet kunnen trainen :mad:. Gisteren had wel gekund, maar omdat ik al zo weinig tijd heb moet ik ook een beetje aan mn relatie denken.

Komende week dus maar weer eens hard ertegenaan als de tijd het toelaat.
Iig geen tentamens en werk is redelijk in de buurt deze week, dus heb goede hoop:p

Nice
Kijk die linkerschouder ook:D

Werk je steeds op andere plekken?

wat is er met die linkerschouder?

Ja steeds bij andere klanten, beetje regio noord-limburg, noord-brabant rond eindhoven.
Afgelopen weken en Oss, Erp, Eindhoven, Venray, Geldrop etc etc...dus wat betreft locatie is het zeer afwisselend. Is wel leuk, iedere keer ook een andere lunch! Bij sommige bedrijven kun je echt goed lunchen mmmhh

Mooi rond die schouder

Ziet er goed uit hoor, ondanks dat je nu minder tijd hebt om te trainen.
Zal wel beter worden wanneer je je draai wat kunt vinden :). En ik neem aan dat je volgend jaar ook niet een opleiding zal moeten combineren met werken? Zal dan ook beter meevallen, want dit is nu best wel een zware combinatie. Maar het lukt je wel ;).

Thanks
Ziet er goed uit hoor, ondanks dat je nu minder tijd hebt om te trainen.
Zal wel beter worden wanneer je je draai wat kunt vinden :). En ik neem aan dat je volgend jaar ook niet een opleiding zal moeten combineren met werken? Zal dan ook beter meevallen, want dit is nu best wel een zware combinatie. Maar het lukt je wel ;).
Deze post-doctorale studie duurt iig 2jaar voor het theoriegedeelte en dan nog moet ik nog een scriptieschrijven..dus ik ben nog wel ff bezig met de combi werk/studie:(

Oei, zo lang nog! Da's beetje minder zeg!
Ik combineer nu ook mijn scriptie met de lerarenopleiding. Door alle opdrachten geraak ik niet eens aan de scriptie :rolleyes:. Maar goed, begin december dien ik alles in en dan volle bak aan scriptie werken.
Maar ik vind het echt wel knap van je hoor!

mooie foto:D

Mooie ronde schouders.

Alsnog gefeliciteerd met je rijbewijs en studie.
Je schouders en biceps zijn goed zichtbaar.
Ik hoop dat je nu meer tijd krijgt om te trainen.

Ik mis Naomi :janken:

Ik mis het hier ook!! Maar ik heb gewoon echt niet de tijd om alles bij te houden. Ik train zodra ik tijd heb en zorg dat ik iedere dag mn portie eiwitten binnenkrijg.

Misschien raar, maar ik heb echt het gevoel dat mn biceps nog gegroeid zijn de afgelopen tijd, terwijl ik veel minder train. Misschien dat echte rust ook wel eens goed kan doen??

Nu snel douchen en verder met werk en studie!

Rust is inderdaad erg goed voor groei!! Maar het gevoel zegt helaas altijd dat je moet gaan trainen:(..wat is je gewicht nu?

Rust is inderdaad erg goed voor groei!! Maar het gevoel zegt helaas altijd dat je moet gaan trainen:(..wat is je gewicht nu?

Nog steeds rond de 57kg..mijn gevoel zegt ook iedere dag TRAINeNnNN...helaas kan ik hhier niet aan beantwoorden. Maar ik dacht echt dat mn fysiek harrd achteruit zou gaan, door het veel minder trainen, dat is gelukkig niet zo

blehhh ik lig al sinds zondag in bed! En nu vind ik het echt niet meer leuk.
Diagnose van de dokter: verstoring van het evenwichtorgaan, waardoor ik dus heel misselijk ben en duizelig. Als ik mn ogen dichtdoe lijkt het alsof ik op de boot zit!!
En t moet met rust overgaan.....

Dus weer een week niet trainen..GRRRRRRR

Aww.. Sterkte! Je hoeft niet bang te zijn dat je fysiek zo snel achteruit gaat. Je lichaam breekt zichzelf niet zomaar af. ;)

Aww.. Sterkte! Je hoeft niet bang te zijn dat je fysiek zo snel achteruit gaat. Je lichaam breekt zichzelf niet zomaar af. ;)
Nee, daar ben ik ook ni meer zo bang voor, want ik train sinds ik begonnen ben met werken en studeren tegelijk veel minder.
Maar ik ben die misselijkheid zat en 24/7 in bed liggen is niet zo heel leuk, maar rechtop en lopen etc is nog minder prettig

Ik kwam je bij een ander log tegen en ben even wezen inlezen bij je.
Phoe wat ga je goed zeg, of moet ik zeggen ging je goed. Even geen tijd vinden om te trainen is wel klote. Maar die laatste fot hier is wel enorm goed hoor.
Hele mooie ronde schouder. Moet ik nog maar zien te maken.

En als ik je goed lees tussen de regels door ga je binnenkort een oplossing vinden voor je tijdgebrek. En anders maar even niet.

Ik ga je wel volgen als je het niet erg vindt. Top hoor.

thanks thanks!!
Hoe meer volgers hoe leuker, alleen is er de laatste tijd niet veel te volgen, maar ik blijf mn best doen ook als ik niks post. Ik ben accountant en nu begint voor ons het drukke business season ivm eindjaarscontrole, dus de komende tijd januari-april, ofzo, zal het zeer lastig worden goed te trainen.

Gisteren gethaibokst, conditie is toch meteen een stuk minder als je 1 week ziek in bed hebt gelezen bahbah...

superveel zin om morgen keihard te gaan trainen, met hopelijk een paar aanwijzingen van Janny Barents

IMG-20111227-00274-1.jpg

Terug
Naar boven