Fitness Seller

Bigger, Faster, Stonger......Log Naomi

Bezoekers in dit topic

Mooi om weer te zien:)
 
Nice routine!
enne.. ik wens jou ook alle goeds en veel trainplezier en bouw plezier toe! Wat jij wil gaat je zeker lukken allemaal!
Dankjewel! Ik ga ook in 2014 weer mijn best doen!

Mooi om weer te zien:)
Ik vind het ook nog steeds leuk om terug te zien!

Vandaag laat ik me denk ik even meten en wegen bij mijn trainer, zodat ik een goed startpunt heb in het nieuwe jaar om de progressie weer bij te houden. Volgens mij was het plan van mijn trainer iedere twee weken te blijven meten, om als het nodig is de voeding daarop aan te passen. Op die manier kunnen we mijn vetpercentage goed laag houden.

Ik baal er wel van dat ik komende week de hele week niet kan trainen. Ik zit de hele week in de buurt van amsterdam (ik kom uit noordlimburg) en moet van smorgens vroeg tot waarschijnlijk heel laat 's avonds doorbikkelen op het werk (Jaarafsluiting :) ).

Dit weekend moet ik ook doorwerken ivm de jaarafsluiting dus zal trainen ook niet gaan lukken. Jammer dat dat net nu tijdens de rebound is, maar ik ga wel mijn eten gewoon netjes op orde houden. Neem bakjes kip/rund mee, rijst kan ik van de kant en klare kopen bij de AH en groente maak ik ook vast thuis.
Doe ik daar wel in de diepvries/koelkast.

Maar ideaal is het niet :(
 
Je kan beter week niet/weinig/slecht trainen als week k*t eten met wel trainen;)

En na die week rust zal je vast op ontploffen staan als je weer in gym bent :D
 
Gisteren gemeten en gewogen. Ik heb enkele weken voor de wedstrijd mijn laatste meting gehad (daarna enkel nog op de spiegel afgegaan). Ik denk 4 of zelfs 5 weken voor de wedstrijd. Toen woog ik 59 kg met 15,5% vet (volgens schatting dacht mijn trainer dat ik rond de 10% op de wedstrijd stond).

Gisteren woog ik 60,1kg met 14,5% vet, dus een kg zwaarder een 1% vet minder. Dus de eerste weken rebound lijken goed gepakt te hebben!! Al met al, waren mijn trainer en ik dus erg tevreden over dit resultaat.
 
Gisteren gemeten en gewogen. Ik heb enkele weken voor de wedstrijd mijn laatste meting gehad (daarna enkel nog op de spiegel afgegaan). Ik denk 4 of zelfs 5 weken voor de wedstrijd. Toen woog ik 59 kg met 15,5% vet (volgens schatting dacht mijn trainer dat ik rond de 10% op de wedstrijd stond).

Gisteren woog ik 60,1kg met 14,5% vet, dus een kg zwaarder een 1% vet minder. Dus de eerste weken rebound lijken goed gepakt te hebben!! Al met al, waren mijn trainer en ik dus erg tevreden over dit resultaat.

Waaauw Naomi ! Dat is echt wel een knap resultaat ! Terecht dat jullie daar tevreden mee zijn...

Goed gedaan hoor ! :)
 
Super knap resultaat hoor!
 
Wow, Naomi! Ben niet vaak hier geweest en dus ook niet in jouw log maar wat zie je er goed uit! Ben stikjaloers, hoor.
Hartstikke goed!
 
Waaauw Naomi ! Dat is echt wel een knap resultaat ! Terecht dat jullie daar tevreden mee zijn...

Goed gedaan hoor ! :)

Zeker heel erg blij mee! Maar ik hoop er nog meer uit de halen de komende paar weken!

Super knap resultaat hoor!

Wow, Naomi! Ben niet vaak hier geweest en dus ook niet in jouw log maar wat zie je er goed uit! Ben stikjaloers, hoor.
Hartstikke goed!
Thanks!

Hierbij ook nog een fotootje, waarop je goed kunt zien dat alles weer voller is.
KOOOLHYDRAAATEENNNN!!

MM na de wedstrijd.jpg
 
Very nice! Lekker vol:thumb:
 
Gaaf!

Carb-addict...
Ik eet er ook veel, maar zie er helaas nog steeds niet zo uit ;)
 
WOW!!!!
lang leve carbs!! :D echt top!
 
Haha vette pic man :D

Mooi die traps ook zo
 
You'r a beast. Love it.
 
Wauw super!!
 
Hierbij ook nog een fotootje, waarop je goed kunt zien dat alles weer voller is.
KOOOLHYDRAAATEENNNN!!


Haal weg, haal weg, je frustreert me!! :roflol:
 
Gaaf!

Carb-addict...
Ik eet er ook veel, maar zie er helaas nog steeds niet zo uit ;)

Iedereen kan z'n doelen bereiken, ik denk dat het geheim is om 1 plan te maken waarvan je weet dat het moet werken en je daar stug aan vast blijven houden (natuurlijk met kleine aanpassingen hier en daar).

WOW!!!!
lang leve carbs!! :D echt top!


Haha vette pic man :D

Mooi die traps ook zo

You'r a beast. Love it.

Wow mooi hoor!

Thanks allen!! Leuk om lezen!
Haal weg, haal weg, je frustreert me!! :roflol:
Het spijt me:p

Vorige week zat ik ivm jaarafsluiting een hele week in een hotel en heb ongeveer 14-16 u pd gewerkt, dus voor trainen was er niet echt tijd. Ik ben een keer toen iedereen pizza ging eten, snel naar de dichtsbijzijnde sportschool gerend, 25-30 minuten getraind en toen weer terug. Ik moest echt even iets doen. Had voor de hele week wel al m'n maaltijden mee dus heb gegeten zoals ik thuis ook gedaan zou hebben. Ik kreeg wel opmerkingen "vandaag eet je toch wel gezellig met ons mee", maar ik zag niet in waarom ik een afhaal maaltijd zou eten, terwijl ik superlekker eigen eten mee had waarvan ik precies weet wat erin zit :)

Nu is het gelukkig alweer rustiger en kan ik lekker gaan trainen zoals ik zou willen. Geeft me een hoop rust, ik merk dat wanneer ik niet kan trainen ik echt chagrijnig wordt.
Zaterdag ga ik ook maar weer eens thaiboksen, ik blijf dat toch heel erg missen.
 
Laatst bewerkt:
Zo bekend zo een week weg. Had ik ook met cursus... moest ook in het hotel blijven en die had geen fitness. Ben toen ook een avond gevlucht naar de fitness en stiekum thuis gaan slapen. (hotel was 10 min van mijn huis). En ook gewoon aangepaste maaltijden. Dan weet je ook waar je aan toe bent! Maar wat mis je het trainen dan he!

Gelukkig kan je nu weer lekker doorknallen!
Succes en geniet van het thaiboksen morgen.
 
Hier maar weer eens een update.

Het lijkt wel alsof ik nu pas helemaal hersteld ben van de wedstrijd ofzo. Sinds deze week gaan ineens de gewichten op bijna alle oefeningen omhoog. Eindelijk DB bench press met 22kg kunnen doen PR!!!

Gisteren dippen + 45kg body weight :) Het maakt eigenlijk niet uit hoeveel gewicht je pakt, maar het geeft toch een fjin gevoel als je sterker wordt. Hoop dat deze lijn zich voortzet.
Oja en ik had volgens mij per ongeluk het laatste setje deadliften (3x8) met 110kg gedaan, ik had me vertelt en dacht dat ik met 90kg. Pas toen ik de plates eraf haalde zag ik 2x15 + 1x10 +5kg aan iedere kan zitten.


Gewicht kruipt nu langzaam weer naar de 62kg. Heb ooit 65 gewogen, maar nu zit mijn vet percentage waarschijnlijk nog een stuk lager, toen ik 65 woog zat ik rond de 18% a 19% denk ik. Nu nog een stuk daaronder.


Toch mis ik mn wedstrijdshape wel, het is fijn om te zien dat ik groter word, maar die lijnen overal vond ik echt niet erg haha. Helaas zal ik het hier toch maar mee moeten doen, focus is nu eerst op groter worden.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven