XXL Nutrition

Bigger, Faster, Stonger......Log Naomi

Bezoekers in dit topic

:eek: jeetjemina, die foto's

enne...flink wat op je armen en rug bijgekomen nog ook

hoop dat je weer helemaal fit bent, en lekker door kunt blijven gaan nu je vandaag alweer extra gewicht kon pakken.

succes!
 
:eek: jeetjemina, die foto's

enne...flink wat op je armen en rug bijgekomen nog ook
Danku!


Deze en vorige week was het vanwege de carnaval beetje lastig met trainen hier in limburg.
Op maandag dachten we, we gaan wel ff naar basic fit en vragen daar of we 1 lesje kunnen doen tegen betaling. Toen we daar aankwamen keken ze echt alsof ze water zagen branden. Nee zomaar komen trainen kon echt niet.

Poging twee was bij fit for free, we stonden bij de balie en hadden alleen nog maar "onze eigen gym is dicht vanwege..." en toen werd er al een armgebaar gemaakt van kom maar snel binnen. Hebben zelfs niet hoeven te betalen. Maandag lekker borst en triceps getraind.

Heb wel m'n ogen uitgekeken bij fit for free, hoe slechte uitvoering van de oefenigen waren en hoe ze allemaal bankjes op elkaar stapelden om vervolgens ondefinieerbare oefenignen uit te voeren, haha. Ben toch blij dat ik in een gym train waar dat niet het geval is, kan me daar echt aan irriteren.

Dinsdag kreeg ik (dacht ik toen) het briljante idee om te gaan hardlopen (doe ik nooooit). Dus ik een hardloopapp gedownload en een renschema uitgekozen dat over een tijdje moet leiden tot 5 km onder de 25min. Eerste schema in de serie was 5 min stevig doorlopen, 15min hardlopen, 5 minuten stevig doorlopen. Ik heb natuurlijk (:o) niet geluisterd en 25 minuten gerend. 4km met 9,1km/u.

Dat heb ik geweten, woensdag kon ik nauwlijks nog lopen niet van de spierpijn maar mijn linkse heup deed erg zeer en mijn rechtse knie ook.

Ben blij dat de carnaval weer voorbij is en ik nu lekker weer in mijn eigen gym kan trainen. Gisteren al lekker de benen aangepakt en vandaag lekker rustig schouders en cardio.
 
Ga je wel verder met hardlopen? Inderdaad ff opbouwen, lief zijn voor je schenen en gewrichten, maar 5 km moet jij makkelijk kunnen.
 
Ben ik inderdaad wel van plan ja. Straks als het mooi weer is wil ik smorgens voor het werk een rondje hardlopen samen met mn meisje. Maar ik doen iets fout denk ik met rennen, want ik heb de dag erna (als ik ren, wat zelden voorkomen haha), altijd zoveel pijn dat gewoon lopen nauwelijks gaat.
 
Goed bezig hoor! En dat hardlopen is vaak gewoon wennen, wel heerlijk straks als het weer mooi weer is
 
grin, jah, met carnaval is het even anders dan anders hier.
vreemd trouwens van de basic fit, onzin ook.
Gelukkig snappen ze dat onderdeel bij de f4f danweer wel, al kan ik me helemaal indenken hoe je ittiteert aan slechte oefeningen. Tsja, als je niet beter weet....

zonde dat je zo'n pijn hebt van het rennen, tis schijnbaar toch een lastig iets.
Hoop dat t gauw betert.
 
Het lijkt wel zomer! Wat een heerlijke dag vandaag. Verheug me op morgen lekker de hele dag junken inclusief bbq!

Vanmorgen nog wel netjes cardio gedaan en rug en armen getraind. Volgende week maar wegen of ik weer zwaarder ben geworden. Vet lijkt nog steeds stabiel so me is happy!
 
Ik heb nu al zin in de training van vanavond. Vandaag voor het eerst de 100kg deadlift vanaf de vloer proberen.
Vorige week heb ik 3 herhalingen met 100kg gemaakt, maar alleen van rechtop staand tot de knieën en weer terug (uit liggers van squatrek getilt). Ik had daarvoor al 2 setjes van 12 en een van 8 met 80kg gedaan.

Hoop dus echt dat die 100kg gaat lukken.

Trainen gaat echt lekker, voel me steeds sterker (is ook aan de gewichten te zien) en groei volgens mij ook wel redelijk. Heb gisteren ook al vrij gevraagd voor de Iron man/Iron maiden en Liona Bergman zei dat ik mee mocht doen aan deze B wedstrijd, aangezien ik 2de was op de flex. Dus ben helemaal blij!
 
supernieuws van de Iron man/Iron maiden!
en 100 KG...wow...ik duim voor je!
 
Succes met die 100!
Hier een vergelijking van de wedstrijd en nu. Niet de gelukkigste dag om een foto te maken. Naproxen, en ibu's achter de kiezen (vocht dus) en junkdag haha. Dikte op de onderrug lijkt in ieder geval wel beter.
Mooi hoor!! :)
 
Goede zaak! Succes dan met je voorbereiding op de Iron man/maiden!
 
Wat een leuk vooruitzicht voor je de Ironman/maiden! En succes met je deadlift!
 
Echt cool Iron maiden!
Zet hem op met die DL!
 
Lekker hoor en je zal er vast goed staan op de Iron Maiden.
 
supernieuws van de Iron man/Iron maiden!
en 100 KG...wow...ik duim voor je!
100kg is gelukt!! Na twee setjes van 12 met 70kg. Ik heb het gewicht 3 keer van de grond getild! Heb daarna ook nog 105kg geprobeerd, maar dat lukte niet. Was ergens ook bang om volledig kracht te zetten, heel raar.

Goede zaak! Succes dan met je voorbereiding op de Iron man/maiden!
Thanks!

Wat een leuk vooruitzicht voor je de Ironman/maiden! En succes met je deadlift!

Echt cool Iron maiden!
Zet hem op met die DL!

Lekker hoor en je zal er vast goed staan op de Iron Maiden.
Heb er ook echt zin in!! Hoop dat ik echt verbeterd ben ten opzichte van de flex cup.

19-3-2014.jpg
 
Damn wat sta jij er mooi bij!
Super dat je aan de Iron mee mag doen!
 
Nice pic :thumb:
Congratz met je 100 kg :D
 
Wat een mooie foto! En super die deadlift!
 
potverdikkie je staat er mooi bij meid :thumb:

en super van die 100 KG, 3 keer ook gewoon, nice.
Ik snap prima dat je daarna niet volledig durfde te gaan, ook al weet je dat die 105 dan eigenlijk moet lukken, heb ik zelf eerder ook gehad dat je er daardoor geen beweging in kreeg. Wacht maar, de volgende keer gaat die met gemak ;)
 
Damn wat sta jij er mooi bij!
Super dat je aan de Iron mee mag doen!
Dankje! Leuk om te horen!
Nice pic :thumb:
Congratz met je 100 kg :D
Thanks...volgende keer toch die 105 weer proberen :)

potverdikkie je staat er mooi bij meid :thumb:

en super van die 100 KG, 3 keer ook gewoon, nice.
Ik snap prima dat je daarna niet volledig durfde te gaan, ook al weet je dat die 105 dan eigenlijk moet lukken, heb ik zelf eerder ook gehad dat je er daardoor geen beweging in kreeg. Wacht maar, de volgende keer gaat die met gemak ;)
Volgende keer gewoon ff verstand op nul en die 105kg optillen verdorie!!

Gisteren lekker rustdagje gehad en vandaag weer vol aan de bak! Leg day it is!! Maar eerst nog even de heel dag werken, al kijk ik nu al uit naar het trainen.
 
Back
Naar boven