- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Danku!jeetjemina, die foto's
enne...flink wat op je armen en rug bijgekomen nog ook
) niet geluisterd en 25 minuten gerend. 4km met 9,1km/u.Mooi hoor!!Hier een vergelijking van de wedstrijd en nu. Niet de gelukkigste dag om een foto te maken. Naproxen, en ibu's achter de kiezen (vocht dus) en junkdag haha. Dikte op de onderrug lijkt in ieder geval wel beter.

100kg is gelukt!! Na twee setjes van 12 met 70kg. Ik heb het gewicht 3 keer van de grond getild! Heb daarna ook nog 105kg geprobeerd, maar dat lukte niet. Was ergens ook bang om volledig kracht te zetten, heel raar.supernieuws van de Iron man/Iron maiden!
en 100 KG...wow...ik duim voor je!
Thanks!Goede zaak! Succes dan met je voorbereiding op de Iron man/maiden!
Wat een leuk vooruitzicht voor je de Ironman/maiden! En succes met je deadlift!
Heb er ook echt zin in!! Hoop dat ik echt verbeterd ben ten opzichte van de flex cup.Lekker hoor en je zal er vast goed staan op de Iron Maiden.

Dankje! Leuk om te horen!Damn wat sta jij er mooi bij!
Super dat je aan de Iron mee mag doen!
Thanks...volgende keer toch die 105 weer proberen

Volgende keer gewoon ff verstand op nul en die 105kg optillen verdorie!!potverdikkie je staat er mooi bij meid
en super van die 100 KG, 3 keer ook gewoon, nice.
Ik snap prima dat je daarna niet volledig durfde te gaan, ook al weet je dat die 105 dan eigenlijk moet lukken, heb ik zelf eerder ook gehad dat je er daardoor geen beweging in kreeg. Wacht maar, de volgende keer gaat die met gemak![]()