AndroidHealthClinic

Bigger, Faster, Stonger......Log Naomi

Bezoekers in dit topic

Ga je dit jaar weer een wedstrijd doen?
 
Ga je dit jaar weer een wedstrijd doen?
Ja ik hoop de Iron Man/Iron Maiden, dus ik ben gewoon op volle kracht doorgegaan na mn eerste wedstrijd.
 
Super dat het zo goed gaat en die stijgende lijn met gewichten er weer inzit!

Tja.. bij groeien verdwijnt die wedstrijd shape.. maar je krijgt er veel voor terug! Droge massa! dus lekker bouwen!
Ben benieuwd hoe je er dan met die wedstrijd bij zal staan. :)
 
Ja ik hoop de Iron Man/Iron Maiden, dus ik ben gewoon op volle kracht doorgegaan na mn eerste wedstrijd.

Zo dan. Gelijk maar even een topper op je agenda. GO FOR IT GIRL. :D
 
Wow vet met Iron Man/Iron Maiden! Ben ook benieuwd hoe je er bij staat! :D
 
Super dat het zo goed gaat en die stijgende lijn met gewichten er weer inzit!

Tja.. bij groeien verdwijnt die wedstrijd shape.. maar je krijgt er veel voor terug! Droge massa! dus lekker bouwen!
Ben benieuwd hoe je er dan met die wedstrijd bij zal staan. :)
Ja..daarom neem ik het ook voor lief hoor. Het is wel fijn om weer te groeien. Gisteren na junkdag boven de 65 kg haha.

Zo dan. Gelijk maar even een topper op je agenda. GO FOR IT GIRL. :D
Is nog niet definitief.. moet ifbb toestemming vragen. Alleen nummer 1 op de flex mag zonder meer een B wedstrijd doen.

Wow vet met Iron Man/Iron Maiden! Ben ook benieuwd hoe je er bij staat! :D
Ik ben zelf ook benieuwd haha.

Ook een updaten foto is geen hele duidelijke. . Zal binnenkort eens kijken of iemand goede foto's kan maken. Kan ik ook t verschil zien met mn shape van voor de flex cup

20140206_203440.jpg
 
Bedankt voor de nek-hernia. Maarre lekker buff.
 
Bedankt voor de nek-hernia. Maarre lekker buff.
Buff valt ook wel mee hoor, dan moet ik nog wel een aantal kilo's erbij hebben.

Vandaag beetjes ziekjes aan het worden, keelpijn etc.
Wel grappig, ik ben de hele wedstrijdvoorbereiding niet ziet geweest, terwijl ik normaal altijd tijdens de winter wel een keer flink ziek wordt (astma). En zeker in de wedtsrijdvoorbereiding is je weerstand niet optimaal.

Maar dit jaar was voor het eerst in 13 jaar dat ik niet enorme last van mn astma heb gekregen. Dus nu neem ik dit beetje keelpijn wel even voor lief haha.

Zometeen nog even trainen en cardio en dan het hele weekend rust. Dan hoop ik dat ik maandag weer fris en fruitig ben :D

Ben sinds de wedstrijd wel slordiger geworden met mn vitamines, misschien dat dat er ook mee te maken heeft bedenk ik me net.
Mmmh..toch maar weer gaan nemen.
 
Oei neem wel je vita's hoor. Zijn zo belangrijk.Jij bent hardcore dus je hebt het dubbel en dwars nodig.
 
Beterschap meid! Je hebt een topprestatie neergezet op de Flexcup!
 
Beterschap! Andere kleur haar bij je volgende wedstrijd? ;)
 
Oei neem wel je vita's hoor. Zijn zo belangrijk.Jij bent hardcore dus je hebt het dubbel en dwars nodig.
Ja die ga ik weer netjes nemen.
Beterschap meid! Je hebt een topprestatie neergezet op de Flexcup!
Thanks. .vandaag ff op ibuprofen, thee met honing en van dat smeuïge smerige gorgelspul.

Beterschap! Andere kleur haar bij je volgende wedstrijd? ;)
denk het wel. Misschien paars/roze bikini en dito haar. Die kleur heb ik al wel eens gehad, dus misschien voor de wedstrijd nog eens. Voorlopig zit het groen er nog wel ff in.
 
Hier een vergelijking van de wedstrijd en nu. Niet de gelukkigste dag om een foto te maken. Naproxen, en ibu's achter de kiezen (vocht dus) en junkdag haha. Dikte op de onderrug lijkt in ieder geval wel beter.

20140215_172400.jpg
 
Vergelijking is duidelijk zichtbaar! je groeit~! en das echt niet alleen de meds.
Misschien moet ik nu ook maar een foto maken met die lading meds die k nu heb. :D
 
Vergelijking is duidelijk zichtbaar! je groeit~! en das echt niet alleen de meds.
Misschien moet ik nu ook maar een foto maken met die lading meds die k nu heb. :D
THanks, inmiddels weer een beetje beter?

Vandaag laatste dagje in bed en morgen ga ik denk ik weer aan het werk en trainen.
Vind het altijd zo lastig om lang genoeg uit te zieken, maar ik weet dat het beter is om me nog een dagje koest te houden dan nu te gaan werken en trainen.:mad:
 
THanks, inmiddels weer een beetje beter?

Vandaag laatste dagje in bed en morgen ga ik denk ik weer aan het werk en trainen.
Vind het altijd zo lastig om lang genoeg uit te zieken, maar ik weet dat het beter is om me nog een dagje koest te houden dan nu te gaan werken en trainen.:mad:

Lastig is dat he, beetje rust houden. Komt me bekend voor haha. Ik vind je rug duidelijk gegroeid echt netjes! Rust nog even lekker uit, meestal kom je dan altijd sterker terug!
 
THanks, inmiddels weer een beetje beter?

Vandaag laatste dagje in bed en morgen ga ik denk ik weer aan het werk en trainen.
Vind het altijd zo lastig om lang genoeg uit te zieken, maar ik weet dat het beter is om me nog een dagje koest te houden dan nu te gaan werken en trainen.:mad:
Idem hier... wordt ook rust aangeraden.. en dan? ik ben niet echt ziek.. gewoon pijn en onder de meds... dus toch maar werken want ja ta moet je thuis he.. heb dat al 4 dagen gedaan en ben er nog niet klaar mee....
Dus toch oppassen dat je niet te snel aan de bak gaat he!
 
Na 4 dagen ziek zijn gisteren weer voor het eerst getraind. Sommige oefeningen zelfs zwaarder :)

Vandaag gewogen in de gym en een kilo erbij. Vetpercentage is niet gemeten aangezien mijn trainer zo wel kon zien dat dat goed zat.
Heb ook nog aders over mijn schouders, borst etc als ik train. Dat zie je snel genoeg als die verdwijnen. In de bijlage een onduidelijke foto van gisteravond.

20140219_191628.jpg
 
wat een knappe prestatie hier heb jij zeg!
Groot verschil ook in die twee foto's. mooi!

Even een domme vraag, maar wat zijn meds?
 
Nice pic!!! het blijft goed gaan met je he!


@Sanne89
meds = medicijnen
 
Back
Naar boven