MuscleMeat

Bigger, Faster, Stonger......Log Naomi

Bezoekers in dit topic

Je staat er echt super bij! en top met je DL!! :thumb:
 
Wow flinke armen! Dat is wel een beetje mijn doel (al weet ik niet of dat met mijn bouw haalbaar is). Weet je eigenlijk ook hoeveel cm jou bicep (ontspannen) was voor het trainen en nu?
 
Ik was ook mega skinny vroeger. Alles kan als je maar doet wat je moet doen. Ik train 5 a 6 keer in de week en eet al meer dan 1,5 jaar compleet volgens het voedingsschema dat ik van mijn trainer krijg. Ik weeg ook alle maaltijden precies af.

Geen idee wat mijn biceps waren, vast ergens terug te vinden in mijn logje hier of in mijn oude contest logje.


Maar alles kan als je maar echt wilt. En ik ben ook nog lang niet waar ik wil zijn!
 
Ik zie nu al wel een flinke progressie, maar van mega skinny naar flinke armen is nog moeilijk voor te stellen :D Mijn bicep was 24,5 cm en nu 26,5 cm.

Ik geloof dat er ook wel veel in zit als je maar goed eet en consequent traint inderdaad!
 
Skinny me! 49 kg

49039d1392721068t-skinny-to-fit-fotos-vrouwen-gespierde-breinaald.jpg
 
Flink verschil inderdaad! Dat heb je mooi gedaan!
Maar je armen vielen wel mee wat skinny betreft:) Vandaag opnieuw gemeten, maar nu 27 cm dus. In het foto hoekje staat nog wel een foto hoe het was en hoe het nu is. Mag voor mij nog flink wat bij:)
 
Toch best vereerd met zo'n grote foto in flex magazine

IMG-20140328-WA0002.jpg
 
en terecht!!! mooi

(leuke naam ook trouwens ;))
 
Super. En dik verdient.
 
Mooie foto en lovende woorden in de Flex idd :thumb:
 
Heb de woorden nog niet gelezen. Moet de flex nog scoren. :)
 
Ga dat s heel snel doen da. De hele stapel ;)

Leuk compliment je foto's in zo'n blad!
 
Gaaf hoor dat je daar in staat!
 
Afgelopen week weer gemeten en gewogen (iedere 2 weken wegen, vet meten iets minder vaak om te voorkomen dat het tussen de oren gaat zitten). Weer zwaarder 62,3kg en vet 16,9% (ongeveer 25 mm met vierpuntsmeting bovenlijf)

Nu lekker aan het genieten van pizza's, ijsjes en andere lekkere dingen in Italië. Mis de rijst en kwark etc wel al, morgen weer naar huis en woensdag weer lekker trainen en "normaal eten". Ben goed uitgerust dus deze week ook maar meteen een nieuwe pr op de deadlift proberen vorige keer lukte 105kg na 3x100kg niet meer. Nu hopelijk wel!
 
Ijsjes zijn altijd goed voor PRs. Geniet ervan!
 
Dat klinkt goed!
en geniet van je ijsjes en lekkere eten!
 
Ijsjes zijn altijd goed voor PRs. Geniet ervan!
Thanks! Helaas geen PR op de deadlift. Gisteren is mn vriendin met ernstige astma klachten opgenomen in het ziekenhuis omdat normale medicatie niet hielp. Uiteindelijk met de ambulance naar het ziekenhuis. Gisteren wel getraind (moest van haar haha) maar geen focus op PR gehad, door de omstandigheden. Lange stang was ook bezet dus heb met dumbbels gedeadlift.

Dat klinkt goed!
en geniet van je ijsjes en lekkere eten!
ben weer strak op de voeding. Ook geen junkdag deze week, pas volgende week weer :)
 
Thanks! Helaas geen PR op de deadlift. Gisteren is mn vriendin met ernstige astma klachten opgenomen in het ziekenhuis omdat normale medicatie niet hielp. Uiteindelijk met de ambulance naar het ziekenhuis. Gisteren wel getraind (moest van haar haha) maar geen focus op PR gehad, door de omstandigheden. Lange stang was ook bezet dus heb met dumbbels gedeadlift.


ben weer strak op de voeding. Ook geen junkdag deze week, pas volgende week weer :)

Wat een vervelend bericht! Sterkte ermee, ik hoop dat ze er snel weer bovenop komt!
 
Back
Naar boven