Fitness Seller

Bigger, Faster, Stonger......Log Naomi

Bezoekers in dit topic

wow wat een verschil!
wat vorig jaar je bovenarmen waren, zo groot zijn je onderarmen nu.
om over je bovenarmen, schouders en benen nog maar te zwijgen: dat gaat rap!
 
Wat een verschil inderdaad! Prachtig om te zien wat je kan groeien in een jaar :) Dat motiveerd mij ook weer
 
Geweldig, prachtige foto's om te zien!!
Je bent echt lekker bezig, inspirerend :).
Keep us posted, kijk altijd uit naar een nieuwe update!
 
wow wat een verschil! wat vorig jaar je bovenarmen waren, zo groot zijn je onderarmen nu. om over je bovenarmen, schouders en benen nog maar te zwijgen: dat gaat rap!
Thanks! Voordat ik deze vergelijking had gemaakt dacht ik dat het wel mee zou vallen met de zichtbare progressie. Maar het altijd clean eten (behalve junkdag) het hele jaar door lijkt toch z'n vruchten af te werpen.

Wat een verschil inderdaad! Prachtig om te zien wat je kan groeien in een jaar :) Dat motiveerd mij ook weer
In een jaar kan je idd behoorlijk veranderen van fysiek! Hopelijk kan ik volgend jaar weer zo'n vergelijkingsfoto maken. Al zal de progressie wel steeds langzamer gaan.

Geweldig, prachtige foto's om te zien!! Je bent echt lekker bezig, inspirerend :). Keep us posted, kijk altijd uit naar een nieuwe update!
Danku! Ik zal jullie op de hoogte houden!
 
Volgens mij is de omtrek van je middel bijna even groot als die van je benen. Staat er goed bij!
 
Ziet er echt supergoed uit!
 
Wat zijn je benen gegroeid meid!! Schouders ook btw. Wat is je geheim ;)?
 
Wat zijn je benen gegroeid meid!! Schouders ook btw. Wat is je geheim ;)?
Een hele goede trainer, dag in dag uit als een autist volgens schema eten (ik denk dat ik off season op het werk 2x iets heb gegeten als iemand jarig was ofzo), altijd al je trainingen doen (regelmatig afwisselen in herhalingen en sets), regelmatig meten en wegen en je voeding daarop (laten) passen.


Oja en de "geheime" horrorbeenschema's van mij trainer iedere week weer met 100 motivatie tot een goed einde, al dan niet kotsend op de wc haha

Heel simpel eigenlijk.
 
Shit hey, dikke poten gekregen!
 
Een hele goede trainer, dag in dag uit als een autist volgens schema eten (ik denk dat ik off season op het werk 2x iets heb gegeten als iemand jarig was ofzo), altijd al je trainingen doen (regelmatig afwisselen in herhalingen en sets), regelmatig meten en wegen en je voeding daarop (laten) passen.


Oja en de "geheime" horrorbeenschema's van mij trainer iedere week weer met 100 motivatie tot een goed einde, al dan niet kotsend op de wc haha

Heel simpel eigenlijk.

Zeker respect hoor!

Je trainingen en voedingsschemas mag je zeker ook niet posten van je trainer.
 
Zeker respect hoor! Je trainingen en voedingsschemas mag je zeker ook niet posten van je trainer.

Nee helaas, anders zou het ook niet meer zijn geheim zijn hè.:p
 
Goeie progressie zeg! Heel nice!
 
2 weken geleden eerste kleine aanpassingen gekregen in mn voedingsschema. Afgelopen vrijdag weer gemeten en gewogen. 1,5 eraf (nu 16,4%) en gewicht was 600 gram minder maar dit was smorgens en normaal weeg ik 's avonds. Mn trainer en ik waren dus tevreden! Hopelijk over twee weken in de 15-laag met weinig gewicht verliezen.

Ben benieuwd wat de nieuwe aanpassingen gaan doen.
 
Dat gaat goed! 1,5 in 2 weken. Dat moet je dan wel lukken om rond de 15% te zijn met 2 weken.
Echt super!
 
Je gaat echt lekker!
Nieuwsgierig naar hoe het er over twee weken voor staat..!
 
Gaat goed zeg. Prima aanpak dus. Blijft altijd zoeken en wat werkt dat werkt. Top.
 
Nog een paaaaaaaaaar dagen!!!! Spannend!!!

Zijn er nog DBB'ers die naar de Iron komen a.s. zondag?

De laatste loodjes wegen toch wel weer het zwaarst, in de afgelopen drie weken is ook nog eens mn oma (mn grote voorbeeld) overleden, de week erna de oma van mn meisje. Helpt allemaal niet echt mee.
Ik zal fotos posten na de wedstrijd, van de laatste weken voorbereiding etc...
 
Spannend inderdaad! Zet hem op! Ik kan er niet bijzijn maar wens je alle succes! JIj gaat daar knallen!

Maar wat een tegenvallers allemaal... :( zal het nog zwaarder maken dan het al is. Gecondoleerd meid.. en heel veel sterkte.
 
Spannend zet hem op, gecondoleerd
 
Back
Naar boven