SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Afgelopen week weer gemeten en gewogen (iedere 2 weken wegen, vet meten iets minder vaak om te voorkomen dat het tussen de oren gaat zitten). Weer zwaarder 62,3kg en vet 16,9% (ongeveer 25 mm met vierpuntsmeting bovenlijf) Nu lekker aan het genieten van pizza's, ijsjes en andere lekkere dingen in Italië. Mis de rijst en kwark etc wel al, morgen weer naar huis en woensdag weer lekker trainen en "normaal eten". Ben goed uitgerust dus deze week ook maar meteen een nieuwe pr op de deadlift proberen vorige keer lukte 105kg na 3x100kg niet meer. Nu hopelijk wel!
Hi Sanne...bij deze welkom weer
Hier weer even een korte update. Vorig jaar trainde ik eigenlijk altijd 6x per week, nu heb ik dat teruggeschroefd naar 4x per week. Omdat ook m'n meisje thuis aandacht verdient en we druk zijn met het opzetten van ons eigen bedrijfje.
Maar het lijkt alsof meer rust me goed doet, ik groei gestaag door en mn body fat blijft onder controle op het oog gezien. Laatste meting was het 15,9% ik hoop nog steeds rond die koers te zitten.
Door alle wedstrijden die nu gaande zijn en teamgenoten (team janny barents) die het goed doen begint het wel te kriebelen, maar ik weet dat ik echt even een jaar of 2 moet gaan bouwen om met de beste mee te kunnen. Ik mis gewoon nog massa voor de B en A klasse. En groeien heeft nu eenmaal tijd nodig, dus die moet ik het ook gewoon gaan geven (alleen duurt dat voor mn gevoel soms wel verrekte lang haha)

)