Fitness Seller

Bigger, Faster, Stonger......Log Naomi

Dat zijn heftige tijden.. Gecondoleerd en sterkte..

Benieuwd dadelijk naar de foto's, je laat je niet uit het veld slaan! Zet hem op, de laatste loodjes, knallen!!!

zet m op he!! Ben benieuwd naar de foto's :)

• Topic Starter Topic Starter
Hierbij alvast 1 foto (van xxl nutrition website), ik ben helaas 4de geworden, maar ben super blij met de progressie die ik heb gemaakt tov vorig jaar samen mn mijn trainer Janny Barents. Ik ben een stuk voller en ronder en mn benen zijn scherper. Nu gewoon weer volop bouwen om over een jaar of 2 ofzo keihard terug te komen.

IronMan vergelijkingen.jpg

Hierbij nog een paar foto's
Trainer: Janny Barents

nikki208.jpg

nikki156.jpg

nikki212.jpg

je staat er mooi bij zeg! je rug, je armen, je buik vooral: super!!!

mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi!!!!!
4.png

Echt zo super mooi!
Je hebt een top prestatie neergezet!

Gefeliciteerd, super gedaan!!

mooi hoor!

Super!!

Dankje!!!!! Vandaag weer voor het eerst even getraind, heerlijk om weer die gewichten in mn handen te hebben. Merk meteen dat ik 10x sterker ben dan tijdens de laatste trainingen, die waren echt drama haha.. nu lekker bouwen en zwaarder worden en vetpercentage onder controle houden op 16 a 17 procent denk ik. Net als afgelopen jaar.

Om de een of andere reden was ik blijkbaar niet meer geabonneerd op je logje :/.
Maare.. Fijn om te zien dat je dus nog wel actief logt! Je staat er mooi bij! :)

Hi Sanne...bij deze welkom weer :)

Hier weer even een korte update. Vorig jaar trainde ik eigenlijk altijd 6x per week, nu heb ik dat teruggeschroefd naar 4x per week. Omdat ook m'n meisje thuis aandacht verdient en we druk zijn met het opzetten van ons eigen bedrijfje.
Maar het lijkt alsof meer rust me goed doet, ik groei gestaag door en mn body fat blijft onder controle op het oog gezien. Laatste meting was het 15,9% ik hoop nog steeds rond die koers te zitten.

Door alle wedstrijden die nu gaande zijn en teamgenoten (team janny barents) die het goed doen begint het wel te kriebelen, maar ik weet dat ik echt even een jaar of 2 moet gaan bouwen om met de beste mee te kunnen. Ik mis gewoon nog massa voor de B en A klasse. En groeien heeft nu eenmaal tijd nodig, dus die moet ik het ook gewoon gaan geven (alleen duurt dat voor mn gevoel soms wel verrekte lang haha)

Progression 2015.jpg

Das inderdaad wel even omschakelen met minder trainen en een eigen bedrijfje.
Maar je ziet dat het niet ten kostte gaan van je groei in ieder geval. Soms kan rust gewoon enorm veel goed doen.
Je hebt echt zoveel progressie gemaakt. Kan me voorstellen dat het kriebelt.
Maar nu eerst bouwen en dan knallen. Denk echt wel dat dat je gaat lukken!

Succes met jullie bedrijfje en het trainen. :)

Afgelopen week weer gemeten en gewogen (iedere 2 weken wegen, vet meten iets minder vaak om te voorkomen dat het tussen de oren gaat zitten). Weer zwaarder 62,3kg en vet 16,9% (ongeveer 25 mm met vierpuntsmeting bovenlijf) Nu lekker aan het genieten van pizza's, ijsjes en andere lekkere dingen in Italië. Mis de rijst en kwark etc wel al, morgen weer naar huis en woensdag weer lekker trainen en "normaal eten". Ben goed uitgerust dus deze week ook maar meteen een nieuwe pr op de deadlift proberen vorige keer lukte 105kg na 3x100kg niet meer. Nu hopelijk wel!

Gebruik je straps of lifting grippers, wellicht is dat aan te raden?

Ja die gebruik ik wanneer t nodig is. Soms gaat een gewicht ook tussen mn oren zitten, en dan lukt het ineens niet meer.

Je gaat nog steeds goed zo te zien. En met 4x per week kom je er ook wel;) groeien die 2 jaar en laat ze dan maar wat zien.
Tijd voor elkaar is ook belangrijk en samen jullie bedrijfje opzetten :heart: mooi stel ;)

Hi Sanne...bij deze welkom weer :)

Hier weer even een korte update. Vorig jaar trainde ik eigenlijk altijd 6x per week, nu heb ik dat teruggeschroefd naar 4x per week. Omdat ook m'n meisje thuis aandacht verdient en we druk zijn met het opzetten van ons eigen bedrijfje.
Maar het lijkt alsof meer rust me goed doet, ik groei gestaag door en mn body fat blijft onder controle op het oog gezien. Laatste meting was het 15,9% ik hoop nog steeds rond die koers te zitten.

Door alle wedstrijden die nu gaande zijn en teamgenoten (team janny barents) die het goed doen begint het wel te kriebelen, maar ik weet dat ik echt even een jaar of 2 moet gaan bouwen om met de beste mee te kunnen. Ik mis gewoon nog massa voor de B en A klasse. En groeien heeft nu eenmaal tijd nodig, dus die moet ik het ook gewoon gaan geven (alleen duurt dat voor mn gevoel soms wel verrekte lang haha)

Ik moet nu van 6 x trainen naar 5 x, hopelijk heeft die extra rust voor mij ook een positieve invloed!

Dat groeien duurt indd echt lang. Dingen waar ik weinig aandacht aan snel lijken wel snel vooruit te gaan, maar die schouders duren wat langer. Maar goed, zolang er progressie in zit gaat t prima natuurlijk:)

Waar moet je qua massa op focussen? Qua benen zie je er echt al top uit!! (rest ook hoor:))

Vooral wijdte en dikte van de rug..maar alles moet nog groeien hoor. Benen ben ik zelf ook wel blij mee, die worden dan ook tot huilens en kotsens toe getraind.

Lees laatste tijd wat meer mee... En zal snel eens een topic aanmaken, maar kon niet laten te reageren na t (deels) lezen van je blog...

Damn... respect voor velen van jullie, maar wat n goede foto's van je wedstrijd. Zo knap gedaan!
Mooi voorbeeld voor moi... haha alleen dan zonder podium ;)

Zo fijn om te lezen dat grote benen hier gewaardeerd worden en hoe jullie met elkaar omgaan. Ipv het haat en nijd gedoe binnen de gym....

Ik ga je volgen! Motivatie it is!

Terug
Naar boven