MuscleMeat

Bigger, Faster, Stonger......Log Naomi

Bezoekers in dit topic

De begeleiding van mensen is iets wat zij voor het grootste deel op zich zal nemen omdat ze ook de studie in die richting gedaan heeft/mee bezig is. Zij kan trainingen etc onderbouwen met opgedane kennis is ben meer ervaringsdeskundige en weet dingen doordat ik ze zelf heb opgezocht etc
Dat is toch perfect. Zo vullen jullie elkaar mooi aan. :)
 
Afgelopen week weer gemeten en gewogen door mijn trainer. Eindelijk weer in de 63, 63,3kg om precies te zijn met 16,9% vet. Vergeleken met 2 maand gelede is dat 1kg erbij op precies hetzelfde vetpercentage. We zijn dus nog steeds erg tevreden hoe het gaat.

Ik zag toevallig vrijdag dat 29-6-2012 ik mijn eerste trainingsschema van mijn trainer heb gekregen, dus ik train er nu bijna 2 jaar. Mijn eerste meting en weging was op 30-6-2012, toen woog ik 56,9 met 18,5% vet. Ondertussen dus 6,4kg zwaarder en een lager vetpercentage, dus gelukkig aardig wat pure spiermassa gewonnen (ongeveer 7,5kg op basis van bovenstaande cijfers). Natuurlijk gaat de opbouw van spiermassa nu langzamer dan in het begin, maar zolang de weegschaal en de spiegel vooruitgang tonen ben ik Happy!!

Nieuwe week is begonnen, dus net zoals altijd weer vol aan de bak vandaag (na het voetbal :P)
 
Dat zijn mooie resultaten Naomi!
 
Nice results.
 
Afgelopen week weer gemeten en gewogen door mijn trainer. Eindelijk weer in de 63, 63,3kg om precies te zijn met 16,9% vet. Vergeleken met 2 maand gelede is dat 1kg erbij op precies hetzelfde vetpercentage. We zijn dus nog steeds erg tevreden hoe het gaat.

Ik zag toevallig vrijdag dat 29-6-2012 ik mijn eerste trainingsschema van mijn trainer heb gekregen, dus ik train er nu bijna 2 jaar. Mijn eerste meting en weging was op 30-6-2012, toen woog ik 56,9 met 18,5% vet. Ondertussen dus 6,4kg zwaarder en een lager vetpercentage, dus gelukkig aardig wat pure spiermassa gewonnen (ongeveer 7,5kg op basis van bovenstaande cijfers). Natuurlijk gaat de opbouw van spiermassa nu langzamer dan in het begin, maar zolang de weegschaal en de spiegel vooruitgang tonen ben ik Happy!!

Nieuwe week is begonnen, dus net zoals altijd weer vol aan de bak vandaag (na het voetbal :P)
Wow, dat is goed zeg. Ik zou het niet kunnen, 7,5 kg aankomen.
 
Je gaat echt lekker! Mooi voorbeeld voor me. :)
 
Deze week weer gemeten, weer 400 gram zwaarder bij hetzelfde vetpercentage. Ik woog nu 63,7. .dus ik denk dat de 64 kg zoals gehoopt nog binnen handbereik ligt voordat de wedstrijdvoorbereiding start (3de week september)

Hierbij ook een progressie foto van mm benen. Ze lijken zo te zien behoorlijk gegroeid te zijn en t vetpercentage valt mee, gezien t feit de januari foto pas kort na de wedstrijd is genomen.

20140719_081809.jpg
 
Dit is de goede foto met datums :)

IMG_20140719_082154.jpg
 
Je hams zijn giga gegroeit zeg. Goed te zien. Je quads ook hoor, maar volgens mij in verhouding minder dan je hammetjes. Top meid.
 
aardig verschil zeg! goed bezig.
 
Zonder de data was het ook gewoon zeeeeer goed te zien!
Echt super om te zien hoe jij doorgroeit!
 
Goed hoor!
En je kijkt ook zo lief op die foto!
 
Danku allen! @mma freak..Dat lelijke gezicht komt doordat ik altijd heel erg tril in me goed moet concentreren
 
Zometeen ff schouders buik en kuiten trainen. Kuiten blijf ik een lastige spiergroep vinden, na benen vergeet ik ze vaak en los trainen voelt vreemd samen met schouders ofzo. Maarja ik zal ze toch moeten trainen anders wordt het nooit wat.

Nog 4 weken dan heb ik 3 weken vakantie waarvan ik er waarschijnlijk 2 op vakantie ben. Even het lichaam 2 weken rust geven voordat we de voorbereiding in gaan knallen. Ik hoop door te zwemmen op vakantie en wel een beetje op de voeding te Letten ik niet boven de 17 procent uitkom.

Nu ff schouders trainen.

IMG_20140724_010946.jpg
 
Ziet er goed uit hoor! Ik benieuwd hoe je erbij staat op met je wedstrijd!
 
Mooie foto weer! je gaat echt goed!
 
Komt vast goed in je vakantie;)
 
Back
Naar boven