martinnoppert
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 764
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 116kg
- Vetpercentage
- 12%
Nieuw logje even aangemaakt. Lastig een logje van Yeremy.
log naam re-come back.
Tja alweer een terugkomst.
Vanaf eind april, koningsdag weer aan het trainen dus na een jaar niets te hebben gedaan en een volgelopen obesi/pens.
Mee laten slepen door anderen om weer te gaan trainen en voor een wedstrijd te gaan na weer een jaar massa verlies en megapens op een dikke 30%.
Inmiddels is daar ruim de helft vanaf dus no problem, cutten in je bf% is niet zo moeilijk. Mensen maken het vaak te moeilijk en moeilijker dan het is.
Gewichten zijn nog steeds niet echt spannend te noemen.
Gewicht was verleden week gedropt, was ik niet blij mee. Voelde al dat ik wat kleiner en platter werd dus moest ff bijvoeden. Alles is nu weer aan het opbollen.
Moet alleen even opletten met mijn rechter triceps lange kop ws een beetje schade dr in.
Vandaag meegetraind met een trainee van me, eenvoudig schema. Alleen deed ik alles 4 x 12-15
Schema is minder uitgebreid dan ik zelf normaal altijd pak maar trainde wel lekker weg.
Wide grip latpull down 4 x 8
straigth arm pull down rope 4 x 8
deadlift 4 x 8
cable row wide grip 4 x 8
facepulls rope 4 x 8
dumbell reverse fly4 x 8
biceps hammercurls 4 x 8
biceps barbell curls 4 x 8
log naam re-come back.
Tja alweer een terugkomst.
Vanaf eind april, koningsdag weer aan het trainen dus na een jaar niets te hebben gedaan en een volgelopen obesi/pens.
Mee laten slepen door anderen om weer te gaan trainen en voor een wedstrijd te gaan na weer een jaar massa verlies en megapens op een dikke 30%.
Inmiddels is daar ruim de helft vanaf dus no problem, cutten in je bf% is niet zo moeilijk. Mensen maken het vaak te moeilijk en moeilijker dan het is.
Gewichten zijn nog steeds niet echt spannend te noemen.
Gewicht was verleden week gedropt, was ik niet blij mee. Voelde al dat ik wat kleiner en platter werd dus moest ff bijvoeden. Alles is nu weer aan het opbollen.
Moet alleen even opletten met mijn rechter triceps lange kop ws een beetje schade dr in.
Vandaag meegetraind met een trainee van me, eenvoudig schema. Alleen deed ik alles 4 x 12-15
Schema is minder uitgebreid dan ik zelf normaal altijd pak maar trainde wel lekker weg.
Wide grip latpull down 4 x 8
straigth arm pull down rope 4 x 8
deadlift 4 x 8
cable row wide grip 4 x 8
facepulls rope 4 x 8
dumbell reverse fly4 x 8
biceps hammercurls 4 x 8
biceps barbell curls 4 x 8

). Die hartproblemen lijken me er behoorlijk inhakken, kan je alles nog? Gezondheid voorop!