XXL Nutrition

Bindweefselmassage?

Bezoekers in dit topic

Miss H

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
21 nov 2009
Berichten
5.597
Waardering
733
Lengte
1m73
Massa
69kg
Vetpercentage
19%
Haii,

Even een vraagje..heeft iemamd hier ervaring met bindweefselmassage??
T schijnt vrij pijnlijk te zijn maar wel heel goed..vooral om cellulites te verminderen..de massage zorgt dat de afvalstoffen makkelijker je lichaam kunen verlaten..
Dus i wonder..iemand hier wel s ervaring mee gehad??
 
wil het weleens proberen....:o
 
denk dat het het zelfde is als wat ik maandelijks krijg.

je vel word zeg maar opgetrokken en gemasseerd redelijk pijnlijk ja.
 
Ik heb zoiets ooit op tv gezien, schijnt veel te doen qua cm's, maar geen idee waar of hoe. Wel vrij pijnlijk heb ik onthouden.
 
Alleen vrij pijnlijk word onthouden..:p maar voegt t wat toe, that's the question..pijn ok..maar als t nog eens niks doet...:rolleyes:
Porterhouse, waarvoor heb jij bindweefsel massage?? ben benieuwd gewoon hoor..
 
Alleen vrij pijnlijk word onthouden..:p maar voegt t wat toe, that's the question..pijn ok..maar als t nog eens niks doet...:rolleyes:
Porterhouse, waarvoor heb jij bindweefsel massage?? ben benieuwd gewoon hoor..

Van de buikmassage die ik heb gezien op tv scheen het wel enkele cm's te kunnen schelen qua buikomvang. Waren vooral slanke vrouwelijke sterren die dat deden (uit Amerika), weet niet meer welke sterren...
 
Alleen vrij pijnlijk word onthouden..:p maar voegt t wat toe, that's the question..pijn ok..maar als t nog eens niks doet...:rolleyes:
Porterhouse, waarvoor heb jij bindweefsel massage?? ben benieuwd gewoon hoor..
Op aanvraag, moet het zelf betalen. het is pijnlijk maar je voelt je de volgende dag beter. ik ben nu 38 en ben denk ik daardoor ook meer onderhoudsvet kwijt.
wat op latere leeftijd wat moeilijker is weg te krijgen.
 
Op aanvraag, moet het zelf betalen. het is pijnlijk maar je voelt je de volgende dag beter. ik ben nu 38 en ben denk ik daardoor ook meer onderhoudsvet kwijt.
wat op latere leeftijd wat moeilijker is weg te krijgen.

Ahh op die manier..hmm misschien toch iets om over na te denken..dank je wel..
 
Klinkt idd wel interessant, enig idee waar zoiets gedaan wordt?
 
Alleen vrij pijnlijk word onthouden..:p maar voegt t wat toe, that's the question..pijn ok..maar als t nog eens niks doet...:rolleyes:
Porterhouse, waarvoor heb jij bindweefsel massage?? ben benieuwd gewoon hoor..

Effectieve massages zijn niet ontspannend haha. Maar bij diverse schoonheidssalons geven ze het ook . Misschien dat je een Thaise massage salon in de buurt hebt (die de behandeling ook heeft ) want die kunnen er ook wat van :o.
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
ok thnks allemaal..als ik straks weer wat geld gespaard heb..ga ik mij er miss wel aan wagen..
 
en waag je er vooral ook aan om ons daarna te informeren ;)
 
en waag je er vooral ook aan om ons daarna te informeren ;)


Hahaha uiteraard...hoewel mijn manneje alweer schreeuwt dat t de grootste onzin is..dus backup van zijn kant hoef ik niet te verwachten helaas hahaha
 
Ik was laatst aan het zoeken naar info over behandelingen van verslapte huid en striae op de buik (na zwangerschappen) en kwam ook oa bij bindweefselmassage uit. De Bergmann kliniek doet he.t Ik heb volgende week woensdag een (gratis) intake, dus dan weet ik er meer over.
 
Ik was laatst aan het zoeken naar info over behandelingen van verslapte huid en striae op de buik (na zwangerschappen) en kwam ook oa bij bindweefselmassage uit. De Bergmann kliniek doet he.t Ik heb volgende week woensdag een (gratis) intake, dus dan weet ik er meer over.

oh spannend, graag een update als je geweest bent please...;)
 
Als het tegen straie helpt dan ga ik het ook zeker proberen :D
Ik kijk uit naar je update :D
 
Back
Naar boven