Chast
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 814
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DitDenk dat het ook juist van refeeds kan komen, met honger iifym boodschappen doen en dan wordt het meer en meer alles wat maar lekker is.

Nemen jullie wel een eetlust onderdrukkende fatburner?
Verder heb ik zelf de koelkast vol komkommers en zakken wortelen liggen. Als ik vreetkick krijg dan ga ik eerst die weg werken, meestal is mijn maag dan al dermate gevuld dat de honger even weg is.
Verder kan je na een hele dag bingen van 5-10 k kcals die dag erna bij wijze van 500 kcals eten, dan zit je ook wel weer ff ok.
Heb wel het idee dat het bij sommige hier echt extreem tussen de oren zit. 'The forbidden fruit must be tasted', maak het minder forbidden.
Nemen jullie wel een eetlust onderdrukkende fatburner?
Verder heb ik zelf de koelkast vol komkommers en zakken wortelen liggen. Als ik vreetkick krijg dan ga ik eerst die weg werken, meestal is mijn maag dan al dermate gevuld dat de honger even weg is.
Verder kan je na een hele dag bingen van 5-10 k kcals die dag erna bij wijze van 500 kcals eten, dan zit je ook wel weer ff ok.
Heb wel het idee dat het bij sommige hier echt extreem tussen de oren zit. 'The forbidden fruit must be tasted', maak het minder forbidden.
Beste rob.. uit deze en je voorgaande post merk ik dat je niet helemaal snapt waar het probleem zit.
Het is niet zomaar een vreetkick, maar een drang naar eten wat de hele dag / lange periode door je hoofd spookt. Het is niet zo dat je dan maar even een zak wortelen op eet en het probleem voorbij is.
En honger onderdrukkende fat burners en 500 kcal compensatie, really? Het gaat er om wat de oorzaak van het probleem is, en dat ligt vaak iets dieper dan zomaar wat stevige trek. Het is aardig van je dat je probeert mee te denken, maar je snapt het probleem blijkbaar niet helemaal.

Sluit ik me bij aan.. Ik eet gewoon wat ik lekker vind en zorg dat het past. Dat je concessies moet doen is natuurlijk logisch, maar full r*tard op alleen kip rijst broccoli en witvis slaat natuurlijk helemaal nergens op. Ik vreette brood voor ik begon met sporten en ik doe dat nu nog steeds, belachelijk veel zelfs.. Per week toch al snel 2KG brood... Reken uit je kcal.. Anyway ik vind het lekker en waarom zou ik het dan links laten liggen. Als ik frisdrank wil drinken met suiker, dan eet ik wat minder brood.. etc.
Ik ben hier niet om je probleem op te lossen overigens, enkel om te laten zien dat je ook groot kunt worden op voedsel dat je gewoon lekker vind. Zoals Rob zegt, loosen the f**k up!
Man man man, als je het zo goed weet allemaal, doe er dan wat aan.. Iedereen komt je hier advies geven, probeert zich in te leven. Maar zoals het nu overkomt weet je het zelf allemaal veel beter en maak je het probleem veel groter dan het is.. Het komt nu allemaal wat aandachtshoerig over en weet je, ga naar een psycholoog als je er echt zo mee zit..![]()
Waar weet ik het beter dan? Hetgeen waar ik benieuwd naar ben is wat een dergelijke drang/prikkel kan veroozaken. Je kunt wel roepen loosen up, vreet gewoon wat je wilt.. maar dat is ook niet echt iets waar we wat aan hebben..