AndroidHealthClinic

binnen 24 uur weer trainen

adriaanse

Cool Novice
Waardering
0
zomma een vraagje, als je nou maandag je biceps train, en je voel de volgende dag niet veel, zou je ze dan niet weer gelijk kunnen pakken, zodat je ze woensdag echt goed voelt?

lijkt mij van niet. ongeacht of je het voelt of niet moeten je spieren herstellen en hiervoor moet je minimaal 48 uur aanhouden. Eenvoudig he!

nee want dan zijn ze idd nog aan het herstellen. het ontbreken spierpijn wil niet zeggen dat je ze dan weer moet aanpakken.

2 kilootjes hoger ? ligt er maar net aan hoe (lang) je al traint

Duw gewoon je prestaties tegen je limiet en houdt 48 uur rust. Als je van jezelf weet dat je goed hebt getraint is de spierpijn als bevestiging voor je harde overbodig!!

nou hoeft niet altijd, soms heb ik aardig gemaxed maar niet echt spierpijn.
je hebt het eerder als je een andere oefening doet of de beweging net iets anders hebt gemaakt.

Gewoon 48 uur wachten, spieren groeien ook als je ze niet voelt, en anders als je pecht hebt kom je er na een tijdje wel achter.

@shutterspeed:

ja dat komt me bekend voor, soms verwacht ik na een heel zware training flinke spierpijn en voel ik nauwelijks iets! andersom komt ook voor!

het ergste was toen ik voor de eerste keer sinds een paar weken weer flyes deed. oeioeioei

probeer eens een trainingspartner te zoeken die verstand van zaken heeft en jou keer op keer over je dode punt heen brengt....dan weet je ook gelijk wat echt spierpijn hebben inhoudt....

Terug
Naar boven