Fitness Seller

Binnen/Boven-kant borst loopt zwaar achter?

Gast 68610

Cool Novice
uitgeschakeld
Waardering
4
Hoi,

heb net getraint en stond nog eens voor de spiegel :superdude:
en toen viel mij op dat het wel leek alsof ik een deuk in mn borst had
, dus dat wil zeggen dat het leek alsof ik een zwaar onderontwikkelde binnen of bovenkant borst heb...?

Hier wat foto's
j0wgp5.jpg

8wmy2v.jpg

Ben ik mezelf nu aan het gekmaken of is het echt zo erg?
Heb deze spiergroepen namelijk nooit erg goed behandelt heb ik ook het idee, meestal voor borst alleen chest press machine, bankdrukken en dumbbell press...

bedankt alvast

Je borst is gewoon nog klein, en je binnenborst kan je niet trainen. Ben je trouwens aangevalle door je kat ? of zijn dat striemen op je schouder :O

• Topic Starter Topic Starter
Dat zijn inderdaad striemen ja :P
ging hard toen ik net begon, zonde hè
En is het niet zo dat je met oefeingen zoals dumbbell fly's je meer richt op de binnenkant?
En dan een oefening als schuin bankdrukken op de bovenkant?

Er hangt nogal wat vet rond je borststreek.

Weet ik :P
Ben vandaag maar aan het cutten geslagen, werd hoogtijd

Je borst is gewoon nog klein, en je binnenborst kan je niet trainen. Ben je trouwens aangevalle door je kat ? of zijn dat striemen op je schouder :O

Ik zat ook al te kijken naar die krassen.
Volgens mij is dat striae.
Wat betreft je borst ,die is zich gewoon normaal aan het ontwikkelen(vanaf de onder- buitenkant naar de boven- binnenkant toe).
Hoe meer massa je krijgt hoe voller het wordt ,alhoewel de binnen-bovenkant altijd een ''platter'' gedeelte blijft.

hier heb ik ook last van, maarja gewoon door trainen en dan zal het allemaal wel rechttrekken.
Je kan overigens niet gericht op binnenkant-borst trainen.

Ik zat ook al te kijken naar die krassen.
Volgens mij is dat striae.
Wat betreft je borst ,die is zich gewoon normaal aan het ontwikkelen(vanaf de onder- buitenkant naar de boven- binnenkant toe).
Hoe meer massa je krijgt hoe voller het wordt ,alhoewel de binnen-bovenkant altijd een ''platter'' gedeelte blijft.
Dat mag geloof ik al geen striae meer heten, 't is in zo'n vergevorderde staat dat het echte groeistriemen zijn. Weet je toevallig of hier nog wat tegen te doen is, mooi is anders namelijk;
5p543k.jpg

Striae is niets dat echt helpt.
Binnenkant borst kan je niet afzonderlijk trainen.
Bovenkant borst wel door incline oefeningen te doen.

Maar ik zou me geen zorgen maken, je borst ontwikkelt normaal.
Heeft gewoon veel meer spiermassa nodig.

Je borst is niet groot genoeg,, binne borst huhhh ??? als je borst groter is dan zie je het vanzelf ;)

Je borst is niet groot genoeg,, binne borst huhhh ??? als je borst groter is dan zie je het vanzelf ;)
Borst is nooi groot genoeg imo :P
maar ben volgas aan de gang, ben nu sowieso blij dat ik niks fout doe :P

---------- Toegevoegd om 23:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:17 ----------

Striae is niets dat echt helpt.
Binnenkant borst kan je niet afzonderlijk trainen.
Bovenkant borst wel door incline oefeningen te doen.

Maar ik zou me geen zorgen maken, je borst ontwikkelt normaal.
Heeft gewoon veel meer spiermassa nodig.
En vind jij dan dat bovenkant borst in verhouding achter loopt met de rest?

uhm met dit fysiek cutten? zou eerst nog eventjes gaan doorbulken (wel clean zodat je niet veel verder in bf stijgt), nog veel te weinig spiermassa om te gaan cutten.
Weet ik, maar wil er van de zomer ook wel redelijk uit zien natuurlijk!
Ben bang dat ik dat niet ga redden als ik nu nog door ga met bulken.
+ krijg altijd zo'n vieze onderkin
Ben van plan rond de zomer op ongeveer 11% te staan, dat vast te houden en dan daarna te cleanbulken :superdude:

Lol...

Binnenkant borst loopt achter en dan met zo'n fysiek aankomen, en dan ook nog gaan cutten. :roflol:

mja als je nu op 11 % gaat staan ben je bijna een skelet, zie het als een investering gewoon even jaartje doorbulken om volgend jaar er ripped met een stuk meer spiermassa bij te staan in de zomer.

Ik zie niet zoveel raars, maar als je nu gaat cutten moet je niet verwachten dat er wat moois onder vandaan komt, daarvoor heb je te weinig massa. Ik zou cleanbulken, borst 1x p/w keihard afmatten en dan moet het wel goedkomen lijkt me. Maar waar tover je trouwens al die kilo's vandaan, ik zie ze niet of heb je soms erg dikke poten?

Terug
Naar boven