AndroidHealthClinic

Binnen/Boven-kant borst loopt zwaar achter?

• Topic Starter Topic Starter
Ik zie niet zoveel raars, maar als je nu gaat cutten moet je niet verwachten dat er wat moois onder vandaan komt, daarvoor heb je te weinig massa. Ik zou cleanbulken, borst 1x p/w keihard afmatten en dan moet het wel goedkomen lijkt me. Maar waar tover je trouwens al die kilo's vandaan, ik zie ze niet of heb je soms erg dikke poten?
Dat begrijp ik, verwacht heus geen wonderen!
En heb niet extreme poten in vergelijk met de rest voor me gevoel, ben wel erg zwaar, ben ik met je eens.... Waar ik het allemaal laat is mij ook een raadsel :p

Oke, goed dat je realistisch blijft.
Ik zou alleen cutten als je echt van plan bent om er een dirty mega-bulk tegen aan te gooien, waarbij je dus ook veel vet gaat bijkomen. Dan kun je die bulk wat langer volhouden zonder extreem vadsig te worden. Als je van plan bent te gaan cleanbulken dan zie ik het nut van cutten niet in, is meer tijdverspilling dan waarin je geen spieren opbouwt imo.:rolleyes:

Hoeveel bank je ?

Gast je hebt amper massa, en je loopt nou al te janken dat een gedeelte achterloopt.
Je kunt bovenkant borst extra aanpakken .

Enne cutten zou onzinnig zijn met zo''n toestand.

Laatst bewerkt:
Niet gaan cutten ! Clean bulken zou ik doen als IK jou was.

Veel mensen zijn geobsedeerd door "te veel vet" maar dat is nou eenmaal het proces om groter te worden.

lekker doortrainen, borst groeit wel...

good luck!

bulken ouwe

wel schoon, dus zoveel mogelijk, en enkel:
rijst, brinta, havermout, kip, vis, whey, ei, melk

aansteller. ga trainen man

Dat mag geloof ik al geen striae meer heten, 't is in zo'n vergevorderde staat dat het echte groeistriemen zijn. Weet je toevallig of hier nog wat tegen te doen is, mooi is anders namelijk;
5p543k.jpg

Zo ,daar zitten inderdaad flinke striemen man!
Bij het kruidvat hebben ze 'bio-oil' voor een euro of 11 dacht ik.
Of dat het werkt weet ik niet ,het is meer preventief want die striemen die je al hebt gaan nooit meer weg,ze kleuren alleen wat bij.

ik heb ook van zulke dikke straie bij mijn triceps-schouder is k*t maarja so be it.

Gewoon nog wat langer trainen, dan komt het wel in orde ;)
En de striae, gewoon fier zijn dat je die hebt; komt toch door hard te trainen :p

Hoezo kun je de buitenkant, bovenkant en binnenkant niet trainen en wachten op de massa?

je moet als volgt te werk gaan:
eerst dippen
daarna Decline DB Press
gevolgd door Decline DB Flyes

Incline DB Press
Incline Flyes
Smalle grip Bench Press
Bench Press

Geloof me maar. Als je dit een tijdje volgt is alles mooi rond.

Terug
Naar boven