MuscleMeat

Binnenkort ook powerlifters op de loopband?

Bezoekers in dit topic

Gestopt? Nee, ben bezig aan come back :)

Trouwens ik zei dat ik eht al zo 5 jaar doe dus ook tijdens mijn topjaren ;):)

En dat verzuren ben ik het niet helemaal mee eens, want dat wil zeggen dat je in een verkeerde hartslagzone aan het trainen bent.
 
olav zei:
Gestopt? Nee, ben bezig aan come back :)

Trouwens ik zei dat ik eht al zo 5 jaar doe dus ook tijdens mijn topjaren ;):)

En dat verzuren ben ik het niet helemaal mee eens, want dat wil zeggen dat je in een verkeerde hartslagzone aan het trainen bent.
Welke topjaren? :D

Deejay_Spike zei:
inderdied :D

heb zelf gemerkt dat worstelen een goede manier is om je conditie te trainen, Isn't it Dries ?? :D :D
Jeah Jeah ... ik heb gewonnend though, jij spront gewoon van me en zei dat je gewonnen was ... miet! :D
 
MonsterStrength zei:
Welke topjaren? :D


Jeah Jeah ... ik heb gewonnend though, jij spront gewoon van me en zei dat je gewonnen was ... miet! :D


Tja, topjaren zijn in mijn ogen waarschijnlijk iets anders dan in de jouwe :p:p

Spront wat is dat voor iets?
 
Dani zei:
Beetje basisconditie lijkt me geen overbodige luxe. De trap niet zonder hijgen op kunnen lopen vind ik niet kunnen, voor niemand.

en daar wou ik dus eigenlijk ook weer naartoe ja :D

alhoewel ik toch al 6 minuutjes op de loopband kan :D
 
MonsterStrength zei:
Jeah Jeah ... ik heb gewonnend though, jij spront gewoon van me en zei dat je gewonnen was ... miet! :D

HAHAHAHA, I was all over you dude! Erin en Jan zijn getuige! trouwens, ge waart zo hard buiten adem, da'k u enkel op u conditie al kon kloppen met worstelen :)
 
Deejay_Spike zei:
HAHAHAHA, I was all over you dude! Erin en Jan zijn getuige! trouwens, ge waart zo hard buiten adem, da'k u enkel op u conditie al kon kloppen met worstelen :)
Blijf dat maar geloven :D Ik daag je uit voor een worstelwedstrijd, wij twee na het WK, deal? :D

olav zei:
Tja, topjaren zijn in mijn ogen waarschijnlijk iets anders dan in de jouwe :p:p

Spront wat is dat voor iets?
Sprong, sorry ;)
 
Back
Naar boven