XXL Nutrition

Binnenzijde borst

Dus close grip benchen is eigenlijk overbodig icm met gewoon benchen?

O oke, dus de intensiteit ligt bij close grip dan voornamelijk(of zelfs compleet) bij je triceps waardoor je het een triceps oefening noemt?
Nooit geweten!

correct, je moet die oefening dan ook niet voor de borst doen en al helemaal niet voor de binnenkant.

overigens pak je em het beste wat minder dan schouderbreedte, daar moet je ff mee experimenteren wat het lekkerst voelt ivm met polsen maar zowieso niet met de handjes bijna tegen elkaar wat je de meeste ziet doen.

Waarom gaan dan al die toppers dan trainen bij Milos? om zijn onkunde ofzo.
Ik denk dat die mensen een beetje verder staan dan bij ons hoor.
Je gaat toch niet zeggen dat ze het niet kunnen zeker.
Toptrainers zoals Milos en Glass zijn fenomenen in hun land, en weten waar ze over praten.

Grts Rudy

Toptrainers zoals Milos en Glass zijn fenomenen in hun land, en weten waar ze over praten.

Grts Rudy

Toppers houden ook verschillende meningen na op allerlei zaken. Wil dat zeggen dat ze allemaal gelijk hebben? Bottomline is, doe wat je moet doen om een beest te worden. En dat zeveren op internet is een leuke nevenhobby.

Grts Rudy

milos heeft overigens van behoorlijk wat pros hun fysiek verkloot.
en idd sommige weten over bepaalde onderwerpen niet waar ze over praten.

dat ze pro zijn en groot zijn en flink wat euries naar binnen spuiten en slikken aan wat een ander nog niet per jaar verdient wil niet perse zeggen dat ze het altijd beter weten.

Wat houd je tegen man, je kan ook wat flink spuiten en slikken.
Wieweet wordt je ook prof.
Moeten we dan ook zeggen dat je het beter weet.

Hij heeft Silvio Samuel zijn eerste Pro zege dit jaar bezorgd op de ironman.
Dan nog de misplaatsing op de Arnold 5é, waar hij zeker binnen de 3 eerste had moeten zijn.
Heeft Wolf naar de Big O gebracht, met een 4é plaats als gevolg, en dan heeft die vent nog niets bewezen, je laat me lachen.

Wat houd je tegen man, je kan ook wat flink spuiten en slikken.
Wieweet wordt je ook prof.
Moeten we dan ook zeggen dat je het beter weet.

Hij heeft Silvio Samuel zijn eerste Pro zege dit jaar bezorgd op de ironman.
Dan nog de misplaatsing op de Arnold 5é, waar hij zeker binnen de 3 eerste had moeten zijn.
Heeft Wolf naar de Big O gebracht, met een 4é plaats als gevolg, en dan heeft die vent nog niets bewezen, je laat me lachen.

een dag niet gelachen een dag niet geleeft! ik ben blij dat ik u daarmee van dienst kon zijn.

alleen jammer dat u met al uw ervaring de essentie van mijn stukje niet begreep of wil begrijpen, hoewel erg cynisch/sarcastisch gebracht is het zeker wel de waarheid in een hoop gevallen wat u toch zeker zou moeten weten??!!

EDIT: big wall of text.

om een voorbeeldje te noemen: de man leunt wat dit onderwerp aangaat zwaar op praktisch toegepaste oefening etc en hoe zijn lichaam daarop reageerde, en als conclusie is het daarom mogelijk om bv wel de binnenzijde van de borst te trainen, zelfde geld voor stimulering van de onderste en bovenste kant van de biceps, wat hij dus ook heeft toegepast oa op zich zelf.

het jammere is dat de man zijn binnenkant borst nooit in verhouding verbetert heeft buiten extra aangezette algehele massa, om over zn biceps maar te zwijgen want die is gewoon stukken minder als de rest, aanhechtingen /genen. alleen grappig dat ie toch daarin gelooft afgaande op zn eigen lichaam en GEVOEL, maar helaas is er nooit daadwerkelijk een verbetering geweest bij hem zowel binnenborst als de biceps.

kijk ik ben de laatste om te zeggen dat de man geen enorme hoeveelheid kennis en ervaring heeft, maar een aantal dingen zoals dit onderwerp heeft hij nooit anders verklaart dan op het gevoel en resultaat van zowel hem als zijn clienten, en puur daaruit een conclussie trekken terwijl foto's een compleet ander verhaal vertellen/verteld hebben.

de man heeft zichzelf ruim bewezen als prof bodybuilder en prof trainer en niks dan lof maar als u bv en vele andere daarom automatisch aannemen dat zo iemand altijd gelijk heeft op alle onderwerpen is niks meer als naief.

ik heb geen brol bewezen op wedstrijd gebied laat staan dat ik andere ernaar toe geholpen heb, maar dat staat niet ter discussie want ik wil dat ook helemaal niet want ik heb er de tijd niet eens voor en omdat meteen als argument aan te halen is ronduit zwak, t zegt niks over mn kennis ook al is hij zeker niet uitgebreider dan die van milos, iets wat ik ook nooit beweerd heb.
Wel ben ik verzekerd over de kennis die ik wel heb die vooral zowel praktisch als wetenschappenlijk is bewezen en uit eigen ervaring/opleidingen en niet slechts suggestief verklaard wordt.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven