BeastMode
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 26
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus close grip benchen is eigenlijk overbodig icm met gewoon benchen?

ja oké, voor de triceps ja maar voor je borstspieren maakt het small of gewoon benchen niet uit?close grip is samen met triceps dips een van de beste basic mass builder for triceps. alleen dat binnenkant verhaal he/.........![]()
ja oké, voor de triceps ja maar voor je borstspieren maakt het small of gewoon benchen niet uit?
O oke, dus de intensiteit ligt bij close grip dan voornamelijk(of zelfs compleet) bij je triceps waardoor je het een triceps oefening noemt?Ja, het maakt dus wel uit. Je borst doet geen fuk bij smaldrukken.
O oke, dus de intensiteit ligt bij close grip dan voornamelijk(of zelfs compleet) bij je triceps waardoor je het een triceps oefening noemt?
Nooit geweten!
Waarom gaan dan al die toppers dan trainen bij Milos? om zijn onkunde ofzo.
Ik denk dat die mensen een beetje verder staan dan bij ons hoor.
Je gaat toch niet zeggen dat ze het niet kunnen zeker.
Toptrainers zoals Milos en Glass zijn fenomenen in hun land, en weten waar ze over praten.
Grts Rudy
Waarom gaan dan al die toppers dan trainen bij Milos? om zijn onkunde ofzo.
Ik denk dat die mensen een beetje verder staan dan bij ons hoor.
Je gaat toch niet zeggen dat ze het niet kunnen zeker.
Toptrainers zoals Milos en Glass zijn fenomenen in hun land, en weten waar ze over praten.
Grts Rudy
Wat houd je tegen man, je kan ook wat flink spuiten en slikken.
Wieweet wordt je ook prof.
Moeten we dan ook zeggen dat je het beter weet.
Hij heeft Silvio Samuel zijn eerste Pro zege dit jaar bezorgd op de ironman.
Dan nog de misplaatsing op de Arnold 5é, waar hij zeker binnen de 3 eerste had moeten zijn.
Heeft Wolf naar de Big O gebracht, met een 4é plaats als gevolg, en dan heeft die vent nog niets bewezen, je laat me lachen.