MuscleMeat

Binnenzijde borst

Jammer dat bladen die door sommigen als bijbels gezien worden al jaren mythen in stand houden.

Weet niet wat je wel en niet moet geloven maar dat je het middelste
deel aanspreekt geloof ik wel met die training

Het gaat niet om geloven, het gaat om erkenning van harde feiten. Als je denkt dat je binnenzijde borst kan trainen zijn er twee dingen mogelijk:

-je bent naief en vertrouwd op gevoel of meningen van anderen. Je bent gewoonweg nog niet in contact gekomen met het bewijs.
-Je bent wel in contact gekomen met het bewijs maar je bent zo stom eigenwijs en stupide dat je in je eigen sprookjesland blijft zitten.

Je wilt niet in de tweede catogorie zitten.

Weet niet wat je wel en niet moet geloven maar dat je het middelste
deel aanspreekt geloof ik wel met die training

Wat versta je onder middelste deel? horizontaal gezien (steron-costale deel) of vertikaal (aanhechtingen)

Het gaat niet om geloven, het gaat om erkenning van harde feiten. Als je denkt dat je binnenzijde borst kan trainen zijn er twee dingen mogelijk:

-je bent naief en vertrouwd op gevoel of meningen van anderen. Je bent gewoonweg nog niet in contact gekomen met het bewijs.
-Je bent wel in contact gekomen met het bewijs maar je bent zo stom eigenwijs en stupide dat je in je eigen sprookjesland blijft zitten.

Je wilt niet in de tweede catogorie zitten.

als jij het allemaal zo goed weet post je foto s
van die geweldige borst van je

OK.

Dat klopt idd, en wordt hier ook niet ontkent. Je kan dmv de hoek waaronder je traint (incline/plat/decline) het accent verplaatsen van costaal/sterno-costaal/claviculair (onder/midden/boven)

OK.

Dat klopt idd, en wordt hier ook niet ontkent. Je kan dmv de hoek waaronder je traint (incline/plat/decline) het accent verplaatsen van costaal/sterno-costaal/claviculair (onder/midden/boven)

nee ok maar je word hier meteen aan gevlogen

Dat komt omdat sommigen zo in de discussie zitten dat ze niet meer de tijd nemen om te lezen :)

Overkomt ons allemaal wel eens :D mij ook

als jij het allemaal zo goed weet post je foto s
van die geweldige borst van je

Wat heeft mijn borst te maken met mijn kennis over anatomie? :rolleyes: Weaksauce diss.

Excuses voor het verkeerd lezen, dacht dat het in het verlengde lag van TS.

maakt niks kan gebeuren

wel grappig dat ze dan in de flex een trainingsschema neer zetten
met binnen kant borst in het schema

Grappig of juist irritant dat ze die mythe blijven steunen.
Milos Sarcev blijft het ook maar roepen, hele hordes hebben hun training al verkloot door heilig in Milos te geloven terwijl ze beter gewoon hadden kunnen trainen op compounds ipv pec deck.

Binnenkant borst ???
Oh, brother...

je kunt de binnenkant niet trainen.

Je kan de binnenkant wel trainen

Close-palm push-ups

Bij deze oefening heb je geen attributen nodig. Ga in de push-up stand op de grond liggen. Plaats je handen dicht bij elkaar zodat je met je vingers een driehoek vormt. Je handen moeten in een lijn met de het midden van je borstkas staan. Plaats je enkels tegen elkaar en hou je rug goed recht / strak.

zie ook http://www.fitness-island.com/ en klik op binnenkant van de borst

Je kan de binnenkant wel trainen

Close-palm push-ups

Bij deze oefening heb je geen attributen nodig. Ga in de push-up stand op de grond liggen. Plaats je handen dicht bij elkaar zodat je met je vingers een driehoek vormt. Je handen moeten in een lijn met de het midden van je borstkas staan. Plaats je enkels tegen elkaar en hou je rug goed recht / strak.

zie ook http://www.fitness-island.com/ en klik op binnenkant van de borst

:roflol: fitnessisland. maar nee helaas, t kan niet.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven