Fitness Seller

Biomek's hartinfarct

Thanx allemaal! 💪🏻💪🏻

Toen ik 19/20 was heb ik wel een periode van drugsgebruik gehad ja, echter niet heel extreem ofzo.

Eerste kuur was denk ik een jaar of 6 a 7 geleden. Wel periodes van off tussendoor en later cruises. Dosissen waren nooit zo heel gek. Sterker nog, ben door de jaren heen steeds minder gaan doseren.

Goed dat je dit deelt. We zijn er vaak te makkelijk in en denken dat we allemaal de dans ontspringen.

Thanx allemaal! 💪🏻💪🏻

Toen ik 19/20 was heb ik wel een periode van drugsgebruik gehad ja, echter niet heel extreem ofzo.

Eerste kuur was denk ik een jaar of 6 a 7 geleden. Wel periodes van off tussendoor en later cruises. Dosissen waren nooit zo heel gek. Sterker nog, ben door de jaren heen steeds minder gaan doseren.
Naja dosissen die ik bij jou wel eens voorbij heb zien komen waren niet echt mild i.m.o.

Tuurlijk er is altijd een risico en dit is niet om je te bashen of iets maar als je alles op een rijtje zet:

- Drugs
- Roken
- Healthsupps niet of nauwelijks nemen
- Geen checkups(bloed, niet vaak bloeddruk)
- Vaak junkfood
- Bijna permablasten voor lange periode

Dan wordt het risico natuurlijk wel een stuk groter, neemt niet weg dat veel mensen dit ook doen en er gewoon mee weg komen dus pech speelt ook een grote factor maar we moeten wel realistisch blijven.

• Topic Starter Topic Starter
Naja dosissen die ik bij jou wel eens voorbij heb zien komen waren niet echt mild i.m.o.

Tuurlijk er is altijd een risico en dit is niet om je te bashen of iets maar als je alles op een rijtje zet:

- Drugs
- Roken
- Healthsupps niet of nauwelijks nemen
- Geen checkups(bloed, niet vaak bloeddruk)
- Vaak junkfood
- Bijna permablasten voor lange periode

Dan wordt het risico natuurlijk wel een stuk groter, neemt niet weg dat veel mensen dit ook doen en er gewoon mee weg komen dus pech speelt ook een grote factor maar we moeten wel realistisch blijven.

Ik vat het niet op als bash, ik geef letterlijk toe dat het zo is gegaan. Al vind ik wel oprecht dat mijn dosissen mild waren vergeleken wat ik op andere boards voorbij zie komen.

En ik weet voor een feit dat de meeste kuurders ook zo leven. In dat opzicht moeten we zeker realistisch blijven.

Heel veel sterkte en een spoedig herstel gewenst man
Goed dat je dit in ieder geval deelt

Bedankt voor het delen. Heel veel sterkte en richt je vooral op wat je straks nog wel kunt, dat wordt vanzelf weer steeds meer, je bent nog jong :thumb:

Als je terug kijkt...waren er verschijnselen/symptomen die je voorafgaand nog hebt opgemerkt/genegeerd mbt de hartaanval?

Sterkte! ( zie PM )

• Topic Starter Topic Starter
Als je terug kijkt...waren er verschijnselen/symptomen die je voorafgaand nog hebt opgemerkt/genegeerd mbt de hartaanval?

Sterkte! ( zie PM )
Achteraf ga je bepaalde dingen wel linken. Terecht of onterecht.

Ik voelde bijvoorbeeld wel eens, laten we zeggen 1 keer in de 6 maanden, een steekje op m'n borst wat binnen 1 minuut ook weer weg ging.

Maargoed, dat voel je ook wel eens in je teen of in je knie of in je schouder.

Heftig en sterkte ermee. Die shit is zeker geen grap, vandaar dat ik zelf ook een arsenaal aan supplementen en medicaties neem. Ikzelf leef ook niet zo gezond, maar probeer zoveel mogelijk schade te beperken middels ''schone'' voeding, supplementen en meds.

Vandaar dat ik destijds ook dat topic met supplementen/meds had aangemaakt die je eigenlijk gewoon per definitie preventief moet innemen als je roids en andere zooi gebruikt. Alleen sturen op een lullig bloedtestje is niet genoeg imo. Die shit is vaak een moment opname en plus zegt het ook helemaal niks over de conditie van je hart.

Elke 10 mnd hartecho en doppler als je langer gaat Cruisen en Blasten.
(medisch advies cardioloog) is het nog niet uit te sluiten, maar wel vaak controle.
edit: ontstaan na hoge bloeddruk die ik in log van chrash heb besproken

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:
Elke 10 mnd hartecho en doppler als je langer gaat Cruisen en Blasten.
(medisch advies cardioloog) is het nog niet uit te sluiten, maar wel vaak controle.
Want die ga je ook zomaar even krijgen? lol. De meeste gunnen je niet eens een bloedtest, laat staan zulke testen. Zeker niet als ze weten dat je aan de anabolen zit.

De enige mogelijkheid die je wellicht dan hebt zijn van die pre/bodyscans. Daar betaal je volgens mij flink wat geld voor. Ik geloof niet dat een enkele roider hier die shit doet.

Want die ga je ook zomaar even krijgen? lol. De meeste gunnen je niet eens een bloedtest, laat staan zulke testen. Zeker niet als ze weten dat je aan de anabolen zit.

De enige mogelijkheid die je wellicht dan hebt zijn van die pre/bodyscans. Daar betaal je volgens mij flink wat geld voor. Ik geloof niet dat een enkele roider hier die shit doet.
Via mijn huisarts kan ik dat gewoon regelen

• Like
Waarderingen: Vonk

Je kunt het wel afdoen als LOL, maar daar lach ik om. Je praat onzin en speculeert wat jij denkt waar te zijn. is niet eens een discussie waard in dit topic.

• Like
Waarderingen: 6am
Je kunt het wel afdoen als LOL, maar daar lach ik om. Je praat onzin en speculeert wat jij denkt waar te zijn. is niet eens een discussie waard in dit topic.
Kijk hem dan meteen butthurt zijn, LOL. Wat ben je toch een miezerig bitter oud mannetje. Schattig.

Omdat je poep praat. Denk je nou werkelijk dat je zonder legitieme reden zo'n test even on the fly van je huisarts krijgt? Bijna geen enkele huisarts gaat jou helpen als ze weten dat je aan de anabolen zit. Wellicht heb je hier en daar een uitzondering, maar de meesten gaan je niet supporten met die onzin.

Beetje rustig hier op de ziekenzaal.

Als je rotzooi wilt trappen ga je maar naar de parkeerplaats.

Kijk hem dan meteen butthurt zijn, LOL. Wat ben je toch een miezerig bitter oud mannetje. Schattig.

Omdat je poep praat. Denk je nou werkelijk dat je zonder legitieme reden zo'n test even on the fly van je huisarts krijgt? Bijna geen enkele huisarts gaat jou helpen als ze weten dat je aan de anabolen zit. Wellicht heb je hier en daar een uitzondering, maar de meesten gaan je niet supporten met die onzin.
Dr. Wanker, je lult gewoon zoals altijd weer een eind weg, en denkt dat je alles weet. Boeit mij echt niet dat je drugs vreet en kuurt en bij je huisarts geen hulp krijgt. De paar 'gezonde tabs' die jij neemt gaan je echt niet helpen.

Hier in BE krijg je naar mijn ervaring zowat alle testen die je wilt als je het gewoon vraagt.

Terug
Naar boven