AndroidHealthClinic

Biomek's hartinfarct

• Topic Starter Topic Starter
Misschien heb je geen behoefte om hier iets over te zeggen maar ook aangezien er een kinderwens was vind ik het vreemd dat ze je verlaten heeft, ik weet natuurlijk niets van de relatie maar in mijn ogen is er geen sprake van liefde als zij bij je weggaat als je 'in de kreukels ligt'.

Maar oke...een plus is met de progressie ( hart) die gemaakt is.
Laat ik het zo zeggen; er is veel gebeurd in zomer 2022 en dat zijn die teveel schade hebben aangericht. Ze kon het geen plek geven. Helaas, maar het is wat het is :p

Dat het met m’n hart goed gaat is zeker een plus. Dat we een huis hebben verkocht is ook een plus, gelukkig houden we daar een lekker zakcentje aan over 💪🏻

Er is veel gebeurd sindsdien. Ik ga het even samenvatten.

- Hartinfarct
- Herstellen hiervan (startpunt pompkracht 35%)
- Stoppen met AAS en tevens bijna niet getraind
- Na 6 maanden stoppen kreeg ik HCG toegediend vanuit Dr. Pim de Ronde vanwege kinderwens. Libido en gemoedstoestand compleet naar de klote.
- In mei echo van hart gehad, pompkracht is hersteld naar 48,8%. Zeer goed nieuws.
- Eind augustus gaat ex bij me weg, kinderwens dus effectief van de baan.

Sinds een paar weken weer rustig aan het trainen en m’n voeding weer een beetje onder de loep genomen. Aan het stoppen met roken, gaat opzich beter dan verwacht.
Mixed bag. Wel goed van je dat je gestopt bent met roken. Dat gaat je hart wel fijn vinden.

Klinkt mij of je een mooie nieuwe start aan het maken bent met alles wat daarbij hoort. Lastig, maar denk ook met veel kansen. Hopelijk gaat dat hart nog weer wat verder herstellen. Wat is de prognose?

En wellicht kom ter wel weer een keer een kinderwens.

Dat het met m’n hart goed gaat is zeker een plus. Dat we een huis hebben verkocht is ook een plus, gelukkig houden we daar een lekker zakcentje aan over 💪🏻

Oke...dan hadden jullie toch echt wel toekomstplannen....en als ik goed begrijp ben je ondertussen ook nog verhuisd of moet je nog verhuizen?

En verders...ach ja, weet je...nu kan je volop tijd en energie in jezelf en het herstel stoppen en wellicht kan jij als het mogelijk is in de toekomst weer een beetje op niveau trainen en wie weet waar je in de toekomst nog "tegen aan loopt".

Zit je trouwens op TRT en/of is dat nog mogelijk?

Oke...dan hadden jullie toch echt wel toekomstplannen....en als ik goed begrijp ben je ondertussen ook nog verhuisd of moet je nog verhuizen?

En verders...ach ja, weet je...nu kan je volop tijd en energie in jezelf en het herstel stoppen en wellicht kan jij als het mogelijk is in de toekomst weer een beetje op niveau trainen en wie weet waar je in de toekomst nog "tegen aan loopt".

Zit je trouwens op TRT en/of is dat nog mogelijk?
Jazeker neef, relatie van 5 jaar. Ben eind september verhuisd naar een huurappartement. Het huis wat we samen hebben gekocht staat leeg en is in principe verkocht. De overdracht is op 4 januari pas.

Ik ben 100% off gegaan man. Ik heb wel inmiddels test en primo liggen. Het gaat een keer gebeuren dat ik 250mg test en 200mg primo neem. Wanneer weet ik alleen nog niet. Dat is dan ook wel de maximale dosis die ik ooit nog zal durven nemen.

Ik ben uiteraard wat massa kwijtgeraakt en wat vet toegenomen. Toch vind ik het reuze meevallen wat er af is gegaan en woog ik al die tijd nog steeds rond de 110-112kg, zonder enige training. Hetzij iets andere lichaamscompositie. Ik hoop dat ik door middel van spiergeheugen en een low dose nog wat deftigs neer kan zetten.

De voorwaarden om nog eens een keer te kuren zijn sowieso:
- succesvol gestopt met roken
- pompkracht boven de 50%
- bloeddruk onder controle
- cholesterol onder controle
- kinderwens

En uiteraard structureel trainen en voeding weer op orde. Dit gaat tot nu toe heel goed. Stoppen met roken gaat goed. Bloeddruk en cholesterol zijn goed. Pompkracht is nu 48,8% en in januari krijg ik een echo waar ik hopelijk te zien krijg dat het boven de 50% is.

Sinds ik gestopt ben met roken is m’n bloeddruk bij het opstaan van 145-150 naar de 130-135 gegaan (gemeten vóór het nemen van m’n medicatie ;-) )

Laatst bewerkt:
Begin ook eens dagelijks liss cardio in je trainingsregime op te nemen. Dit gaat je cholesterol, hart en je gezondheid in alle opzichten verbeteren.

Jazeker neef, relatie van 5 jaar. Ben eind september verhuisd naar een huurappartement. Het huis wat we samen hebben gekocht staat leeg en is in principe verkocht. De overdracht is op 4 januari pas.

Ik ben 100% off gegaan man. Ik heb wel inmiddels test en primo liggen. Het gaat een keer gebeuren dat ik 250mg test en 200mg primo neem. Wanneer weet ik alleen nog niet. Dat is dan ook wel de maximale dosis die ik ooit nog zal durven nemen.

Ik ben uiteraard wat massa kwijtgeraakt en wat vet toegenomen. Toch vind ik het reuze meevallen wat er af is gegaan en woog ik al die tijd nog steeds rond de 110-112kg, zonder enige training. Hetzij iets andere lichaamscompositie. Ik hoop dat ik door middel van spiergeheugen en een low dose nog wat deftigs neer kan zetten.

De voorwaarden om nog eens een keer te kuren zijn sowieso:
- succesvol gestopt met roken
- pompkracht boven de 50%
- bloeddruk onder controle
- cholesterol onder controle
- kinderwens

En uiteraard structureel trainen en voeding weer op orde. Dit gaat tot nu toe heel goed. Stoppen met roken gaat goed. Bloeddruk en cholesterol zijn goed. Pompkracht is nu 48,8% en in januari krijg ik een echo waar ik hopelijk te zien krijg dat het boven de 50% is.

Sinds ik gestopt ben met roken is m’n bloeddruk bij het opstaan van 145-150 naar de 130-135 gegaan (gemeten vóór het nemen van m’n medicatie ;-) )
Uiteraard is het jouw lichaam maar ik zou na een hartinfarct niet meer kuren, wees blij dat je nog leeft :')

Yo mensen,

Zaterdagochtend vroeg ben ik opgenomen in het ziekenhuis met een hartinfarct. Steken in borstgebied, pijnscheuten naar linkerarm, zweten, angst/paniek, heel de mikmak.

Met spoed 112 moeten bellen en zo snel mogelijk overgeplaatst naar Leiden voor een ingreep. Ze zijn via m'n pols naar binnen gegaan en hebben meerdere stents geplaats. Er was een bloedvat compleet verstopt, bloeddruk was 210/120. Best wel serieus dus.

Onderzoek dmv echo, hartfilmpjes, bloedtests zagen ze meerdere dingen:
- verdikt hart (anabolen gebruik)
- veel plaque (cholesterol, anabolen gebruik)
- verstopte bloedvaten door het plaque en stolsels

Naast bovenstaande ben (was) ik ook een roker, nam ik overmatig veel caffeine en had ik het laatste jaar veel stress. Ook nog eens genetische aanleg voor hartproblemen. Dit alles bij elkaar helpt natuurlijk niet mee. Ze zagen bij mijn hart echter niet de tekenen van roken en/of stress maar wel alle signalen van een door AAS aangetast hart

Morgen mag ik weer naar huis, maar wel een aantal weken revalidatie en zeker nog een jaar lang bloeddruk medicatie, bloedverdunners, betablockers en cholesterol verlagers.

Ik maak dit topic om jullie te waarschuwen. Ik ga jullie zeker niet adviseren om te stoppen met AAS, moet je allemaal zelf weten, maar ik ga wel adviseren om tóch die bloedtests te doen elke paar maanden. Om toch clean te eten ipv bijvoorbeeld te dirty bulken. En om toch te stoppen met roken. Ik weet voor een feit dat 9 van de 10 kuurders een stuk ongezonder leven dan dat ze doen blijken naar de buitenwereld.

Pas op, echt. Voor mij was het ieder geval kantje boord.
krijg nou de pl**ris... wat een verhaal... snel herstel beste gabber... je komt er wel door hoor. Stoppen met de sjizzel is aangewezen...

Uiteraard is het jouw lichaam maar ik zou na een hartinfarct niet meer kuren, wees blij dat je nog leeft :')
Ik leef op de rand, neef.

krijg nou de pl**ris... wat een verhaal... snel herstel beste gabber... je komt er wel door hoor. Stoppen met de sjizzel is aangewezen...
Thanks 💪🏻

Lekker oude bump maar hoe is het met je herstel?
Mijn herstel gaat eigenlijk heel goed. Afgelopen januari te horen gekregen dat ik ben uitbehandeld. Ejactiefractie (pompkracht) ligt op 50/52% en ik kom van 35%.

Ook de diameter van de linkerventrikel is afgenomen, dus de LV hypertrophy is afgenomen en dat is erg goed nieuws.

Voor de rest wel nog steeds medicatie, een bloeddruk verlager, betablocker en een bloedverdunner.

Wel weer een vervelende tijd achter de rug. Afgelopen zomer is m’n ex bij me weggegaan en hebben toen ons nieuwbouwhuis moeten verkopen. Aardig wat winst op gepakt, dus ik heb mezelf (met een deel van het geld) getrakteerd op een Tesla.

Ondertussen ook een nieuwe relatie, met de buurvrouw van waar ik met m’n ex woonde :p

Binnenkort ga ik bij haar intrekken en dan woon ik weer terug in diezelfde straat :roflol:

IMG_1791.jpeg

Laatst bewerkt:
Ik leef op de rand, neef.

Thanks 💪🏻

Mijn herstel gaat eigenlijk heel goed. Afgelopen januari te horen gekregen dat ik ben uitbehandeld. Ejactiefractie (pompkracht) ligt op 50/52% en ik kom van 35%.

Ook de diameter van de linkerventrikel is afgenomen, dus de LV hypertrophy is afgenomen en dat is erg goed nieuws.

Voor de rest wel nog steeds medicatie, een bloeddruk verlager, betablocker en een bloedverdunner.

Wel weer een vervelende tijd achter de rug. Afgelopen zomer is m’n ex bij me weggegaan en hebben toen ons nieuwbouwhuis moeten verkopen. Aardig wat winst op gepakt, dus ik heb mezelf (met een deel van het geld) getrakteerd op een Tesla.

Ondertussen ook een nieuwe relatie, met de buurvrouw van waar ik met m’n ex woonde :p

Binnekort ga ik bij haar intrekken en dan woon ik weer terug in diezelfde straat :roflol:

IMG_1791.jpeg
Mooi dat 't goed me je gaat.

Ook wel een bijzonder verhaal zo van je ex en je buurvrouw die nu je vriendin is.

Veel geluk!

Gebruik je nog wel iets van anabolen?

Minder van die Tesla wel

Mooi dat het wat beter gaat. Ben je ook met cardio begonnen ?

Terug
Naar boven