XXL Nutrition

Biotech Pharmaceuticals

Status
Niet open voor verdere reacties.

Amateurtrainert

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
9
Lengte
1m77
Massa
77kg
Vetpercentage
15%
http://www.ergogenics.org/deze-anabolen-van-biotech-pharmaceuticals-zijn-nep.html

Wat vinden jullie van bovenstaande bericht?

In het schema kun je zien dat bijna niets van Biotech ook echt is wat ze claimen dat het is. Nu heb ik bij een kennis oxandrolon besteld, en die zegt dat het van het merk Biotech is. Hij zegt dat dit soort berichten onzin zijn, wellicht door concurrenten ingehuurde wetenschappelijke bureau's om de concurrent in diskrediet te brengen. Voor de duidelijkheid, deze kennis heeft totaal geen belang bij mij een potje van +/- 80 euro aan te smeren want ik ken hem goed. Ook is hij een bekende uit de bodybuildwereld, en heeft dus ruime ervaring en weet waar hij over praat.

Wat zijn de ervaringen hier met Biotech? En wat vinden jullie van hetgeen in het bovenstaande bericht wordt gezegd?(in hoeverre is het geloofwaardig dat er 40mg stano inzit ipv 10mg oxandrolon pilletje, qua grondstofkosten)

Ik zal deze week, als het spul binnen is, ook even een foto plaatsen in 'Echt of nep'.

Laatst bewerkt:
Over kwaliteit mag hier niet gepraat worden.
Alleen echt of nep mag geplaatst worden in het daarvoor bestemde gedeelte

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Wist ik niet, excuus.

Maar kunnen we dan niet verder gaan met de ervaringen die mensen met Biotech hebben? En of het logisch is dat er 40mg stano zit in een pil waar eigenlijk 10mg oxandrolon in zou moeten zitten?

Ik zie niet direct waarom dit een probleem zou moeten zijn en waarom dit(dat je niet over kwaliteit mag praten) in de regels is opgenomen...

Ik zie niet direct waarom dit een probleem zou moeten zijn en waarom dit(dat je niet over kwaliteit mag praten) in de regels is opgenomen...

Ben je altijd zo naïef? Wil je trouwens niet wakker maken hoor maar die aardige kennis van je zit er ook nog eens minimaal voor 4 tientjes tussen. Heb je gelijk z'n belang.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven