Fitness Seller

Black's LOG

Mooi, vol dr op dan! :wl:

Ah daar ben je weer, trainen kerel! :lifter:

Wordt er nog gegained?!

• Topic Starter Topic Starter
Hehe EINDELIJk!

Na wat gezeik bij m'n oude fitnesschool, kerst, oud & nieuw en vakantie zit ik eindelijk bij m'n nieuwe gym. Tis een hardcore gym waar de dumbbells tot 70 kg gaan dus dat komt wel goed :p .

Ik begin morgen en dan verschijnt hier vanzelf wel weer een berichtje.

Tot morgen :D

Black

:shake:

Nu dan toch echt :cool:

Ik heb vanwege me stage die nu is afgerond :D, pas 13 januari vakantie gekregen. Deze vakantie duurde tot vandaag (2 weken). In die 2 weken + kerst, oud en nieuw heb ik geen reet gedaan. Vandaag weer begonnen met veel eten en getraind :D.

Borst

Bench press 3 x 10,8,6 40kg,45kg,50kg
Incline dumbbell press 3 x 10,8,6 16kg,18kg,20kg
Dumbbell flyes 3 x 10,8,6 8kg,10kg,12kg

Triceps

Dippen 3 x 10,8,6
Skull crusher 3 x 10,8,6 10kg,15kg,15kg
Pulldown 3 x 10,8,6 10kg,15kg,20kg

Eerste x weer trainen dus, echt zwaar voelt alles aan in vergelijking tot toen ik nog wel trainde :P, maarjah gaat goed komen :)

Black

Welkom terug! Hoe ziet 't schema er nu uit? Welke dagen en wat..?

Veel veranderd aan je stats?

He Luuc dat is lang geleden :P

Ik heb hetzelfde trainingsschema dan eerst aangezien ik hier maar 3 weken mee begonnen was. Wat mij opvalt aan m'n gewicht is dat ik gewoon niks ben kwijt geraakt kwa gewicht maar ik ben wel droger geworden :S echt raar. Ik heb tenslote vakantie gehouden en dus laat uit bed en het eerste wat je at was het avondeten. en sávonds chips :P dus niet echt gezond ofzo maarja daar gaat nu verandering in komen.

Net terug van m'n training:

Rug

Chinnen 3 x BW
Wide grip pulldown 3 x 10,8,6 20kg,30kg,40kg
Pulley 3 x 10,8,6 30kg,35kg,40kg
Dumbbell shrug 3 x 8,8,8 20kg,22kg,24kg

Biceps

Barbell curl 3 x 10,8,6 20kg.25kg,27kg
Barbell preacher curl 3 x 10,8,6 15kg,20kg,20kg
Dumbbell hammer curl 3 x 10,8,6 8kg,10kg,12kg

Het valt me echt tegen. Ik heb echt weinig kracht valt me op tijdens het trainen, omdat ik een aantal weken niet heb getraind maargoed trek wel weer bij :). Ook ben ik echt helemaal kapot.

Een dag die tegenvalt geeft extra motivatie voor een volgende. Als je 2 weken hebt liggen lamballen en je avondeten je ontbijt is (Blackie toch!) dan moet je de eerste week geen monster resultaten verwachten. Komt wel.

Succes!

Sorry .. :sad: Excuses voor het ongemak .. :treuren:

Zonder dolle .. I know maar dat is ook logisch ofcourse.

Komt wel weer goed. Eten en knallen maar :D

Kom net terug van m'n gym. Aangekomen daar zit me er toch een vent niet gezond! Ik heb al veel beren gezien maar dit! Damn volgens mij wel iets in de richting van een pro. Iedereen had het over hem zelfs de eigenaar. Ook dik respect toen hij weer weg ging :D. Kussen etc :P.

Maargoed m'n training:

Benen

Squat 3 x 20kg (stang) Nog nooit losse squat gedaan, ff gekeken hoe dit nou in z'n werk ging.
Leg press 3 x 10,8,6 80kg,90kg,100kg
Straight-leg deadlift 3 x 10,8,6 30kg,40kg,50kg
Leg curl 3 x 10,8,6 30kg,35kg,40kg
Standing calf raise 3 x 10,8,6 30kg,35kg,40kg

Schouders

Behind neck press 3 x 10,8,6 20kg,25kg,30kg
Upright row 3 x 10,8,6 10kg,15kg,20kg
Dumbbell lateral raise 3 x 10,8,6 6kg,7kg,8kg

Dit was de eerste keer trainen na een aantal weken. Me lichaam is echt kapot en alles doet zeer. Maar dat komt wel weer goed :)

goed dat je gaat squaten :)
en waarom was je paar weken gestopt?

Lees even een paar posts terug v'n mij :)

je hebt nog nooit losse squat gedaan, en je doet dan maar enkel 3xstang. Zou je er niet eens serieus mee beginnen ;)

Altijd Squat gedaan in de Smith kon niet anders bij die Gym. Verhuist van gym pas 3 x geweest en de derde keer is de dag dat ik benen moet doen dus. Vandaar de eerste keer losse squat. Ik kan ook wel meteen gaan pompen maar ik vind het belangrijker dat ik de techniek goed ken.

Terug
Naar boven