AndroidHealthClinic

Black's LOG

• Topic Starter Topic Starter
Jaja, ik ga wel op de weegschaal staan binnekort! Be easy mofo's! :D

WHAT THE NEUK! Ik ben op de weegschaal gaan staan :(. Dat had k dus beter niet kunnen doen. 65.2kg 0,5 kg erbij in 2,5 week. Vind ik toch echt te weinig. Ga me ook steeds meer afvragen of ik wel juist train. Ik train nu 1 split. Naar nu komt het:

In het begin van fitness, dus helemaal in het begin! Dee ik 2/3 keer benchpress. Geen andere oefeningen voor borst alleen die. Ik dee met gemak 8 x 60, nu 1 jaar verder doe ik met moeite 6 x 60 ??? Ik weer gewoon dat ik toen sterker was, maar of ik ook meer massa kreeg dat weet ik niet. Ik zit er nu dus sterk over te denken om UB/LB of FB te gaan trainen, want dit schiet natuurlijk geen reet op! Of ik stop gewoon definitief. Heb er gewoon geen genen voor :(. HELP ME PLEASE!

niet zo snel opgeven man, ga ub/lb doen voor een tijdje

en dat je er geen genen voor hebt is onzin, ik ben ook met 60 kilo begonnen, en weeg nu 75,als ik het kan ,.kan jij het ook

Dit is echt k*t hoor! Je traint hard! Je vreet! En dan dit! $%^&@% :fire: :yell:

65.2 kg ??? .. das niet echt een super vooruitgang ouwe ..
meer eten misschien :P

Laatst bewerkt:
Een halve kilo per 2,5 week is een kilo per maand...is 12 kilo per jaar... (als we er vanuit gaan dat je het eerste jaar op ongeveer dezelfde lijn aankomt). Vind ik verre van slecht. En dat kan nog beter/meer worden als je een goede balans hebt in gevonden in je training/voeding/rust. Je bent nauwelijks begonnen! Doe mij die kilo per maand dan maar.

Daarnaast staar je je nu blind op een eerste gewichtsmeting terwijl je zelf aangeeft tevreden te zijn met de training + (kracht)vooruitgang?! Dat je eventueel je schema wilt aanpassen moet je zelf weten, maar verwacht met een ander schema niet binnen 2 weken wél monstermassa.

En praatjes over definitief stoppen wil ik al helemaal niet horen Black. Ga verdomme je mond spoelen en druk er een boterham in!

Dit is echt k*t hoor! Je traint hard! Je vreet! En dan dit! $%^&@% :fire: :yell:

Niet hard genoeg dus... ;)

Nee, geintje, je moet niet gelijk alles willen; Rome is ook niet in 2.5 weken gebouwd!

Neem gewoon elke maaltijd een hand rozijnen,m een glas melk en misschien een broodje extra; en geef het tijd!

Nouja we zien wel. Vanaaf eerst maar eens de rug + biceps.

Zeker zeten? Waarom probeer je niet rug triceps?

Omdat dat m'n schema is :). Die wil ik eerst is afmaken en dan is gaan kijken. En ik heb als eens 8 weken rug + triceps gedaan.

Rug

Dumbbell row 3 x 10,8,6 14kg,16kg,18kg
Pulley 3 x 10,8,6 40kg,45kg,50kg
Cable front pulldown 3 x 10,8,6 45kg,50kg,55kg
Dumbbell shrug 3 x 8,8,8 32kg,32kg,32kg

Biceps

Dumbbell curl 3 x 10,8,6 12kg,14kg,16kg
Spider curl 3 x 10,8,6 10kg,15kg,20kg
Barbell curl (omgekeerde greep) 3 x 10,8,6 15kg,20kg,25kg

Ging 't nu beter met de biceps?

En wat is spidercurl ook al weer? Komt me wel bekend voor namenlijk... :p

Hoe bedoel je "ging het nu beter met de biceps"? Spidercurl of spincurl zo ken ik hem dan tenminste, ga je met je buik op een inlinebankje liggen, pak je een halter en ga je curlen :D

Vergis ik me nu?
Iemand op dit forum met een log had opgeblazen biceps/onderarmen na de rug training; daarna biceps training is natuurlijk niet optimaal.
'K meende dat jij dat was, kan ook iemand anders zijn.

Ik was dat iig niet :). Je hebt daarna minder kracht voor je biceps zegge ze, ik heb daar eigenlijk nooit/vrijweinig last van.

Ja ... idd dat is wel heel erg dom van je!!! Haha grapje :D:D. But it ain't me :D

nette bicep curls hoor, ik train al een stuk langer en mn dumbbell curl is niet veel beter,maargoed mn biceps is ook mn zwakste spiergroep zo ongeveer, keer mn pols gebroken en heb ook nog steeds wel eens last van als ik zwaar ga curlen.

Hmm dat is minder, die van mij duurde ook lang voordat ik er een keer op vooruit ging. Maar mijn biceps zijn nog steeds 31 cm :eek:

komt wel goed ik ben op 28cm begonnen en zit nu op 39 :)

Terug
Naar boven