Black
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 11
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik was dat iig niet. Je hebt daarna minder kracht voor je biceps zegge ze, ik heb daar eigenlijk nooit/vrijweinig last van.
Hoe lang train je al? 62,5 kg is niet bepaald het gewicht van een bodybuilder, tenzij je nog nieuw bent of niet voldoende eet.WHAT THE NEUK! Ik ben op de weegschaal gaan staan. Dat had k dus beter niet kunnen doen. 65.2kg 0,5 kg erbij in 2,5 week. Vind ik toch echt te weinig. Ga me ook steeds meer afvragen of ik wel juist train. Ik train nu 1 split. Naar nu komt het:
In het begin van fitness, dus helemaal in het begin! Dee ik 2/3 keer benchpress. Geen andere oefeningen voor borst alleen die. Ik dee met gemak 8 x 60, nu 1 jaar verder doe ik met moeite 6 x 60Ik weer gewoon dat ik toen sterker was, maar of ik ook meer massa kreeg dat weet ik niet. Ik zit er nu dus sterk over te denken om UB/LB of FB te gaan trainen, want dit schiet natuurlijk geen reet op! Of ik stop gewoon definitief. Heb er gewoon geen genen voor
. HELP ME PLEASE!
Alweer een beetje over de frustraties van gister heen Black?Gebruik de kerstdagen trouwens eens om extra te bulken.
![]()

Alweer een beetje over de frustraties van gister heen Black?Gebruik de kerstdagen trouwens eens om extra te bulken.
![]()

Hoe lang over gedaan? Als ik vragen mag, en dat mag ik![]()
dude, je hebt ook wel een mofo k*tschema zeg... No offence, maar als je minder sterk wordt, doe je toch iets verkeerd... (niet dat dat alleen aan je schema's ligt maar goed)
op 16 december gaf AlexT je een goede tip. Use it.
, ik heb dit schema door meerdere mensen laten bekeken en al hun aanpassingen erin gedropt en dan kom jy aan met een k*tschema 
Wat is dat voor instelling? Laat je de lateral raises en al die onzin toch vallen en doe je wat squats!
Ik verwacht de volgende training minstens 10 sets te zien om de achterstand in te halen![]()
Tja, als BuilderB deze opmerking van Alex noemt, kan ik 'm geen ongelijk geven.
Probeer eens fullbody met voornamelijk (lees enkel) compound oefeningen voor de grotere spiergroepen; als je lateral raises doet in plaats van squaten zal de massa toename veel kleiner zijn.
Dus eerst alle grote groepen!
!
. Dat had ik dus gister. Ik kan me nog wel iets herinneren. We waren vuurwerk aant afsteken. mattblack (hier ook op het forum) gooit een gigavlinder vlak naast me, dus ik wil opdraaien en wegrennen staat daar een lantarenpaal
. Vol met me knie tegen die lantarenpaal. Kan nu nauwelijks lopen laat staan benen trainen.
Ook had ik nog nooit de onderarmen getraind dus heb ik ook maar meteen meegepakt.Hoe lang train je al? 62,5 kg is niet bepaald het gewicht van een bodybuilder, tenzij je nog nieuw bent of niet voldoende eet.
65.2 
.